Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3705
Da har jeg mottatt min første prøve av GBL har aldri brukt narkotika før så jeg er veldig spent på dette her, får vel begynne forsiktig. Noen som har noen gode tips før jeg åpner korken?
Vel, ikke prøv å være mann og doser for høyt.

Det smarteste man gjør er hvertfall å søke. Står en drøss om det på nett, blant annet på diverse engelske fora.
http://forum.everyonedoesit.co.uk/sh...ad.php?t=94588
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Ver forsiktig og ALDRI ta mer enn en kork. Begynn med en halv i tilfelle styrken er mer enn det de som solgte oppga. Grunnen til overdose er att folk tar for mye.
Sist endret av Alphanio; 5. juni 2007 kl. 14:51.
de jeg kjøpte det fra oppga at det var 99,9% GBL, så det er vel veldig sterkt. Takk for linken Nichotin, de folka der sier man ikke bør ta mer enn 1ml til å begynne med, og en kork er vel betraktelig mer enn 1 ml?
En vanlig colakork er på ca. 5-6 ml.
ja nå har jeg akkurat tatt min første dose og det eneste jeg kan si:
FY FAEN HVOR DET SMAKER DRITT!!!!! mye verre enn jeg trodde,
blandet 1 ml i et lite class med cola, klarte åfå det ned, så nå venter jeg i spenning..hehehehe
Er det noen som har linker til noen andre tråder som omhandler glb?
nei dette var ikke svære greiene, kjente litt muskelavslapning og kanskje litt brisen, men ikke noe særlig mer. Lurer på om jeg kjører på med 2 ml litt senere, men å ha i seg dette er noe av det verste jeg har gjort....
Okay.
Keep us updated anyway!
Sitat av torsken
Er det noen som har linker til noen andre tråder som omhandler glb?
Vis hele sitatet...
http://www.freakforum.nu/forum/showp...21&postcount=6

jeg vet at det er en annen tråd laget av z0p hvor det stod mere om GHB.

derja! http://www.freakforum.nu/forum/showt...ighlight=Gamma
Sist endret av TSN; 5. juni 2007 kl. 22:49.
ta heller og shot sakan!! går mye bedre
tror seriøst ikke det er å ta en shot av dette her, tror nok man brekker seg rimelig fort. Ikke noe for såre sjeler hvertfall!!
Sitat av flumpus
ta heller og shot sakan!! går mye bedre
Vis hele sitatet...

Vel, se her hvordan han brekker seg når han drikker GHB. Ser ut som at det ikke smaker så veldig godt, så å shotte det er nok ikke et sjakktrekk.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Nå er det viktig å ikke blande GHB og GBL, selv om GBL faktisk blir omdannet til GHB i levra. GBL er mye kraftigere og smaker mye mer dritt enn GHB. GBL smaker akkurat som et løsemiddel brukt i industrien. GHB smaker som oftest stort sett bare ekstremt salt.
Går fiint å shotte både GHB og GBL, bare vær kjapp med å ha noe å skylde ned med, smaken setter seg heldigvis ikke i munnen/halsen, så bare skyld kjapt!

Ett tips er forresten å blande littegrann rein saft sammen med GHL/B`en i ett shotglass, men ikke så mye at det blir mer enn èn slurk likevel, det hjelper litt på smaken hvertfall.
Blir en mellomting mellom å ta det reint kort og brutalt, og å blande en "dram" og pine seg selv sakte.

Husk også på at hvis du nettopp har spist deg mett, tar det tid før det funker og det funker dårligere..
kult, skal prøve 3 ml når jeg kommer hjem om 3 timer, skal holde dere oppdatert hvis dere vil
ok folkens, da har jeg styrtet 3ml GBL, kommer tilbake snart hva jeg føler

forresten, nå blandet jeg bare med bittelitt cola, styrtet uten åpuste med nesen, så skyllte munnen godt med drikke før jeg åpnet nesen, funket veldig bra!
Sist endret av williams123; 6. juni 2007 kl. 21:16.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vi har rensket mye i tråden, grunnen til dette er at det ser ut som om noen her tror et forum er det samme som IRC/MSN, noe det ikke er.

Om du absolutt skal poste, hold deg unna ting som "Venter spent nå", "Fortell oss mer da!?" og andre korte kommentarer. Trådstarteren poster rapport om rusen når han har tid/føler for det, at dere maser hjelper ingenting.
Dette er et diskusjonsforum, ikke noe annet.
fy faen det der var ingen behagelig rus! Ble først utrolig slapp, nesten så jeg sovna, så begynte jeg å grine som en 10 åring?? Var veldig kvalm hele tiden, nesten som en skikkelig bakrus, fortsatt ganske kvalm, kan ikke helt forstå hvorfor folk ruser seg på dette. Mye bedre med alkohol..heroin neste
Du fikk vel i deg hakket for mye antakeligvis. Du kan jo prøve å koke opp GHB av GBLen din. GHB-rusen er enkelt forklart omtrent som å være godfull. Man blir munter, oppstemt og utadvent.
men får man ikke samme rus av begge to? kan ikke forstå at man skal oppleve forskjellig rus av de to, men kjente den samme følelsen som å være godbrisen egentlig, bare at jeg ble utrolig slapp samtidig som jeg ble utrolig kvalm.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Man får jo delvis den samme rusen, men man kan kanskje sammenligne litt med øl og sprit, begge inneholder et alkohol, men gir litt forskjellig rus.
Slappheten/søvnigheten bruker å slippe taket etter en stund, kvalmen kan være en reaksjon på GBL (du kjenner på smaken at det er noe magen egentlig ikke vil ha) eller GBL og kombinasjonen på noe du har spist.
Et nok enig med nicho at du kanskje har fått i deg en litt for stor dose, og vil nok også anbefale GHB fremfor GBL.
noen som vet hvordan det er å ta overdose på dette her? Er det mye smerter inne i bildet eller svimer man rett og slett bare av? Kjenner man at det kommer?
Hadde vært fint med litt erfaringer
Med 0 erfaring om akkurat det her ikke ta meg på ordet, men tror nok overdose på det her er nogenlundene likt som GHB og alkohol, du blir kvalm..og sovner..og dør etter det om det er høye nok doser:P
Sitat av williams123
Hadde vært fint med litt erfaringer
Vis hele sitatet...
/me laughs.
Tror du skal lete fint lenge etter folk som har erfaringer om overdoser, egentlig.
Tenk deg om i fem minutter, så skjønner du nok hva jeg mener
Sitat av Myhre
/me laughs.
Tror du skal lete fint lenge etter folk som har erfaringer om overdoser, egentlig.
Tenk deg om i fem minutter, så skjønner du nok hva jeg mener
Vis hele sitatet...

Ja vel?? Skjønner hvor du vil, men nå vet jeg det at det er mange som har overlevd overdoser..var sånn jeg tenkte, er jo ikke helt dum
Sitat av Myhre
/me laughs.
Tror du skal lete fint lenge etter folk som har erfaringer om overdoser, egentlig.
Tenk deg om i fem minutter, så skjønner du nok hva jeg mener
Vis hele sitatet...
Kjenner da masse folk som har tatt overdoser av diverse stoffer. Ofte de samme som gjør det om og om igjen.. Heroin, amfetamin, ecstasy, piller, ghb osv.. Og mesteparten av dem lever fortsatt, selv om de fleste er stakkarslige søpple-junkies pr i dag..
Sist endret av mentalmelt; 8. juni 2007 kl. 20:37.