Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1664
Ja, nå som 3. verdenskrig så smått har begynt, så må man jo være litt bevisst på hva som er meningen med livet og slike ting.

I tillegg så har vi jo kunstig intelligens som kan være mye verre enn atomkrig.

Hva vil det si å være menneske fremover?

Vil Gud og Jesus redde sjelene våre fra de satanistiske kreftene?

De kristne tror på at sjelen kommer til Himmelen, men jeg tror også på Naturen og Livskraften, og ikke minst Skjønnheten.

Noen tanker om hva vi bør gjøre slik som situasjonen er nå?
Det er utvilsomt kriger for tiden. Men, det har det strengt talt alltid vært. Den eneste forskjellen nå er at det er en krig som er litt nærmere enn hva de pleier å være.
KI har vært på banen en liten stund og er nåtidens dommedagsprofeti.....en profeti som alltid har blitt malt opp og ned i mente gjennom menneske historien.

Personlig så lever jeg som jeg har gjort og verner om mine nære og kjære på samme måte som jeg alltid har gjort. Og på samme måte som alltid så forsøker jeg å gjøre mest mulig av ting som gjør meg godt og glad.

Med ditt utgangspunkt så ville jeg sikkert lagt ned litt tid på å få litt andre utsikter til et annerledes perspektiv. Kanskje droppe å lese aviser og følge med på hva som skjer i verden, ihvertfall i en periode.
Eller så er det bare å gi gass og stadig bekymre seg over alt som kan gå galt her i verden
Det går til helvete, og så dør vi alle mann. Evt omvendt
Akkurat nå hadde vært perfekt om menneskeheten fikk besøk av en avansert utenomjordisk sivilisasjon som kunne eliminert religion, gitt oss et levelig styresett, bærekraftig teknologi, med mere..

Eventuelt utryddet oss for så å bruke planeten selv..
For å svare på det siste spørsmålet så er det kun fantasien som setter grenser.

Synes selv at myndigheter i de fleste land har gått altfor langt med pandemi og da den var over mange steder og folk skulle arbeide normalt igjen i uoverskuelig fremtid så ble det krig vi alle skal ta del i mentalt. De kunne ha valgt annerledes og ikke hatt så hard retorikk mot Russland og ikke så for Ukraina. Tror de aller fleste hadde godtatt det i bakgrunn i at folk hadde fått nok for en del år og trengte normale forhold. Nå har vel de aller fleste av oss normalisert seg til krigshverdag og forberedt på det meste.

Hva man kan gjøre.

- støtt myndigheter fult ut og tren for krig.
- lag dit eget prosjekt hvor man setter opp forsyning for lang tid fremover
-lag din egen bunker
-bli med i opprørsstyrker og vær klar for gerilja krig istedetfor landskrig
-bygg deg en hytte langt til skogs eller fjells.

Jeg personlig har ikke gjort noe særlig utav krigstilstander men tenker at jeg blir å være i ett slags hi med dama. De siste årene har gjort noe med meg at å støtte stat er helt uaktuelt men har ikke lysten til å være imot heller så da blir det hi istedenfor å betale skatt og kjempe for det ene eller andre.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Ikke noe spesielt.

-Nihilist

Også: Intet nytt under solen. Samme båt, nye farvann.
Sitat av Messias Vis innlegg
Hva vil det si å være menneske fremover?

Noen tanker om hva vi bør gjøre slik som situasjonen er nå?
Vis hele sitatet...
Neppe så vil noen av narkomane som henger på freak merke noe som helst til dette.

Før Corona var det allerede omtrent 50 konflikter/kriger i verden og det gjorde vi ikke så veldig mye med. Hvorfor skal vi leve annerledes fordi det er et par ekstra konflikter nå?

Vi er sivilie så vi kan bare chille, enn så lenge.
Sist endret av IneartheDx; 20. januar 2024 kl. 17:50.
Romvesener er her allerede. Bare se på hva som gradvis slippes til den vanlige sivilisten hva yielded ufo, eller uap eller hva det er trendy og kalle bilene til våre andre brødre og søstre. De er lik oss men bare hatt litt lengre tid på å utvikle seg til et høyere plan av bevissthet enn hva vi har hittils klart kollektivt.

Hva man bør gjøre? Først og fremst slutt med «scripted news», søk heller opp nyheter selv om man har noen interesse for sånt. Tilbring mer tid i Naturen. Lær deg meditering eller bevisst pusting. Fall ikke for «diversion tactics», se alle rundt deg som dine brødre og søstre.

Aldri glemme at vi er den verden vi opplever. Og alle inntrykk man tar til seg i våken tilstand påvirker oss. Så stopp med nyheter som er kun elendighet og mørke.
nå er det på tide å ta en pause fra knarken

pro tips fra meg
Sitat av Messias Vis innlegg
Ja, nå som 3. verdenskrig så smått har begynt, så må man jo være litt bevisst på hva som er meningen med livet og slike ting.

I tillegg så har vi jo kunstig intelligens som kan være mye verre enn atomkrig.

Hva vil det si å være menneske fremover?

Vil Gud og Jesus redde sjelene våre fra de satanistiske kreftene?

De kristne tror på at sjelen kommer til Himmelen, men jeg tror også på Naturen og Livskraften, og ikke minst Skjønnheten.

Noen tanker om hva vi bør gjøre slik som situasjonen er nå?
Vis hele sitatet...
Kunstig intelligens kan være verre enn atomkrig?
LOL!
Nå må dere Elon Musk fjoller slutte å høre på piss og tenke selv!

AI er ikke i NÆRHETEN av å være bevisst!
Spør en hvilken som helst person som kan noe om temaet og de vil fortelle deg at den jævla idioten Musk og media forer dere PISS og skremselspropaganda!

AI vil kanskje om 200 år (!!!!) være like bevisst som et fluefoster i magen på et insekt.

Alt er programerte algortimer og repsonser som SIMULERER bevisshet!
AI er like bevisst som sofaen din!
Og vil sannsynligvis bestandig være det.

Sitat av RESpekt Vis innlegg
Romvesener er her allerede. Bare se på hva som gradvis slippes til den vanlige sivilisten hva yielded ufo, eller uap eller hva det er trendy og kalle bilene til våre andre brødre og søstre. De er lik oss men bare hatt litt lengre tid på å utvikle seg til et høyere plan av bevissthet enn hva vi har hittils klart kollektivt.

Hva man bør gjøre? Først og fremst slutt med «scripted news», søk heller opp nyheter selv om man har noen interesse for sånt. Tilbring mer tid i Naturen. Lær deg meditering eller bevisst pusting. Fall ikke for «diversion tactics», se alle rundt deg som dine brødre og søstre.

Aldri glemme at vi er den verden vi opplever. Og alle inntrykk man tar til seg i våken tilstand påvirker oss. Så stopp med nyheter som er kun elendighet og mørke.
Vis hele sitatet...
Appropos "aliens"...
Er du kjent med "Project Blue Beam"?
Det kan virke som det ligger noe i det for det virker som media og regjeringer rundt omkring prøver VELDIG hardt å overbevise om at "extraterrestrials" er rett rundt hjørnet og vil drepe oss alle!

En annen ting som er verdt å merke er at 3 journalister, en kanadisk og 2 amerikanske, som har "blown the lid" på Project Blue Beam og virkelig gransket dette har dødd helt plutselig av hjerteinfarkt i 30 og 40-årene.

Som vanlig bare en tilfeldighet.
Sist endret av Echo_Chamber; 21. januar 2024 kl. 15:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Echo_Chamber Vis innlegg
Kunstig intelligens kan være verre enn atomkrig?
LOL!
Nå må dere Elon Musk fjoller slutte å høre på piss og tenke selv!

AI er ikke i NÆRHETEN av å være bevisst!
Spør en hvilken som helst person som kan noe om temaet og de vil fortelle deg at den jævla idioten Musk og media forer dere PISS og skremselspropaganda!

AI vil kanskje om 200 år (!!!!) være like bevisst som et fluefoster i magen på et insekt.

Alt er programerte algortimer og repsonser som SIMULERER bevisshet!
AI er like bevisst som sofaen din!
Og vil sannsynligvis bestandig være det.



Appropos "aliens"...
Er du kjent med "Project Blue Beam"?
Det kan virke som det ligger noe i det for det virker som media og regjeringer rundt omkring prøver VELDIG hardt å overbevise om at "extraterrestrials" er rett rundt hjørnet og vil drepe oss alle!

En annen ting som er verdt å merke er at 3 journalister, en kanadisk og 2 amerikanske, som har "blown the lid" på Project Blue Beam og virkelig gransket dette har dødd helt plutselig av hjerteinfarkt i 30 og 40-årene.

Som vanlig bare en tilfeldighet.
Vis hele sitatet...
Visste du at jo flere utropstegn man leser jo vanskeligere er det å ta det man leser seriøst?