Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 589
Var ikke facebook enklere før? :-p
Syns det har blitt vanskeligere å redigere hvem som ser hva uten å lage lister, og også vanskeligere å endre status/gruppe på venner. Må man virkelig gå inn på hver enkelt person, eller fins det noen enklere måte jeg ikke har skjønt?
Jeg innbiller meg at man tidligere kunne se alle og endre mange på en gang uten å gå inn på hver enkelt. Går det fortsatt, og evt hvordan? :-)

Altså, det jeg konkret lurer på er hvordan jeg kan poste et innlegg, og deretter ordne det slik at enkelte personer ikke ser det (f eks venner unntatt bekjente, minus mamma og pappa).
Er det slik nå at man bare kan velge hvem som KAN se det, ikke hvem som IKKE kan?
Må jeg lage egne grupper for alt sånt nå? OG fins det noen enklere måte å lage grupper/liste på enn å gå inn på hver enkelt profil?
Er slike ting kanskje lettere på pc enn mobil?

Beklager rotete innlegg, håper dere forstår hva jeg spør om og at noen klarer å forklare dette på en måte jeg forstår (er ikke veldig it kyndig men helt ok).

På forhånd takk til dere som giddet å lese og evt svare :-)