Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  146 49982
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Etter litt filosofering har jeg dratt den beslutning på at de ikke kan fjerne disse brukertitlene såfremt de ikke skal sitte lenge oppe i natt for å fjerne hver enkelt. De la det nok ut på 1.april for å gjøre det litt mer "høytidelig" og minneverdig enn om det var på en vanlig, grå dag.

Dette liker jeg!
Sitat av olaPola Vis innlegg
Vel, du har tatt deg friheter sjøl
Tror jeg heller ville blitt gitt en tittel enn å velge en selv.
Vis hele sitatet...
Jo da, men var ikke det jeg mente.

Min brukertittel er "Kongen på Freak", mens ru11er er "sønn av kongen"..
Men uansett, så burde det bli en annen måte å identifisere VIF'er på om dette skal vedvare. Ellers er det jo ikke noe poeng med VIF'er lengre.
Sist endret av Fuzzybossen; 2. april 2012 kl. 00:55.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Men uansett, så burde det bli en annen måte å identifisere VIF'er på om dette skal vedvare. Ellers er det jo ikke noe poeng med VIF'er lengre.
Vis hele sitatet...
De har jo fortsatt de hemmelige forumene sine hvor de sikkert allerede planlegger neste års aprilsnarr
Sitat av Buddapower Vis innlegg
De har jo fortsatt de hemmelige forumene sine hvor de sikkert allerede planlegger neste års aprilsnarr
Vis hele sitatet...
Tro meg, vifs aner ingenting om hva admins holder på med til enhver tid.
Sist endret av DonTomaso; 2. april 2012 kl. 00:57.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
De har jo fortsatt de hemmelige forumene sine hvor de sikkert allerede planlegger neste års aprilsnarr
Vis hele sitatet...
Er det helt sikkert da? Har aldri sett noen sikker kilde på det.
Det er ikke bare noe vi tror?
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Etter litt filosofering har jeg dratt den beslutning på at de ikke kan fjerne disse brukertitlene såfremt de ikke skal sitte lenge oppe i natt for å fjerne hver enkelt. De la det nok ut på 1.april for å gjøre det litt mer "høytidelig" og minneverdig enn om det var på en vanlig, grå dag.

Dette liker jeg!
Vis hele sitatet...
Eller så kan de bare fjerne alle på en gang. Jeg mener ihvertfall at valgfri brukertittel ikke burde være tilgjengelig for "medlemmer".
Sist endret av Sinken; 2. april 2012 kl. 00:57.
2 minutter igjen nå :3
Oh my god, sweet! Har venta lenge på dette.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det er permanent
EDIT : SWEET !
Sist endret av Paradigm; 2. april 2012 kl. 01:01.
Sitat av nso Vis innlegg
Det er permanent
Vis hele sitatet...
Ja! Kake til deg og dere
Sist endret av discfarmer; 2. april 2012 kl. 01:01.
Frankrikes Solkonge
WOH! titegn
Sitat av nso Vis innlegg
Det er permanent
Vis hele sitatet...
Sweet, takker og bukker.
0:01 og alle har fortsatt titlene sine! :O

Synd jeg ikke kommer på noe originalt å skrive som min brukertittel, though.
Sitat av nso Vis innlegg
Det er permanent
Vis hele sitatet...
Har sett noen forums med årlige awards. Bare slenger det ut der, å få "2012, beste oneliner/beste politiker/mest overbevisende" hadde vært kult.
Eneste som mangler nå er at vi får tilbake old school themet!
Sitat av olaPola Vis innlegg
Har sett noen forums med årlige awards. Bare slenger det ut der, å få "2012, beste oneliner/beste politiker/mest overbevisende" hadde vært kult.
Vis hele sitatet...
Hvordan skulle Provo fått plass til alle de linjene?
Sitat av BbZrP Vis innlegg
Hvordan skulle Provo fått plass til alle de linjene?
Vis hele sitatet...
nettopp, han/hun hadde nok vunnet ale de sakelige. men det er jo de morsome også. "2012 mest pervo/morsomste(Knask, and we all fucking know it), kåteste, minst sakelige, dårligst gramatikk, mest usakelige (*raises hand*)"
Sitat av olaPola Vis innlegg
nettopp, han/hun hadde nok vunnet ale de sakelige. men det er jo de morsome også. "2012 mest pervo/morsomste(Knask, and we all fucking know it), kåteste, minst sakelige, dårligst gramatikk, mest usakelige (*raises hand*)"
Vis hele sitatet...
Og hvem hadde giddet å lese gjennom x antall innlegg for å kåre en person?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Har sett noen forums med årlige awards. Bare slenger det ut der, å få "2012, beste oneliner/beste politiker/mest overbevisende" hadde vært kult.
Vis hele sitatet...
Tidligere var det slike awards på forumet, men de ble fjernet med den økende brukermassen som grunnlag - om jeg ikke husker helt feil.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Og hvem hadde giddet å lese gjennom x antall innlegg for å kåre en person?
Vis hele sitatet...
de som modererer alle innleggene daglig?
Sitat av Sinken Vis innlegg
Og hvem hadde giddet å lese gjennom x antall innlegg for å kåre en person?
Vis hele sitatet...
Det blir som å ikke anerkjenne Messi og Ronaldo som verdens beste fotballspillere fordi ingen har sett alle i hele verden. Noen stikker seg frem og hevder seg litt mer. Sånn er det.
Sist endret av BbZrP; 2. april 2012 kl. 01:13.
gentleman #1
ViceR's Avatar
I dag er det 2. april.
Sitat av ViceR Vis innlegg
I dag er det 2. april.
Vis hele sitatet...
Ja, og i morgen er det tredje..
Artig å få egen brukertittel! Det er likevel noe jeg har savnet denne første aprilen, og det er den årlige aprilspøken fra nFF crewet! For hva jeg vet, kan dette med brukertitler være spøken, men i så fall er den ikke veldig god :P Fjorårets spøk var derimot meget underholdene.

Godnatt!
- Znerk
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Tør jeg spørre om fjorårets spøk?
Sitat av BbZrP Vis innlegg
Det blir som å ikke anerkjenne Messi og Ronaldo som verdens beste fotballspillere fordi ingen har sett alle i hele verden. Noen stikker seg frem og hevder seg litt mer. Sånn er det.
Vis hele sitatet...
Enn hvor mye du leser her vill du alltid gå glipp av 90% av det som blir skrevet, og du vill få en urettferdig dømming.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Tør jeg spørre om fjorårets spøk?
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=183538
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Tør jeg spørre om fjorårets spøk?
Vis hele sitatet...
Ser helst at du søker.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Enn hvor mye du leser her vill du alltid gå glipp av 90% av det som blir skrevet, og du vill få en urettferdig dømming.
Vis hele sitatet...
Og uansett hvor mye fotball de i Gullballen-komiteen har sett, så vil de også ha gått glipp av 99,999% av alle verdens fotballspillere. Passe urettferdig.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Og hvem hadde giddet å lese gjennom x antall innlegg for å kåre en person?
Vis hele sitatet...
Man kunne ha opprettet en poll for å gjøre det en smule enklere?
Sist endret av Knask; 2. april 2012 kl. 01:29. Grunn: Feil. :)
Sitat av BbZrP Vis innlegg
Og uansett hvor mye fotball de i Gullballen-komiteen har sett, så vil de også ha gått glipp av 99,999% av alle verdens fotballspillere. Passe urettferdig.
Vis hele sitatet...
Spiller du bra, blir du kjøpt av en klubb. Finnes ikke klubber på nFF.

Sitat av Knask Vis innlegg
Man kunne ha opprettet en poll for å gjøre det en smule enklere?
Vis hele sitatet...
Joda, men noen områder av forumet hadde muligens blitt overrepresentert. Tviler på at det hadde blitt fair uansett.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Spiller du bra, blir du kjøpt av en klubb. Finnes ikke klubber på nFF.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis. Og de her som skriver bra, blir da absolutt lagt merke til, vil jeg tørre å påstå.
Setter tittel som medlem av ren nostalgi.
morro, reversert april's narr.

man tror det er april's narr, men så er det ikke det. så man blir lurt uten og bli lurt, så det er egentlig en april's narr
Sitat av BbZrP Vis innlegg
Ikke nødvendigvis. Og de her som skriver bra, blir da absolutt lagt merke til, vil jeg tørre å påstå.
Vis hele sitatet...
Du kan f.eks ha ett innlegg for å få tittelen " årets oneliner"
Sitat av Sinken Vis innlegg
Du kan f.eks ha ett innlegg for å få tittelen " årets oneliner"
Vis hele sitatet...
hvis det blir noe som ''årets oneliner'' så blir det masse søppel inlegg bare for og få prisen
Sitat av Sinken Vis innlegg
Du kan f.eks ha ett innlegg for å få tittelen " årets oneliner"
Vis hele sitatet...
En oneliner er en oneliner, uansett hvem som har mekket den.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Du kan f.eks ha ett innlegg for å få tittelen " årets oneliner"
Vis hele sitatet...
Er den god nok til å bli årets oneliner, så vil den bli såpass lagt merke til, gjennom KPs, respons og omtale, at den blir husket. Alle innlegg på forumet blir på en eller annen måte sett. De beste skinner frem.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Vell, jeg klager ikke om det forblir permament. Alltid vært på sjalu på dem som har custom tittel's mens jeg bare hadde medlem.
Sitat av BbZrP Vis innlegg
Er den god nok til å bli årets oneliner, så vil den bli såpass lagt merke til, gjennom KPs, respons og omtale, at den blir husket. Alle innlegg på forumet blir på en eller annen måte sett. De beste skinner frem.
Vis hele sitatet...
Har aldri hørt noen snakke om en oneliner. KP er heller ikke ensbetydene med oppmerksomhet. Tror det er utrolig mange onlinere som har gått deg hus forbi.

olaPola: Les før du kommenterer.
litt av en dag å lansere dette på :P
Nå ble det veldig mange medlemmer uten titler. Jeg synes man enten skal ha standartittelen eller finne på en selv - ikke tomt. Det ser så rart ut uten noe som helst. Tanker?
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
hvis det blir noe som ''årets oneliner'' så blir det masse søppel inlegg bare for og få prisen
Vis hele sitatet...
Jeg tror generelt det blir for mye jobb for admins og crew å samle sammen og finne innlegg og bruke som skal få endelige awards. Det er for få folk som styrer med nFF.

Dessuten er awards egentlig nødvendig? Man bør også ha et liv utenom forumet
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Jeg tror generelt det blir for mye jobb for admins og crew å samle sammen og finne innlegg og bruke som skal få endelige awards. Det er for få folk som styrer med nFF.

Dessuten er awards egentlig nødvendig? Man bør også ha et liv utenom forumet
Vis hele sitatet...
Trur sånne priser ville ødelagt mye av forumet, plutselig har folk enda et jag etter Kp.
Troll eller ikke Morsomt uansett
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Jeg tror generelt det blir for mye jobb for admins og crew å samle sammen og finne innlegg og bruke som skal få endelige awards. Det er for få folk som styrer med nFF.

Dessuten er awards egentlig nødvendig? Man bør også ha et liv utenom forumet
Vis hele sitatet...
det var bare en tanke, mest for gøy. Jeg har ledd og lært mye her, så hvorfor ikke gi de som utmerker seg en klapps?
Håper ikke dette blir permanent, sånn egentlig..
A madman with a box
mabala's Avatar
Sitat av mabala Vis innlegg
Vel, siden admins og crew har fått sine nye egne tittler, kan det jo godt være at vi faktisk får beholde våre egne brukertittler?
Vis hele sitatet...
[COLOR="Silver"].[/COLOR]
Sitat av grandiz Vis innlegg
hold kjeft, det er dette de ønsker. det å ha noe å le av.
Vis hele sitatet...
Sitat av SilverLemon Vis innlegg
Tviler egentlig litt.
Vis hele sitatet...
Well, well, well.
Sitat av Skull kid Vis innlegg
Eneste som mangler nå er at vi får tilbake old school themet!
Vis hele sitatet...
For ikke å snakke om galleriet!