Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1707
Hvilke antipsykotika kan gi noe slags ruseffekt?

Tenker da på både sløvende typer og sånne som får en til å "gi mer faen" av.

Og sånne som man føler seg bra av, blir glad og oppstemt av.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det ikke er A eller B-preparat, ber jeg deg la være å tenke tanken i det hele tatt. Det er du som gjør at leger er skeptiske til å skrive ut nesten uskyldige C-preparater til de som virkelig trenger det. Hilsen frustert søvnpasient
Sitat av Bæbæbæ Vis innlegg
Hvilke antipsykotika kan gi noe slags ruseffekt?

Tenker da på både sløvende typer og sånne som får en til å "gi mer faen" av.

Og sånne som man føler seg bra av, blir glad og oppstemt av.
Vis hele sitatet...
de fleste antipsyk er sløvende, de fleste får deg til å gi faen og pga du orker mest sannsynelig ikke å gjøre så veldig mye enn å spise og ligge i senga, finnes få man føler seg bra på/oppstemt, bare nøytral, anbefaler ikke å ruse seg på antipsyk, pga er ikke noe rus å hente med mindre du vil være sløv med mange bivirkninger
Er ingen rus å hente egentlig. Man blir bare litt utafor, trøtt og gidder ingenting. Er du uheldig kan det gi skikkelig tankekjør som bivirkning litt utifra hvilken pille du får.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Denne tilnærmingen viser hvor ulikt vi kan betegne rus

At noen hevder rus fra seroquel fks er for meg uforståelig når man prøver å se hvilke reseptorer seroquel virker på, og hvordan

Tydelig at for noen, så er det å være lobotomert en slags rus, og jeg må innrømme at mine mørkeste sider kan forestille appellen
Det er ingen form for rus når du tar seroquel, det spørsmålet dukker jevnlig opp her inne og jeg skulle ønske en heller kunne ta for seg søke-funksjonen istedenfor å stille de samme gjengående spørsmålene igjen og igjen. - Nei, det finnes ikke noe ruspotensiale i antipsykotika. I aller beste fall så holder du deg våken og lurer på hvordan og hvorfor.



Her har du forresten en søt artikkel om hvordan seroquel påvirker vekten din, så om det er verdt det kan også diskuteres.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen.