Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1443
Hei!

Skal ta urinprøve iløpet av kort tid. Vil da være 5 uker siden jeg har tatt en joint. Før der var det 2 uker siden. Normalt ville jeg tenkt at jeg er ute av faren, men i fjor røyket jeg nesten hver dag i 4 mnd, men tok en pause fra 1 jan til mars. Etter det har jeg røyket en gang i ny og ne, alt fra 1 - 2 uker mellom hver gang. Jeg har alltid drukket mye vann, så renser kroppen bra på den måten. Er det stor fare for at jeg ikke vil stå urin testen eller burde det gå greit?
Hilsen bekymret
Det kommer ann på hvor mye du røykte! Dvs. mengd hasj i gram.

http://erowid.org/plants/cannabis/ca..._testing.shtml
Sist endret av Mcmak; 28. mai 2007 kl. 11:34.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hei du Raverin. Her på nFF finnes det en alletiders *host* søkefunksjon du kan benytte deg av. Bare søk på pisseprøve/urinprøve/pisse prøve/urin prøve/tisseprøve/tisse prøve. Du kan også benytte deg av Google Site search (tast inn "site:http://www.freakforum.nu detdusøkeretter"). Her på nFF liker folk det generelt mer om du drar opp en eldre tråd enn at du lager en ny tråd om samme tema.

Antar at denne tråden også vil bli stengt/slettet.

Anbefaler deg å lese reglene
Jonta
Raverin, du er ute av fare. Seriøst, er i samme situasjon.
Dersom det er snakk om dypptester/hjemmetester vil jeg anta at du er i liten fare. Er det derimot snakk om at prøven skal sendes til analyse ville jeg ha tatt visse grep. Kjøpt en C24 rensekur på Sunnkost/Life eller brukt en annen metode (søk) får å tynne ut urinen, for så å har kommet med "jomen da må de ha røyke inne på en fest jeg var på"

Men er det hjemmetester er det ingen fare...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Består som i at resultatet blir positivt?
Du har nok feila en urinprøve om det slår ut posetivt:P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det er jo positivt om resultatet blir negativt.