Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1374920
Lier Mentalsykehus er stedet han skulle vært plassert, synd de stengte det ned.
Før han dør(!) vil jeg vite hvorfor han gjorde dette!
På vg står det iallefall " minst 80 drept " .
kilde :http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10080616
Klart han er. Jeg er i stand til å gi han juling men jeg er ikke i stand til å drepe random folk.
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Med mindre du ikke er pårørende er ikke du noe bedre enn han med en slik tankegang.
Vis hele sitatet...
Han har ihvertfall hele norge bak seg med en slik tankegang når det gjelder Anders.
Sitat av Fredriker Vis innlegg
hørt av hvem ? kilder ?
Vis hele sitatet...
http://www.dagbladet.no/2011/07/23/n...toya/17423175/
Antall drepte stiger:
SENTRUM POLITISTASJON (Dagbladet): Politiet har akkurat avsluttet et koordineringsmøte, og innkalte i natt til pressekonferanse på Sentrum politistasjon nfor å orientere om massakrene i Oslo og Utøya i dag.

Der bekreftet politidirektør Øystein Mæland at det er minst 80 drepte etter skytingen på AUF-leiren på Utøya.

- Det har tatt tid å søke på området. Det vi vet nå er at det er minst 80 drepte på Utøya. Det sier seg selv at det gir noen dimensjoner til hendelsen der ute som er helt ekspesjonell.

Det vil si at det er til sammen minst 87 drepte etter dagens to hendelser.
Vis hele sitatet...
http://www.dagbladet.no/2011/07/23/n...toya/17423175/
Nei, mine bekjente er i god behold, enn lettere skadde... :<
Sitat av They Have Chris Vis innlegg
noen som vet hvor de holder anders breivik? oppfordrer til å legge det ut her!
Vis hele sitatet...
Du kan jo alltids prøve å ringe han..

http://www.1881.no/?Query=Anders%20b...20breivik&qt=8
Hva skjedde med pressekonferansen, er det pause? Sa ikke han at det var folk der som kunne svare på spm. om etterforskningen osv.?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Gudene vet jo hvor mange som har druknet, dør av skader osv. I think the number will rise..
Har nå beklageligvis lyst til å dra og skambanke min russiske "venn" også, han bare ler av hele hendelsen..
Idiot..
Sist endret av SSH; 23. juli 2011 kl. 04:16. Grunn: la til hermetegn på venn
Vil vite hvilken type familie han vokste opp i, evt hvilket miljø han hang i. Ingen normal mann ville gjort noe slikt!
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Han har ihvertfall hele norge bak seg med en slik tankegang når det gjelder Anders.
Vis hele sitatet...
Sunne, modne og oppegående mennesker med intellektet i behold ser på denne mannen med avsky, dog ikke med et mål om å dra seg ned på hans nivå. Det blir litt yankee-stil...

Pårørende kan jeg godt forstå sitte med slike tanker og være villige til å faktisk utføre.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Gudene vet jo hvor mange som har druknet, dør av skader osv. I think the number will rise..
Vis hele sitatet...
Du har nok desverre rett
Sitat av SiegWarheit Vis innlegg
Vil vite hvilken type familie han vokste opp i, evt hvilket miljø han hang i. Ingen normal mann ville gjort noe slikt!
Vis hele sitatet...
Høyreekstremist miljøet på østlandet, ringerriket.
Noen som har en liten peiling, teori, etc. om hvordan han fikk inn den udetonerte bomben på Utøya?

Det er ikke barebare å dra med seg så mye sprengstoff...
Sitat av SiegWarheit Vis innlegg
Vil vite hvilken type familie han vokste opp i, evt hvilket miljø han hang i. Ingen normal mann ville gjort noe slikt!
Vis hele sitatet...
Ifølge Tv2nyhetskanalen var han en konservativ kristen som ved sine utsagn på internett (blant annet internasjonale islamske forum) viser tilhørlighet til det man kan kalle høyreekstremistisk/ekstremistisk tankegang.
Sist endret av Dibsent; 23. juli 2011 kl. 04:17.
Sitat av SiegWarheit Vis innlegg
Vil vite hvilken type familie han vokste opp i, evt hvilket miljø han hang i. Ingen normal mann ville gjort noe slikt!
Vis hele sitatet...
normal velstående familie, røyket weed og lekte filosof ifølge broren min... ellers oppegående, normal HYGGELIG(!) fyr
http://www.dagbladet.no/2011/07/22/n...uset/17420458/

Vil dette si grenser til sverige å finland å?
Dette må være en av de mest omfattende massakrene utført av en person på verdensbasis. Har aldri hørt om noe så sykt før! Gratulerer Anders, du er nå Norges mest forhatte mann.
Utan og spekuler for myjkje, men AR-15, er jo sivil versjonen av M-16,
http://en.wikipedia.org/wiki/AR-15
Denne skal være forhandsvis lett og konvertere til full auto, berre snak om og få tak i rett delaer.
http://answers.yahoo.com/question/in...6211345AAiwdoQ
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Sunne, modne og oppegående mennesker med intellektet i behold ser på denne mannen med avsky, dog ikke med et mål om å dra seg ned på hans nivå. Det blir litt yankee-stil...

Pårørende kan jeg godt forstå sitte med slike tanker og være villige til å faktisk utføre.
Vis hele sitatet...
Mamma(som jeg aldri har hørt ville skade noen med vilje), som ikke har noen pårørende. Satt i sta og lurte på hvordan politiet bare kunne avhøre han og ikke banke han
Sitat av pyth0n Vis innlegg
normal velstående familie, røyket weed og lekte filosof ifølge broren min... ellers oppegående, normal HYGGELIG(!) fyr
Vis hele sitatet...
Kan ikke være mye oppegående.
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Lier Mentalsykehus er stedet han skulle vært plassert, synd de stengte det ned.
Vis hele sitatet...
Heh, når tid ble Lier Mentalsykehus stengt?
Han var tvilsomt alene. Var et par som rapporterte å ha hørt skudd komme fra flere enn én plass. Dette stod senest på VG da noen som stod på land hørte skudd komme fra flere retninger. På twitter så jeg ei jente skrive at søsteren hadde sagt det var to. Politiet har unngått spørsmålet.
Sist endret av SiegWarheit; 23. juli 2011 kl. 04:20.
Sitat av SiegWarheit Vis innlegg
Vil vite hvilken type familie han vokste opp i, evt hvilket miljø han hang i. Ingen normal mann ville gjort noe slikt!
Vis hele sitatet...
På forum som f.eks Frie-Ytringer.com blir han hyllet som en patriot for angrepet mot Oslo, Utøya var vist å gå over streken.


Jeg håper bare denne episoden gjør at Ola Dunk åpner øynene for de såkalte "islamkritikerne" og deres ekstremisme.

Angående Anders;
I mourn the loss of thousands of precious lives, but I will not rejoice in the death of one, not even an enemy.
Jeg vil litt tilbake til mitt opprinnelige spørsmål:
Bilen som politiet gjemte seg bak på Utøya, var dette bilen med sprengstoff? Er det noen som vet hva denne bilen gjorde der? Er den noen som har stillbilder av denne bilen?
Jeg men det sto en nettadresse i stor skrift over hele siden på bilen, men helikopterbildene var for ustabile til å lese den.

Evt er det noen som har link til helikopterbildene av utøya?
Sitat av Yoshii Vis innlegg
http://www.dagbladet.no/2011/07/22/n...uset/17420458/

Vil dette si grenser til sverige å finland å?
Vis hele sitatet...
Smuglingen din kan vente.
Sitat av SSH Vis innlegg
Mamma(som jeg aldri har hørt ville skade noen med vilje), som ikke har noen pårørende. Satt i sta og lurte på hvordan politiet bare kunne avhøre han og ikke banke han
Vis hele sitatet...
Du er pårørende til moren din . Uansett, normal reaksjon for en mor når hun hører om unger/ungdom som brutalt er blitt henrettet uten grunn ...
Sitat av pyth0n Vis innlegg
normal velstående familie, røyket weed og lekte filosof ifølge broren min... ellers oppegående, normal HYGGELIG(!) fyr
Vis hele sitatet...
Kan broren din få poste litt her på kontoen din? Har han snakket med familien hans?
Sitat av SiegWarheit Vis innlegg
Han var tvilsomt alene. Var et par som rapporterte å ha hørt skudd komme fra flere enn én plass. Dette stod senest på VG da noen som stod på land hørte skudd komme fra flere retninger. På twitter så jeg ei jente skrive at søsteren hadde sagt det var to. Politiet har unngått spørsmålet.
Vis hele sitatet...
Ungått det med god grunn vil jeg si. Vil nok ikke skape frykt?

Sitat av noy Vis innlegg
Du er pårørende til moren din . Uansett, normal reaksjon for en mor når hun hører om unger/ungdom som brutalt er blitt henrettet uten grunn ...
Vis hele sitatet...
ble litt skriveleif ja.. men er seint så det burde tolereres, mente såklart at hun ikke er pårørende til noen.
Tenkte ikke på smugling, men at jeg for 3 timer siden cruiset forbi tollen, så ut som om dem sov bak skranken.
Sist endret av Yoshii; 23. juli 2011 kl. 04:24.
Igjen er tåregassdama på tv! Når skal de enten bekrefte det hun sier, eller la være å sende usannheter!?
Sitat av noy Vis innlegg
Heh, når tid ble Lier Mentalsykehus stengt?
Vis hele sitatet...
Gamle Lier da! Dere skjønner hva jeg mente. Psyko-Lier sykehus.
Sitat av noy Vis innlegg
Eh, er det noen som vet hvor mange som opprinnelig var på AUF's sommerleir?
Vis hele sitatet...
700 titegng
Sitat av SSH Vis innlegg
Ungått det med god grunn vil jeg si. Vil nok ikke skape frykt?



ble litt skriveleif ja.. men er seint så det burde tolereres, mente såklart at hun ikke er pårørende til noen.
Vis hele sitatet...
Det kan godt stemme. Jeg kan se at de muligens har mistet han og vil ikke gi ut informasjon om det fordi han er på frifot.
Dette hat vært en lang dag og natt. Min reaksjon etter bombingen var helt feil.. Hadde aldri trodd det var en etnisk Norsk person som kunne ha gjort dette mot hans egne folk. 80 stykker er ganske mye, tenk alle de stakkars barna mange av dem hadde så vidt begynt på ungdomskolen og kanskje ikke det engang... Dette gjør vondt for alles sjeler i hele nasjonen utenom han eller de syke jævlene som gjorde dette. Har ikke ord, håper Gud hjelper oss.. Credz til Stoltenberg som har hatt mange gode taler i dag, han har nok vært under mye press og svette, stress og sjokk preger nok ikke bare han men mange mange mange i hele nasjonen. Godt å se at forumbrukere fra NFF står sammen, deler nyheter og rett og slett har en online-dialog. Dette kommer til å ryste Nasjonen Norge i lang tid. Mine tanker, følelser og hjerte står til dispensasjon til pårørende og de som fikk oppleve den onde skjebnen..

Essi.
Tenk på Columbine, hvor mange døde der - 13? Det sjokkerte hele USA og resten av verden. Dette er mye, mye verre.
Utan og spekuler for myjkje, men AR-15, er jo sivil versjonen av M-16,
http://en.wikipedia.org/wiki/AR-15
Denne skal være forhandsvis lett og konvertere til full auto, berre snak om og få tak i rett delaer.
http://answers.yahoo.com/question/in...6211345AAiwdoQ
Er vel ikke forskjell mellom gamle lier og nye lier vel. Psykoer i de nye bygga der også. Ser for meg at det blir en veldig mild straff om han havner der eller Dikemark.
Sitat av ribtin Vis innlegg
Hvem i all verden er det som hører om et terrorangrep og med en gang setter seg ned for å forfalske videoer?
Vis hele sitatet...
Drittunger som synes det er morro.
Sitat av perolsen Vis innlegg
Jeg vil litt tilbake til mitt opprinnelige spørsmål:
Bilen som politiet gjemte seg bak på Utøya, var dette bilen med sprengstoff? Er det noen som vet hva denne bilen gjorde der? Er den noen som har stillbilder av denne bilen?
Jeg men det sto en nettadresse i stor skrift over hele siden på bilen, men helikopterbildene var for ustabile til å lese den.

Evt er det noen som har link til helikopterbildene av utøya?
Vis hele sitatet...
Bislett bilutleie stod det på siden. Er jeg rimelig sikker på.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
en som har parkert bil med kunsgjødsel i byen får så å dra videre med pistol til utøya tro ?
Vis hele sitatet...
hvordan viste du allerede da at han jobbet med kunstgjødsel? de hadde jo ikke engang fått arrestert mannen.
Har ikke det usensurerte bildet, men vil gjerne nominere dette bilde til "picture of the year". Bildet har en historie FrP'ere ikke forstår.

http://gfx.dagbladet.no/labrador/174/174226/17422606/jpg/active/812x550.jpg
Sist endret av mo3; 23. juli 2011 kl. 04:30.
Hvorfor har jeg ingen form for medlidenhet overfor det som skjedde i går? Vet jo at jeg burde ha det, men har ingen medlidenhet overhodet :/
Hva faen er feil med meg?
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Total Nasjonal katastrofe. FYyyy faen. I verden mest fredelige land.

Hadde minst 80 sivile blitt drept med en gang i militære operasjoner hadde det blitt masse rabalder fra media.
Hadde dett vært en amerikansk hendelse hadde amerikanerne flippa ut fullstendig?!
Men i Norge......


-- Reporteren fra Nrk til politiet; "".... øøøhhh det var 80 drept sa du, øøøhhh ...80????
-- Tror det kommer til å gå lang tid før landet kommer seg :'-((((
Sitat av Affo Vis innlegg
Hvorfor har jeg ingen form for medlidenhet overfor det som skjedde i går? Vet jo at jeg burde ha det, men har ingen medlidenhet overhodet :/
Hva faen er feil med meg?
Vis hele sitatet...
føler det samme
Sitat av Affo Vis innlegg
Hvorfor har jeg ingen form for medlidenhet overfor det som skjedde i går? Vet jo at jeg burde ha det, men har ingen medlidenhet overhodet :/
Hva faen er feil med meg?
Vis hele sitatet...
Gå å sjekk deg.
Sitat av MoozMax Vis innlegg
hvordan viste du allerede da at han jobbet med kunstgjødsel? de hadde jo ikke engang fått arrestert mannen.
Vis hele sitatet...
Han skrev ikke at han jobbet med det. Kunstgjødsel er en populær måte å lage bomber på.
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.