Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1180
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar man bare speeden i f.eks. tobakksrulle papir og svelger den ?

Å hvordan er det med dosering? Regner med at det er sterkere når man "spiser" det som med hasj som gir mye større virkning når det spises.

Hva er en grei første gangs dosering da? Tenker kanskje å teste med halvparten av det jeg hadde tatt som en vanlig stripe.
Psychonautwiki og/eller erowod har svarene.

Ja, man dropper det som man ville droppa andre ting.
02 bruker å være fint hvis ikke det er sinnsyke saker fra en annen planet da holder maks 0.1. Bruker å lage en brett midt på en rizla med limet innover, så åpne bretten slikke på limet og lukke igjen , da får man en rute som kan åpnes til en "fallskjerm" så tarerer du bare vekta med papiret og fyller ønsket mengde og tvister enden.
Sist endret av Bluesky_; 23. februar 2021 kl. 19:31.
Ta heller for lite enn for mye. Så kan du droppe en til hvis det trengs. Mekka et dropp i halvmørket en gang som ble i største laget. Gikk fra vettet i et par dager og fikk totalt avsmak for stimulanter. Pass på hodet!
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare fordi hasj er sterkere oralt, betyr ikke at alt annet også er det. Amfetamin er sterkere nasalt, men varer lengre oralt - men er noe svakere. Hasj er sterkere oralt fordi den blir gjort om til 11-hydroxy-THC som er kraftigere enn vanlig THC som dannes ved røyking.
Riv av litt dopapir
Så river du av en mindre firkant, hiv noe amf på vekten så hell det over i papiret. Pakk igjen, riv vekk mest mulig lag med papir, legg den bakerst på tungen å svelg ned med noe godt å drikke.

Personlig må jeg ha mere når jeg dropper enn når jeg sniffer. Men deretter varer en drop for meg fra morgen til kveld, null re-dosering.

Kommer veldig ann på toleranse og kvalitet.

Som oftest er det nokk for meg å droppe 0.25-0.4gr.
Igjen så kommer det ann på toleransen min og.kvaliteten.

Men alltid best å ta for lite enn for mye.

Om droppen du tok ikke funket bra nokk så går det å ann å line opp en liten strek for å nå ditt sweet-spot.

Husk på å få i deg masse næring, vann, ha gode rutiner på søvn og ikke glem hygene, speed-svette stinker.

Begynner du å glemme noen av de punktene i avsnittet over så er du som oftest på vei til en vei du ikke vil være på.

Have fun!