Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4446
Hei,

Vet noen om gode steder for å reklamere en minigraver/liten gravemaskin til utlån?

Gjennom søk på Google er det mest firmaer som leier ut sine egne maskiner som dukker opp. Finn.no kan være et alternativ, men jeg har ikke inntrykk av at folk ser etter utleieobjekter der.

For privatbiler finnes gomore.no og nabobil.no, finnes det kanskje noe lignende bare for andre typer maskiner og utstyr?

Mvh.
R
Sist endret av Rul(l)er; 15. juli 2017 kl. 16:15.
Oppslag på lokale byggevarebutikker f.eks ?
Eller god gammeldags papirlapp på butikken. Lag et skilt hvor det står utleie langs veien osv.
Det Mozzie sier. Det kan også hjelpe å ha en facebookside eller et nettsted folk kan besøke for mer informasjon. Så deler du dette i tillegg på din facebook konto, og vipps så vet folk om at du eksisterer.
Alle forslagene så langt høres bra ut!

Jeg er ganske partisk som jobber for Leieting, men Leieting.no er en side slik som Nabobil hvor du kan leie ut ting som ikke bare er biler, sånn som verktøy, kamerautstyr og arbeidsmaskiner som du spør om. Jeg tenkte det kunne være greit å nevne siden du spurte spesifikt ��

På Leieting.no er alt du leier ut dekket av If Skadeforsikring, så det kan jo også være en fordel!

Sjekk det gjerne ut ��
Sist endret av kimroen; 15. juli 2017 kl. 20:55. Grunn: Fikser lenker
Lokal avisen og distrikt avisen
Trådstarter
87 5
Hei,

Takk for alle gode forslag. Det med lokal reklame er lurt, og har vi har prøvd noe av det allerede. Leieting.no kjente jeg ikke til, var veldig glad for å få vite om den. Håper at den blir populær. :-)

Mvh.
R.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
litt OT men.. Hvilken størrelse er minigraveren og årsmodell? innkjøps pris? greier du og tjene inn graveren på utleie?=) lyst på graver selv
ta et bilde av graveren og sett inn noe tekst med nødvendig informasjon og ha som forsidebilde på facebook
Trådstarter
87 5
Hei igjen,

Er usikker på inntjeningspotensialet, det kan jo fort dukke opp litt reperasjoner og sånt. Den ble først og fremst innkjøpt til eget bruk, utlånsinntekter er mer som en bonus. Er litt større enn de aller minste graverne.