Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4986
Noen som bruker Stilnoct her inne?

Har lest en del i det siste om Ambien som gir merkelige virkninger når man tvinger seg til å holde seg våken. Ulikt andre benzo jeg har hørt om.

Eget uttrykk: ambien art.

https://www.vice.com/en_us/article/a...ists-unite-622

I norge leser jeg dette fra Frognerfitter (blir visst jævlig kåt av det):

http://frognerfitter.blogg.no/138191...jr_dette_.html

Neste gang jeg får tilbud om Imovane tar jeg søren meg heller Stilnoct
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har M A N G E års erfaring med Stilnoct, alt fra aller første gang jeg var ruset på det som 20-åring. Da fikk jeg panikk, og kjæresten "rykket ut" med bil og sov sammen med meg de nettene det gjaldt. Dette skjedde opptil flere ganger.

Prøv med 2 tabletter samtidig og drikk en kaffe eller to. Du vil merke det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
27 1
Er ikke letteste å få tak i...
Beware the walrus..
Leste denne tråden og kjørte på med en stilnoct før damebesøk, og det var helt natta liksom.
Var skikkelig nedtur, fikk den opp til slutt men det var litt småflaut...men det tok jo egentlig stilnocten seg av uansett, så det var sikkert bare kjipt for dama

Etter hun gikk, så tok jeg 2 til og prøvde å holde meg våken, men det var skikkelig ræva rus. Så jeg la meg på sofaen og sovna, og før jeg våkna så lå jeg i en slags lett lucid dream som var helt fjern og varte i evigheter.

Konklusjon: Ræva, og det fucker deg skikkelig i huet. Helt ut av en annen verden.
Dette er ikke en benzo. Du finner masse tråder om det på forumet her om du gidder å søke, har selv skrevet en rapport for noen år siden. Synes ikke det er noe særlig å anbefale.