Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2081
God dag

Jeg har vært mye rundt på urbex, men har aldri tatt noe særlig bilder, mest fordi jeg suger til akkurat det.

Var for en stund siden i et forlatt hus på Sørlandet, som det ikke skulle forundre meg om fler her inne har, da det lå helt inntil (nå gamle) E18. Eneste jeg vet om det er at det var en auksjon der for 35-45 år siden (dødsbo?), men det er mulig det stod forlatt før det også. Merkelig god stand byggteknisk sett, lite råte osv. i forhold til hvor lenge det har stått tomt og været på sørlandet. Var nesten ikke søppel fra nyere tid der heller, rart ingen har tatt dette som midlertidig husrom noengang..

Uansett, Jeg tok tilfeldivis bilder når jeg var inne der en tur, som sagt ikke av beste kvalitet, men her er dem uansett:









Død fugl rett utenfor døra, godt tegn?















































Passe kult at dette lå igjen og var fullt leselig! Angrer på at jeg ikke tok det med meg, da bygget ble revet kort tid etter uansett..































Har inntrykket av at så lenge taket er intakt på et hus så er det utrolig hvor lenge det kan holde stand, men så snart taket begynner å gå, så går det ikke mange årene før hele driten ramler sammen.
Morsomt funn, likte bildene med arkene