Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 955
Hei! Er det noen som vet om en GBA emulator som fungerer på mac!? Vil spille Leaf Green, og har prøvd litt av hvert, men vinduet blir knøttlite og det er ingenting man kan gjøre med det...

På forhånd takk
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Mener at VBA skal funke greit på mac. Må bare leke med settingsene så får du vinduet til å bli større.
Heihei :)
Trådstarter
Sitat av 8bit Vis innlegg
Mener at VBA skal funke greit på mac. Må bare leke med settingsene så får du vinduet til å bli større.
Vis hele sitatet...
Tengte på GBA... Men fungerer Visual boy så kan man jo prøve det.. takk :P
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av kidden Vis innlegg
Tengte på GBA... Men fungerer Visual boy så kan man jo prøve det.. takk :P
Vis hele sitatet...
Visual Boy Advance, er jo en GameBoy Advance emulator... eller refererer du til noe annet med "GBA"?
Heihei :)
Trådstarter
Sitat av 8bit Vis innlegg
Visual Boy Advance, er jo en GameBoy Advance emulator... eller refererer du til noe annet med "GBA"?
Vis hele sitatet...
Sorry.. tengte litt feil.. er selvfølgelig det samme.. men når jeg "leker" med instillingene for og få full screen, så vil den ikke åpne opp engang...
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av kidden Vis innlegg
Sorry.. tengte litt feil.. er selvfølgelig det samme.. men når jeg "leker" med instillingene for og få full screen, så vil den ikke åpne opp engang...
Vis hele sitatet...
Må du ha full screen? Pleier å funke fint med window-mode og bare gjøre den så stor du trenger.
Heihei :)
Trådstarter
Sitat av 8bit Vis innlegg
Må du ha full screen? Pleier å funke fint med window-mode og bare gjøre den så stor du trenger.
Vis hele sitatet...
Funker jo ikkje :/
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av kidden Vis innlegg
Funker jo ikkje :/
Vis hele sitatet...
Vel, er en stund siden jeg brukte VBA sist og har ikke mac'en tilgjengelig for å sjekke hvordan jeg gjorde det.
Prøvd flere GBA Emulatorer? Finnes utrolig mange. (vet ikke om de funker til mac, men det burde finnes)
Sist endret av Rundballe`n; 26. august 2013 kl. 21:26.
Prøv Higan, den mest accurate emulatoren du får tak i.
Sist endret av 23732; 26. august 2013 kl. 21:28.
Heihei :)
Trådstarter
Jeg fikk fiksa det.. Men nå går det ikke ann og save.. noen ideer om wtf´s happening?