Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 9025
Hei Freaks!
Har fått studie plass i Oslo til høsten, så nå driver jeg å ser på leiligheter. Leia i hovedstaden er som kjent ganske høy og jeg lurer da på om det er noen andre freaks her i samme situasjon.

Letter etter en eller flere som kunne tenke seg å gå sammen om å leie en leilighet. Kjønn spiller ingen rolle ønsker hyggelige oppegående folk som er gjennomsnittlig renslig og litt liberale.

Jeg er en gutt på 22 år som begynner på Blindern til høsten, jeg er hyggelig og omgjengelig. Tar meg gjerne en fest men ikke den drøyeste partyboyen.

Om du er interessert eller har flere spørsmål ang. dette så er det bare å sende en melding!

Mvh. Jonas
(Var ikke helt sikker på hvilke under forum jeg skulle bruke, så dere får bare flytte innlegget hvis det ligger feil.)
Er i samme situasjon selv, skal gå 3d design til høste, gutt 23.. Drar nedover på tirsdag og blir til torsdag for å dra på noen visninger, hadde ikke hatt noe imot noe billigere da...laveste jeg kan slippe unna med som jeg har så langt er 5000
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Uansett hva du gjør, sett deg i kø for bolig hos SiO, de har ordninger for at alle skal få en plass å bo, hvertfall midlertidig. Det kan være du ender opp en sovesal, men det er bedre enn alternativene. Det roer seg veldig ned på leiemarkedet bare et par uker inn.
Sjekk ut svensker i oslo gruppen mye billig der.
Begynner selv som lærling i Oslo nå og flytter dit på søndag. Har boplass hos familie men vil gjerne skaffe noe eget etter jul eller noe når jeg har spart opp litt peng til depositum osv. Bare å si ifra.

Gutt 18 år, liker bedre å dra ut på rolige plasser i byen å snakke med nye folk framfor dansing og dundrende musikk.
Begynner som kokkelærling fra 4. aug
▼ ... over en måned senere ... ▼
Min erfaring er at det er "lukurativt" å sjekke nabokommunene til Oslo (selv om jeg bor i Oslo nå). Har selv bodd på Oppegård (20 min. med tog til Oslo S). Hadde sokkelleilighet på 65 m2 til 6000 kr/mnd. Pass bare på å komme innen rekkevidde til en god kollektiv-åre.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei! Har egentlig samme spørsmål som Confusa.

Bor og oppvokst i Oslo men leter nå etter et kollektiv. Jente på 18 år, går siste året på vgs og har fast jobb/inntekt. Egentlig ikke så viktig hvem jeg bor med så lenge det er hyggelige folk

Send gjerne en melding hvis du vet om noen som har et rom ledig eller om du er interessert selv.

Mvh Julie