Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 907
Jeg merker at rygg og nakke tar knekken på meg snart. Jeg har hatt hjemmekontor siden mars i fjor og stolen jeg sitter, er av veldig dårlig kvalitet og gammelt. Jeg har sett på gamingstol, men jeg vil prøve noe nytt og har sett at det finnes kontorstol med massasjefunksjoner!

Noen her som kan anbefale meg denne type stol eller nettbutikker jeg kan se litt i?
Prøvde et par slike før jeg gav opp og kjøpte en Hyperice Hypervolt. Den løste smerter i nakke og korsrygg umiddelbart og det tok gode 3-4 uker før jeg trengte å hamre muskulaturen på nytt igjen (og selv da var det bare antydninger til stivhet og smerte, men når du først har kjent hvor godt det er å bli massert av skikkelig kraftig hardware så klarer du ikke samle opp stivhet, det er for godt å massere absolutt alle muskelgrupper med selv små mengder stivhet (som alle har overalt, vi er bare ikke klar over det før man blir massert skikkelig)).
Hvis du ikke vil ut med hva Hypericen koster så selger f.eks CDON lignende knockoffs til mye billigere priser.
Prøvde et par slike før jeg gav opp og kjøpte en Hyperice Hypervolt. Den løste smerter i nakke og korsrygg umiddelbart og det tok gode 3-4 uker før jeg trengte å hamre muskulaturen på nytt igjen (og selv da var det bare antydninger til stivhet og smerte, men når du først har kjent hvor godt det er å bli massert av skikkelig kraftig hardware så klarer du ikke samle opp stivhet, det er for godt å massere absolutt alle muskelgrupper med selv små mengder stivhet (som alle har overalt, vi er bare ikke klar over det før man blir massert skikkelig)).
Hvis du ikke vil ut med hva Hypericen koster så selger f.eks CDON lignende knockoffs til mye billigere priser.
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Prøvde et par slike før jeg gav opp og kjøpte en Hyperice Hypervolt. Den løste smerter i nakke og korsrygg umiddelbart og det tok gode 3-4 uker før jeg trengte å hamre muskulaturen på nytt igjen (og selv da var det bare antydninger til stivhet og smerte, men når du først har kjent hvor godt det er å bli massert av skikkelig kraftig hardware så klarer du ikke samle opp stivhet, det er for godt å massere absolutt alle muskelgrupper med selv små mengder stivhet (som alle har overalt, vi er bare ikke klar over det før man blir massert skikkelig)).
Hvis du ikke vil ut med hva Hypericen koster så selger f.eks CDON lignende knockoffs til mye billigere priser.
Vis hele sitatet...
hvordan er det å bruke sånn med prolaps? Vanlig massasje kan trigge symptomer til meg så er kanskje samme med en sånn pistol?