Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1307
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser de selger syntetisk urin på shady Hva er dette mot? Er det for å komme seg unna på urinprøver? Haha.. Jeg tviler sterkt på at det funker, men er der noen som har erfaring? Nei, jeg skal ikke forfalske noe som helst Tenker bare at det er for godt til å være sant.. haha
Vet om flere som har brukt "wizzinator"eller hva det heter + syntetisk urin. Det funker for å få rene urinprøver. Om de kjøpte det fra shady vet jeg ikke, men vet at det visstnok var ganske dyrt når man måtte levere 2 prøver i uka.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Cr4z¥moFo Vis innlegg
Vet om flere som har brukt "wizzinator"eller hva det heter + syntetisk urin. Det funker for å få rene urinprøver. Om de kjøpte det fra shady vet jeg ikke, men vet at det visstnok var ganske dyrt når man måtte levere 2 prøver i uka.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Jeg må ikke levere noen prøver. Jeg er ferdig med up, men vil være forberedt den dagen noen i familien eller lignende skal bli usikre og be om en up. Føre var
Lykke til med det.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
dette er populært i sverige, de fleste arbeidsgivere kjører tilfeldig urinprøve på ansatte. alle som jobber innen yrkesfag i sverige må ha en pose fake urin i lomma.
Har brukt syntetisk i ett år og det har fungert hver gang. Bare husk å bytte på fargekoden for hver gang så det blir ulike verdier i pisset. Brukte screeny weeny da den så minst fake ut
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
dette er populært i sverige, de fleste arbeidsgivere kjører tilfeldig urinprøve på ansatte. alle som jobber innen yrkesfag i sverige må ha en pose fake urin i lomma.
Vis hele sitatet...
Hvor har du det fra? Kjenner en som har dopa seg som bare det og jobba i sverige i 10-20 år, aldri hørt han snakke eller nevne noe sånt.
Typisk svensker. Dåse snus i ene lomma, pose urin i den andre. Klassiske stilen det. ��
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Ydmyket Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har svar på om syntetisk urin kan varmes opp flere ganger uten å bli "ødelagt"??