Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2568
Hei.

Jeg er på jakt etter bukser med litt variasjon og farger til sommeren. Jeg bruker 38 et eller annet i Jeans, og XL i treningsbukser.

Noen som kan linke meg til en nettside hvor de har bukser som er i min størrelse?


Hadde vært veldig fint
Har du prøvd nærmeste butikk som selger klær?
Sitat av Tokis Vis innlegg
Freak.no er ikke mote forum
Vis hele sitatet...
Det der er det dummeste jeg har hørt.

Se på ebay, jeans og joggiser er 3 ganger så dyrt i Norge.
Sitat av Tokis Vis innlegg
Freak.no er ikke mote forum
Vis hele sitatet...
Kan du henvise til en regel som sier at det ikke er lov å spørre om moterelaterte spørsmål?
Sitat av Tokis Vis innlegg
Freak.no er ikke mote forum
Vis hele sitatet...
Det er vel strengt tatt et IT-forum, men du spør fremdeles om bøter og rulleblad.

OT:
Kan du spesifisere litt bedre hvilke type klær du liker? Baggy, slim-fit, normal. Chino's? Lin-bukser? Det er sykt mye å velge i.
Veit at Dressmann har noen butikker som er for større mennesker. De har en ved sidenav Outland i Oslo, og en i Hamar. Men som flere sier, hvis du ikke er i nærheten av sånne, sjekk ebay eller andre nettbutikker, de har garantert
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Nudi jeans har veldig stor varriasjon, og er "stretchy" så de er veldig behagelige å ha på.
Det samme gjelder forskellige jeans fra skateprodusenter utenom Volcom.

treningsbukser kan du bestille fra protein fabrikken, de er veldig vid og luftig, samtidig ser de bra ut.
Chinos hadde vært greit.

Var ikke klar over at det kun var et IT-forum.
dette er ikke bare et it-forum
De fleste foretninger har vel de størrelsene? Er jo ikke SÅ store

Det var veldig mye fargesterke chinos i fjor, men i år er chinosene i mer nøytrale og klassiske farger, som hvit, khaki, militærgrønn, blå (lys/mørk) osv. Hvis du vil ha mer sterke, prangende farger (rød, sterk grønn, andre blånyanser, gul osv.) ville jeg satset på typiske "preppy" butikker og brands, som GANT, Polo Ralph Lauren, Follestad, Morris osv.

Går du for de overnevnte mer basic fargene har de mye fint på H&M, Zara, Samsøe og Filippa K
Sist endret av felix_poker; 20. juni 2011 kl. 19:10.
Det er forøvrig Dressman XL i Bergen og. Ligger der med wasteland
Anbefaler deg å gå i butikker og prøve. Er raskt man blir misfornøyd om man kjøper fra internett uten å ha prøvd det, er vanskelig å se passformen osv på en bukse på internett
Sitat av Dubstepfreak Vis innlegg
Hei.

Jeg er på jakt etter bukser med litt variasjon og farger til sommeren. Jeg bruker 38 et eller annet i Jeans, og XL i treningsbukser.

Noen som kan linke meg til en nettside hvor de har bukser som er i min størrelse?


Hadde vært veldig fint
Vis hele sitatet...
Sjekk ut http://www.brooksbrothers.com/ De fører akkurat det du ser etter: Jeans i alle mulige størrelser og farger. Og da mener jeg alle mulige farger... En av mine favoritter i nettbutikkjungelen.
Hvor får man kjøpt billige joggebukser? Tenker på den grå sorten som alle ungdommer i norge antageligvis bruker som chille-bukse..
www.topstreetwear.com selger joggebukser i alle str. og alle farger.
www.dogfunk.com har masse billig klær ( USA )
www.skatewarehouse.com ( USA )
www.karmaloop.com ( USA )

Alle disse sidene er trygge( bestilt fra alle ), billige i forhold til Norge og har godt utvalg av alt av klær
titt litt her etter bukser og eventuelt shortser

http://caliroots.com/
Sitat av K1ngspm Vis innlegg
www.topstreetwear.com selger joggebukser i alle str. og alle farger.
www.dogfunk.com har masse billig klær ( USA )
www.skatewarehouse.com ( USA )
www.karmaloop.com ( USA )

Alle disse sidene er trygge( bestilt fra alle ), billige i forhold til Norge og har godt utvalg av alt av klær
Vis hele sitatet...
Her må jeg si at jeg fant mye interessant og billig!

Men hvordan blir det når jeg bestiller over 200kr? Må det ikke fortolles osv?

Og hvor mye koster frakt?

Leveringstid?
Sitat av Dubstepfreak Vis innlegg
Her må jeg si at jeg fant mye interessant og billig!

Men hvordan blir det når jeg bestiller over 200kr? Må det ikke fortolles osv?

Og hvor mye koster frakt?

Leveringstid?
Vis hele sitatet...
Har bestilt fra Dogfunk, Karmaloop og Skatewarehouse. Alt over 200 kr må fortolles. 25% mva og 10,7% toll elns.. Sko er det ikke toll på tror jeg.

Karmaloop tok det nøyaktig 7 dager, dogfunk tok det 8 dager og skatewarehouse tok det 10 dager (inkludert helg siden posten ikke er på søndag) Går utrolig kjapt, men Dogfunk er kjappest å sende pakkene, har bra kundeservice også! Men er dyr frakt fra Dogfunk. Anbefaler Karmaloop.
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Har bestilt fra Dogfunk, Karmaloop og Skatewarehouse. Alt over 200 kr må fortolles. 25% mva og 10,7% toll elns.. Sko er det ikke toll på tror jeg.

Karmaloop tok det nøyaktig 7 dager, dogfunk tok det 8 dager og skatewarehouse tok det 10 dager (inkludert helg siden posten ikke er på søndag) Går utrolig kjapt, men Dogfunk er kjappest å sende pakkene, har bra kundeservice også! Men er dyr frakt fra Dogfunk. Anbefaler Karmaloop.
Vis hele sitatet...
Men blir det ikke en del dyrere når man må fortolle?

På en bukse som f.eks koster 270kr?
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Anbefaler Karmaloop.
Vis hele sitatet...
I second that! Kan også legge til at de nedjusterte verdien på pakka sist jeg bestilte, slik at jeg sparte ganske mye i tolla. Og dette uten at jeg spurte om det. Det må man vel kunne kalle service (evnt. menneskelig feil)! :p
Noen som kan lære meg å regne ut hvor mye det blir i toll på varer over 200kr?
Sitat av Dubstepfreak Vis innlegg
Noen som kan lære meg å regne ut hvor mye det blir i toll på varer over 200kr?
Vis hele sitatet...
Gange med ti og dele på hundre? Sett at toll er 10%.
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Hvor får man kjøpt billige joggebukser? Tenker på den grå sorten som alle ungdommer i norge antageligvis bruker som chille-bukse..
Vis hele sitatet...
Er nike som har de Er ikke så veldig billig, ligger på rundt 500/buksa. Men de har den i alle fall på de fleste sportsbutikker (xxl og Gsport vet jeg har) og Urban clothing har de og, men der er de litt mer fancy og dyrere.
sorry for OT, men hva er det du egentlig har bilde av Caperno?? Lurt på det i mange uker..

Back on topic:
Ebay er nok din beste løsning, er masse billig varer der, med et bredt utvalg. Nokså billig også.
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Sko er det ikke toll på tror jeg.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg avkrefte. Dama fikk hentelapp fra posten i går. 2 par sko, 650 spenn i tollgebyr/mva.

Ellers er det jo ikek slik at ALLE pakker med innhold til en verdi over 200 kr. blir fortollet. Selv handler jeg mye på nett og det varierer veldig hva som blir stoppet og må betales for, og hva som sklir rett gjennom.
Hehe, det var ikke småtterier

Fant en side hvor man kunne regne ut hvor mye toll det blir, så da er det sånn ca under kontroll
har et spørsmål til dere som kjøper klær på nett: hvor ofte passer de?
jeg hater å handle klær, og det blir ikke bedre av at det ofte hender at klær som har lik størrelse som de jeg har på meg ikke passer
så hvordan vet man at man får riktige klær uten å ha prøvd dem?
Bruker akkurat samme str som deg, og sliter absolutt ikke med å finne klær. Så jeg ser ikke problemet ditt egentlig.
De selger jo til og med skinny jeans i str 38.