Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 429
Jeg prøver å få VDubMod til å lese AviSynth-scripts, men jeg får det bare ikke til. Nå har jeg prøvd standalone VirtualDubMod 1.5.4 + 1.5.10.2 og AviSynth 2.5.6. Har også prøvd Gordian Knot, og prøvd med oppdatering av alle de ulike kombinasjonen av versjoner som det er mulig å få til. Også prøvd med ffdshow, men fortsatt så sier VirtualDubMod bare "AVI Import Filter error: (Unknown) (80040154)". Gått gjennom de første 60 treffene på Google, pluss alle mulige andre måter å formulere problemet på.

Noen idéer til hva som kan forårsake problemet mitt og hvordan jeg kan løse det?
Kan du ikke bruke vanlig VirtualDub da ?
Mod høres så ødelagt ut
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Samme problematikk går for VirtualDub, men jeg bruker såklart VirtualDubMod siden den støtter MPEG2, Matroska og skal vistnok være forbedret mot AviSynth. Men jeg får ikke Vdub eller Vdubmod til å leke.

Jeg oppdager at 2.0.8 fungerer uten problemer, men 2.5 og nyere ikke fungerer. Problemet er jo bare at jeg trenger 2.5.