Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 578
Her er kabinettet..

Passer et Mikro ATX / M-ATX Hovedkort inn i den?
Hovedkortet
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Jepp. Det er et atx-kabbis.
Trådstarter
7 0
Hva anbefaler du da? ATX eller M-ATX?

Btw.. Hvor høyt er 29dB?
Sist endret av Alex-x; 27. juni 2006 kl. 00:42.
Når det kommer til hovedkort så er vel micro-atx mest for de som skal ha en PC som tar lite plass, og som derfor har et kabinett som bare har plass til micro atx. Hvis du skal ha nytt hovedkort så ville jeg heller lest på for eksempel hva brukerene av dem sier på for eksempel www.komplett.no , fordi du burde ikke kjøpe et hovedkort etter størrelsen, heller etter ytelsen.

IMO...

Edit: 29 db er vel på grensen til irritasjon. Regner med det er kjøling/vifter, og bråket fra dem det er snakk om. Hvis du kjøper deler til PCen din, og du syns at de bråker for mye, kan du bare kjøpe stillegående kjølere til den delen, det koster bare et par 100 lapper
Sist endret av Recruit; 27. juni 2006 kl. 00:47.
Sitat av Alex-x
Hva anbefaler du da? ATX eller M-ATX?

Btw.. Hvor høyt er 29dB?
Vis hele sitatet...

Det er alt for høyt. 29dB er ikke akseptabelt hos meg ihvertfall, men nå har jeg maskinen på hybelen, i samme rom som jeg sover.
Trådstarter
7 0
Da kjøper jeg ATX for å ha plass til flest PCI / PCI-Express porter, Ram osv.

Sitat av oleandreas
Det er alt for høyt. 29dB er ikke akseptabelt hos meg ihvertfall, men nå har jeg maskinen på hybelen, i samme rom som jeg sover.
Vis hele sitatet...
Kan du beskrive hvor høyt.. :P

Spesifikasjonene på vifta..

Air Flow: 29 kubikkmeter pr. time
Støynivå: 29 dB(A)
Hastighet: 2000 RPM
Størrelse: 80x80x40 mm
Strømforbruk: 0,3 ampere (v/12V)
Effekt: 3,6 watt (v/12V)
Drivspenning: 12V
Tilkobling: 3-pin

29 dB (A)? WtF
Sist endret av Alex-x; 27. juni 2006 kl. 00:52.