Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1080
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, noen som vet hvor lenge buprenorphinen i et norspan plaster som avgir 5 ug i timen og har sittet på i 7 dager er sporbart i urin?
Er litt ymse etter som jeg klarer å lese meg opp på nettet. Men det står alt fra 3 dager til 2uker. Siden dette ikke er snakk om en enkeltdose, heller en langsom depotversjon ville jeg tatt høyde for det. Tviler på at du er rein etter bare 3døgn da buprenofin har lang halveringstid. DA igjen er den terminene elimeniringstiden ca 24 timer. Hva dette betyr vet jeg ikke, eller om det har noe å si hvor lenge stoffet kan spores. Har selv testet positivt på benzo etter 6uker, selv om det står 1-2uker på nett.

Du får kjøpt hurtigtestere på apoteket som du kan sjekke deg selv på forhånd bare for å være sikker på når ca det er ute. Sanksjonærprøver som blir sendt til lab testing er ekstremt nøyaktige og i 2021 har vi i Norge ganske moderne metoder for å finne spor i urin og blod. Så ta det i betrakting å heller vær på den sikre side.