Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 2679
Ja hva syns folka her om bandet Silver?

De skal ha konsert på John Dee 7 februar.
Håper dere har hørt og kjøpt debutalbumet dems
har ikke hørt hele albumet, men har hørt noe.

Er ikke fan av glam-punk, er vel egentlig ingen stor fan av punk i det hele tatt, men Silver var ganske tøft.
▼ ... over en uke senere ... ▼
silver er dritkult !

har rippa hele albumet om noen vil ha det
Så et intervju med silver på TVN Oslo tv. Tror det var silver. Ser jo ut som en norsk versjon av hanson brødrene jo. (Ikke musikken, men utseende) Bare der falt jeg ut og orket ikk eå høre musikken dems engang. Møkka bænd
Opprinnelig postet av Jossis
Så et intervju med silver på TVN Oslo tv. Tror det var silver. Ser jo ut som en norsk versjon av hanson brødrene jo. (Ikke musikken, men utseende) Bare der falt jeg ut og orket ikk eå høre musikken dems engang. Møkka bænd
Vis hele sitatet...
Herregud for en idiot! At du nekter å høre på en band fordi du ikke liker hvordan de ser ut er så beyond tåpelig at jeg finner ikke ord. You've made my shitlist!
må si meg enig her med DonTomaso

er du helt mongo jossis ?

+ at de ligner ikke hanson. er jo rå stil.
Synes silver er helt grei musikk, har faktisk hørt litt på dem selv om de går ut med at de er kristne! hehe. er bra, men ikke bra nok til at jeg drar på konsert
Hørte om silver for første gang i 2000 tror jeg det var. Var på besøk hos en venn i oslo som tipset meg om dem. en stund etter var de på bylarm å nå ser det ut til at de slår igjennom. fullt fortjent spør du meg
synes Silver er jævli bra !
musikken er bra uansett stil og utseende..
white diary ligger (sikkert ikke så lenge ) på home.no/davyvatne da..
Christopher Schau oppsummerte Silver slik:

"Kristne, Anoreksia, Langt hår.

tjihihi.. men jeg liker Silver. Fant jeg ut.

edit: takker, Bruun.
Sist endret av seigman; 12. februar 2004 kl. 19:29.
Synes glam imaget er tøft jeg
Liker dem.. Ikke helt min stil å sminke meg med svar skygge. De har kult hår though..
Og ikke minst at de er kristne og lager ikke tåpelige tekster..
Silver er kristenrockere i særklasse.
Jeg tror at det er dritleie av å bli kalt kristenrockere. Dette er jo ikke kristenrock, men rockere som tilfeldigvis er kristne. Har ikke lest tekstene så jeg vet ikke om de synger mye om Gud og Jesus, men det høres ikke slik ut.

Prince, Johnny Cash, Jay-Z og Beyonce er også kristne, men ingen vill finne på å kalle dem kristenrockere! (Ja jeg vet at det ikke er rockmusikk de spiller men du tar poenget)
Helt riktig Don... Enig der.. Men jeg liker når kristne også viser at de er egnet til å lage skikkelig musikk.
DonT: Stemmer, selv om de er kristne, så er det ikke kristenrock, for de synger ikke om det. Men f. eks. Extol synger om Jesus og sånn, og roper "May God be with you!". Nå det er kristenrock.


Edit: Kult! Dette var visst post 250! Kvartveis til tusen da!
Sist endret av trigger; 20. februar 2004 kl. 14:17.
Og så vant de faen meg Alarm-prisen også! 100.000 cash + 600.000 i reklamepenger.
Nimbus: Vennligst hold deg saklig.

Syns silver er bra, har syntes det siden epen deres med riot 1-2-3 som er knallbra! Har kjøpt den nye cden deres, og den er ikke dårlig den heller Noen som har de gamle albuma deres?
Waffel:Hvis du absolutt insisterer kunne du sikkert ha lagt ut den siste skiva? Jeg har bare funnet den hittil i rævvakvalitet wma.
Jeg synes silver er noen kristenrockere og lager drittmusikk.
har alt dem har gitt ut liggende(Billboard Blackout,Riot 1-2-3,7-tommeren og white diary), men hakke pcen min kobla på nett så skal se ka jeg kan fikse.....btw Silver Rocks, Konsert i Bergen og Stavanger snart..den bør dere ikke gå glipp av
Opprinnelig postet av tN.Visual
har alt dem har gitt ut liggende(Billboard Blackout,Riot 1-2-3,7-tommeren og white diary), men hakke pcen min kobla på nett så skal se ka jeg kan fikse.....btw Silver Rocks, Konsert i Bergen og Stavanger snart..den bør dere ikke gå glipp av
Vis hele sitatet...
Korrekt, på Folken i Stavanger førstkommende lørdag, folkens! Noen som skal? Er ikke 100 % sikker om jeg skal, men vurderer det meget sterkt.
Opprinnelig postet av Bruun
silver er dritkult !

har rippa hele albumet om noen vil ha det
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne ha det...
ja takk til albumet

^^
Det er 20 års aldersrgense i Bergen, så eg tar turen til Stavanger.

Vert konge..Forresten, ein stor takk til hsd sine røde priser.
Flaggruten, Bergen-Stavanger 30 kr.

Waffel, kva meiner du? Kødder ikkje, var sakelig. Digger dei.
Men, som dykk påpeikte, dei er eigentlig ikkje kristenrockere.
Hadde satt stor pris på om noen kunne ha lagt ut det albumet!

^^
Jeg leste intervju med Silver på Dagblad-nett og leste også hjemmesidene deres, og de er ivrige Israelfans alle sammen. Går med Davidstjerne rundt halsen osv. Dette er for meg nok til å boikotte hele bandet. Tenkte endelig at jeg hadde funnet et band med kristen profil som var politisk spiselige, men dengang nei.
Silver er bra! Jeg er glad for at de endelig slår gjennom... Er det noen som har jobbet hardt for akkurat dette er det faktisk dem

Kommer selv fra samme sted som Ivar og Emil, så det er litt koselig å se at de klarer seg bra

Til rogalandsfolket: Konsert med Silver på lørdag! (Folken) - hvem kommer? Jeg kommer ihvertfall
Opprinnelig postet av DonTomaso
Jeg leste intervju med Silver på Dagblad-nett og leste også hjemmesidene deres, og de er ivrige Israelfans alle sammen. Går med Davidstjerne rundt halsen osv. Dette er for meg nok til å boikotte hele bandet. Tenkte endelig at jeg hadde funnet et band med kristen profil som var politisk spiselige, men dengang nei.
Vis hele sitatet...
Er det sant? Det hadde jeg faktisk ikke trodd. Men merk deg at det kan være et intrikat spill for galleriet da. Hvis du er nysjerrig angående dette kan du sende meg en pm

Men jeg må virkelig sjekke dette for meg selv.
De er helt grusomme. Jeg stoler liksom ikke helt på folk med sminke, langt hår og opprinnelse fra det tjukkeste bibelbeltet.

Og som DonT sier, er de 'israelvenner' er det nok til å boikotte hele bandet.
Okey, om dette stemmer så nevermind min request om albumet, vil ikke ha det lengre!!

Er helt enig at det er grunn til å boikotte dem!
Opprinnelig postet av tweeker
Okey, om dette stemmer så nevermind min request om albumet, vil ikke ha det lengre!!

Er helt enig at det er grunn til å boikotte dem!
Vis hele sitatet...
Nåvel. Skjønner veldig godt hva du mener, og blir skikkelig sinna selv når jeg hører det, men jeg leser fortsatt Hamsun selv om han var nazist. Mannen var en genial forfatter, men hadde overhodet ikke politiske antenner.

Men må inrømme at min respekt for bandet sank drastisk nå har dere linker til noen intervjuer der Israelvennmentaliteten kommer fram?
Musikk er musikk, drit nå i personlige meninger innad bandet.
Noen som har link til den artikkelen det er snakk om her, skulle likt å lest det..

Og ja.. Knust Hamsun er unektelig en fantastisk forfatter tross sin politiske oppfatning så jeg skjønner poenget, men.. syns det blir feil.
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som har albumet og kan uppe det ?
Silver er drit kult det. Er ikke så veldig glad i punk,
men silver går helt fint.
Skjønner ikke alt oppstyret rundt disse gutta her. Det er jo dyktige folk såklart men jeg er ikke så voldsomt imponert. Mind the hype!
▼ ... noen uker senere ... ▼
whit diary er den mest geniale plata på lenge..maria solheim - frail er enda bedre men de to platene er årtusenets beste plater
Tenkte jeg skulle hør om du gadd å brenne den Maria plata til meg pumbaa? eller kanskje bare sende den over på mp3?
silver finnes jo ikke bra. han vokalisten eier jo ikke stemme i det hele tatt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
synes det er et dritkjipt bænd...

"kom og se hvor freaka vi er"....jævla fuckere...har sett det før...
▼ ... over et år senere ... ▼
Sorry for at jeg drar opp en gammel og død tråd, men jeg så at noen her hadde Silver - Billboard Blackout EPen liggende. Hvis noen kunne sende meg sangene over msn eller noe, så hadde jeg satt utrolig stor pris på det!
Hehe. Silver var jo på første Skool's Out-konsert i spektrum, der de varmet opp for det da relativt ukjente bandet, Brides of Destruction, Turbonegro og Alice Cooper. Tror jeg aldri har stått forran et dårligere band enn dette as (dette var dårligere enn Nightwish liksom). Det hjalp ikke mye at publikumet holdt på å dø av kjedsomhet, og kun gav bandet litt sympaticheering her og der. Men det gjorde det jo ekstra fett når BoD kom på scenen (med bl.a. Nikki Sixx og Tracii Guns) – det tok av.

Som sagt, jeg har ingenting til overs for Silver.
Sitat av Digital Hybrid
Hehe. Silver var jo på første Skool's Out-konsert i spektrum, der de varmet opp for det da relativt ukjente bandet, Brides of Destruction, Turbonegro og Alice Cooper. Tror jeg aldri har stått forran et dårligere band enn dette as (dette var dårligere enn Nightwish liksom). Det hjalp ikke mye at publikumet holdt på å dø av kjedsomhet, og kun gav bandet litt sympaticheering her og der. Men det gjorde det jo ekstra fett når BoD kom på scenen (med bl.a. Nikki Sixx og Tracii Guns) – det tok av.

Som sagt, jeg har ingenting til overs for Silver.
Vis hele sitatet...
Jeg var ikke på Skool' Out, men jeg så Silver på John Dee i mai. Jeg må si at det er en av de feteste konsertopplevelsene jeg har hatt på veldig lenge. Men smaken er forskjellig det er noe vi alle veit

Uansett, er det noen som har Billboard Blackout?
▼ ... over et år senere ... ▼
Silver e faktisk nåke av da besta, ikkje minst live! Mange av tekstane har kristent preg. Herlig glam-punk band med nice image! Dei kjem med ny plata te høsten. "world against world" e herlig, men slår ikkje "white diary".
Har rippa den første "plata" Sellout:Vol 1.