Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 2147
Leste i VG at mr Jackson er anklaget for å hatt sex med en 12 år gammel gutt. Tror dere dette er beinharde fakta eller påstander fra folk som vil ha masse penger i USA?

F.eks, hvor mange mennesker kan tråkke rett inn på eiendomen til Jackson? har de tatt prøver fra penis som indikerer dette?
Det var den 12 år gamle gutten som selv hevdet det og politiet trodde tydligvis på han og sendte ut en arrestasjonsordre.

Ta forresten en titt på denne artikkelen om Jacksons noe bisarre ranch.
Det at det vil bli reist tiltale mot Michael Jackson betyr iallefall at politiet anser anklagene mot stjernen som troverdige. Nå har påtalemyndigheten sagt at de ikke vil la etterforskningen ligge, slik som da Jackson betalte seg ut ved å gi offeret og dets familie en betydelig sum med penger, og han skal nå under full etterforskning.

Ifølge TV-2 nyhetene hadde politiet beslaglagt en rekke med videofilmer og dokumenter, men det ble ikke nevnt noe om hva dette inneholdt.

Neverland er såvidt jeg vet ganske sikkert. Det er f.eks en stor murvegg rundt eiendommen, innleide vakter, kamera og en stor elektrisk inngangsport.
synes det er så synd! Han er KONGEN over pop, og sangstemmen hans er genial! Og ikke minst move'sa, han denger alle i challenge!!!
Politiet i USA tar alt for god fisk og må prøve det ut i retten. Det vil jo resultere i falsk anklage for den gutten og erstatning som foreldrene må betale.

Jeg tror egentlig ikke at jackson gjør slikt. Han er for opptatt og kjendt til å rote rundt. Si om Robbie Williams fikk en samme anklage mot seg...
Jackson hadde en vond barndom, enkelte vil si at han ikke hadde noe barndom i det hele tatt. I forrige uke kom det frem at faren pisket han f.eks. Så de som kjenner Jackson godt mener at barndommen hans er en avgjørende faktor til hans noe spesielle forhold til barn.
Og med tanke på alt det idiotiske han har gjort med barn (invitert et par barn opp i senga hans, holdt en baby utenfor balkongkanten etc) så tror jeg ikke det er umulig at han kan ha forgrepet seg på denne 12 åringen. Time will show..
Er det bare jeg som mener den balkongepisoden var helt uskyldig?
Opprinnelig postet av lich
Er det bare jeg som mener den balkongepisoden var helt uskyldig?
Vis hele sitatet...
Uskyldig og uskyldig. Å holde en baby utfor en balkong vitner ikke om et friskt sinn akkurat, men en dødssynd var det ikke.

Hvis det skulle vise seg at Wacko faktisk har gjort hva han er anklagd for, er det fortsatt lov å like musikken? Jeg mener, jeg liker Foo Fighters, men hvis det kom fram at Dave Grohl var KKK-medlem og nazist hadde jeg hatt problemer med å høre på musikken etterpå.
Tror faggy-poperen fikk seg et nytt image: "The innocent kid molester"
Jeg tror seriøst han har gjort det. Han innrømmet selv at han hadde tatt med seg unger hjem til ranchen sin og slikt,og når han holder sin egen lille unge utenfor er jeg ganske sikker på at mannen er ustabil nok til å gjøre noe slikt. Tror han er pedofil, selv om han kansje har råd til å betale advokater til å tape en sak mot en familie som sikkert skralter med økonomien.

Lite forslag:Kansje du kunne satt opp en poll for å se hvem som mener hva?
Norske Omar kan være en viktig faktor i denne saken. Han har hatt et forhold til Jackson som ingen andre har hatt og vil han forklare seg rundt saken så vil det klarlegge mye.

Jeg tror det dreier seg om penger og ingenting annet. Når en er populær og TV/Avis fjes så stikker det alltid frem noen psykopater som også ønsker en del av mediebildet for å føle seg vel, og en utstikker en skal synes synd på.

Han burde fått en privatdetektiv til å undersøke den økonomiske situasjonen til guttens mor. I de fleste slike tilfeller er familien skilt og delt. De finner vel et slakt som bor i sosial leilighet med gjeld og regninger langt over hodet.
Alle med en normal kroppsbeherskelse klarer å holde en unge uten å miste den. Det er vel bare ansiktet som er av porøs plastikk, eller?
Opprinnelig postet av DonTomaso
Uskyldig og uskyldig. Å holde en baby utfor en balkong vitner ikke om et friskt sinn akkurat.
Vis hele sitatet...


Puma sin far har holdt puma utfor deres balkong han er jo frisk som en fisk
Opprinnelig postet av lich
Alle med en normal kroppsbeherskelse klarer å holde en unge uten å miste den. Det er vel bare ansiktet som er av porøs plastikk, eller?
Vis hele sitatet...

Ja, men er det særlig lurt,når det verste kan skje?

Kan godt være en som vil ha penger, men det skal jeg vente og se med.
Opprinnelig postet av TeKaa
Puma sin far har holdt puma utfor deres balkong han er jo frisk som en fisk
Vis hele sitatet...
hihi, stemmer..! Evig tøft å dingle med hodet først i fjerde etasje..
Uskyldig og uskyldig. Å holde en baby utfor en balkong vitner ikke om et friskt sinn akkurat.
Vis hele sitatet...
Dette her er latterlig! Mediene satte dette så jævlig på spissen. Har du sett episoden? han holdt ungen utenfor balkongen, men se på det gode grepet han har. det er mye man gjør utenom å tenke på det, men jeg mener han hadde FULL kontroll!
original reprint
xaff's Avatar
Jeg synes det er rett ut idiotisk at kjediser skal få blottet privatlivet sitt på denne måten. Det er vel ærlig talt ikke nødvending? Bare fordi han eller hun komponerer musikk, fremfører skuespill, tjener mer penger enn de fleste, så skal de henges ut med én gang muligheten byr seg? Bare fordi at de er kjent.

Media må være fylt av idioter. Smarte idioter, for det er jo dette folk vil høre, se eller lese om.

(Folk suger? )
Jeg ville nødig vært ungen som ble holdt utenfor balkongen når man ser fakta i hvitøyet og innser at Jacko faktisk er laget av et serdeles ustabilt materiale! En vanlig musikk CD har jo en levetid på ca. 20 år! Jacko er jo 45!
Jeg ville nødig vært ungen som ble holdt utenfor balkongen når man ser fakta i hvitøyet og innser at Jacko faktisk er laget av et serdeles ustabilt materiale! En vanlig musikk CD har jo en levetid på ca. 20 år! Jacko er jo 45!

Jeg tror ganske sikkert at han hadde full kontroll.

En vanlig musikk CD har jo en levetid på ca. 20 år! Jacko er jo 45!

Hva mener du?
Er han ustabil fordi han har holdt på lenge?
Det er sykt å bare tenke tanken på å holde en baby utenfor en balkongkant.
Om han hadde kontroll eller ikke vet vi jo ikke for sikkert. Men å henge babyen sin ut fra balkongen slik er jo bemerkelsesverdig. Han kunne hatt full kontroll men alikevel mistet avkommet. Merkeligere ting har skjedd!

Dessuten tror jeg Jacko er litt småskrudd i toppen, så dette med 12 åringen er ikke usansynlig, men det er jo også en fin måte å sikre utdanningen på. håver jo sikkert inn passe penger på det.

Xaff: det er nå engang slik baksiden av medaljen er.. dessverre..
Opprinnelig postet av Sméagol


Jeg tror egentlig ikke at jackson gjør slikt. Han er for opptatt og kjendt til å rote rundt. Si om Robbie Williams fikk en samme anklage mot seg...
Vis hele sitatet...

Nå kan man vanligvis ikke se på folk at de er pedofile, da. Da hadde det jo vært ganske enkelt å bure dem inne med en gang. Det skumle er at det kan være hvem som helst, har ikke noe å si hvor berømt man er og ikke.

Og Robbie Williams? Hvorfor ikke? Det kan like godt være ham som noen andre.
Kudos: det jeg mener er at hvis de er laget av noenlunde samme materiale skal det nok ikke mer til enn vekten av et lite barn før armene hans detter av.
Nei, jeg tror ikke at Jacko gjorde dette. Jeg så et intervju, der det ble spurt om hvorfor han hadde besøk av disse ungdommene. Og han svarte med en gang at det var pga av at han likte å ha vanlig besøk, og dessuten elsker han unger. (Ikke på den måten som det kanskje høres ut som) Og av det jeg har lest om han vil jeg neppe tro at han ville gjort dette. Og han begynte faktisk å gråte på det intervjuet fordi de trodde at han ville gjøre noe sånt..
Opprinnelig postet av Calavera
Nei, jeg tror ikke at Jacko gjorde dette. Jeg så et intervju, der det ble spurt om hvorfor han hadde besøk av disse ungdommene. Og han svarte med en gang at det var pga av at han likte å ha vanlig besøk, og dessuten elsker han unger. (Ikke på den måten som det kanskje høres ut som) Og av det jeg har lest om han vil jeg neppe tro at han ville gjort dette. Og han begynte faktisk å gråte på det intervjuet fordi de trodde at han ville gjøre noe sånt..
Vis hele sitatet...
Tror du ikke han har lært seg hvordan han skal svare på slike spørsmål? Er jo pure propaganda.
Er ikke så sikker på at dette er om pengene. Siden de har sagt at de ikke vil gå til forlik som han gjorde i 1993.
Jacko er en wacko!

Og så er han jo så j***** stygg

Om han er pedofil... ja, sikkert, dessuten bare fordi han er kjent skulle ikke han være pedofil? Ikke det at jeg sier at han er det, men muligheten er der...
Opprinnelig postet av Calavera
..... Og han begynte faktisk å gråte på det intervjuet fordi de trodde at han ville gjøre noe sånt....
Vis hele sitatet...
Enhver som har stått på en scene mer en to ganger ville mistet respekten for seg selv hvis han ikke klarte det. Gråting er ikke nok til å overbevise meg. Synes også det er litt merkelig at den skrullingen trenger barn rundt seg. Kan han ikke treffe voksne som vanlige folk?
pinnsvinet: poenget er at jacko selv ikke er akkurat som vanlige folk. Jeg tror ikke akkurat han kan blende inn i en hver forsamling uten at folk reagerer.
"der er kisen som ser ut som han har hatt hovedrollen i Planet of the Apes" eller "vi stikker, barnepulern er her!"
Ifølge Fox News vil forsvarerne vise at Jackson bare har vært gavmild mot Los Angeles-familien, gitt dem bil og leilighet og at Jacko aldri har gjort 12-åringen noe galt.

Michael Jackons advokater kommer til å hevde at barnets mor ble fornærmet og rasende da popkongen mente han hadde hjulpet gutten nok og valgte å kutte ut kontakten med familien.

Og at hun løp rett til advokat med sønnen for å hevne seg på Jackson og tyne ham for penger.

- Michael har kommet tilbake hit for å konfrontere disse anklagene. Han er svært opprørt over disse beskyldingene, sa Mark Geragos i natt.

Han ble kontaktet av popstjernen helt tilbake i februar, noe som betyr at 45-åringen må ha visst om den tikkende bomben i snart et år.

Roger Friedman skriver at advokatene allerede har funnet fram videofilmer fra tiden familien tilbragte på Neverland. De skal vise at moren hyller Michael Jackson og forsvarer den spesielle livsstilen hans.

I et intervju med en reporter fra da forholdet mellom Jackson og familien var på topp, skal kvinnen ha sagt at hun håpet barna kunne "tilbringe mye mer tid sammen med ham i framtiden".

Sint far

Samtidig står guttens far frem i den britiske avisen Sunday Mirror og hevdet at eks-kona er mer opptatt av seg selv enn av barnas ve og vel.

- Det er opplagt at min sønn ikke burde ha vært på ranchen til Jackson på egenhånd uten oppsyn, men moren brydde seg ikke. Hun så bare prestisje for seg gjennom kontakten. Janet har alltid drømt om å bli en kjendis. Det er det hun tror hun er blitt, sier faren til Sunday Mirror.
Vis hele sitatet...
Akuratt som jeg trodde.
- Syk en syk og fattig mor som bodde i en kommunal leilighet og fikk penger til sin kreftsyke sønn. Når hun ikk fikk leve i sus og dus lenger var det rett til advokat og fake. Nå som jackson har betalt 20 millioner blir dette hennes gjeld om hun taper saken.

[SIZE=3]Jacko er kongen av pop til det motsatte er bevist![/SIZE]
For meg er det heilt klart at mannen er pedofil.

-Han har innrømmet å ha sovet i samme seng som guttevenne sine

-Han har vært anklagd for det samme litt for mange ganger

-Barn har gitt beskrivelser av penisen hans, og det skal vistnok stemme (litt usikker her)

-Han betaler seg ut av kvar einaste rettsak
Opprinnelig postet av Xaff
Jeg synes det er rett ut idiotisk at kjediser skal få blottet privatlivet sitt på denne måten. Det er vel ærlig talt ikke nødvending? Bare fordi han eller hun komponerer musikk, fremfører skuespill, tjener mer penger enn de fleste, så skal de henges ut med én gang muligheten byr seg? Bare fordi at de er kjent.

Media må være fylt av idioter. Smarte idioter, for det er jo dette folk vil høre, se eller lese om.

(Folk suger? )
Vis hele sitatet...
En ting er at det er teit at kjendiser skal få blottet privatlivet sitt, men det hadde nok kommet opp i media uansett hvem som hadde gjort dette. Det som gjør at saken blir så stor som den er, er det at Jacko er en kjendis, og dermed et forbilde for mange. Det er rett at kriminelle handlinger bør komme frem i media, uansett hvem som gjør de eller ikke. Dette for å statuere et eksempel.

For å legge til en annen ting, så er det deres bruk av pedofili i en negativ term. For å henvise til en diskusjon om dette tidligere, med konklusjonen:
Å si at pedofile er folk som overgriper seg på yngre barn, er det samme som å si at homofile er folk som overgriper seg på andre av det samme kjønn. Man burde ikke sperre pedofile inne. Det er syndt på dem. Jeg mener pedofili er mye av det samme som homofili. Forskjellen er først og fremst at man ikke kan praktisere pedofili på samme måte som homofili. Dessverre for de pedofile.
Vis hele sitatet...
diskusjonen kom opp her: http://www.freakforum.nu/forum/showt...light=pedofili
Dessverre fikk jeg en 404 på linken til SharQ på artikkelen "I am a phedofile". Men det er en god artikkel som beskriver dette.
Nimbus: Dette med anklager for det samme har bare skjedd en gang før så vidt jeg har fått med meg? Shoot me if im wrong.

Nå går jo faren til gutten ut å sier at han tror Jacko er uskyldig.
Aftenposten

Fyren betalte jo over 20 mill. i kausjon! Er vel kansje litt mye vil jeg tro?
Meiner at det er fleire barn, 2-3-4 stk..
Har også ein stygg mistanke at eg har dette fra ein artikkel i eit steingammelt Se og Hør...Det virka sant, men ein veit aldri...

Wow..kom over litt interesant lesning:
http://www.thesmokinggun.com/archive/mjsearch1.html

Der er vistnok det vitnemålet til den 13 år gamle guten, det står alt han har sagt.

Står også mykje anna om andre kriminal saker..
Men, så spørs det jo kor troverdig siden er da..
Sist endret av Nimbus; 22. november 2003 kl. 12:10.
Den saken der betalte jo Wacko seg ut av også da... I denne saken er vist gutten syk... Husker ikke om det var kreft eller hva det var... Å gutten hadde vist spurt Wacko om han fikk sove i sengen i lag med han og sa at det var greit for foreldrene.
▼ ... noen uker senere ... ▼
For å si det sånn; fyren har et stort troverdighetsproblem. Hadde jeg fått bare en liten mistanke om noe sånt på meg, tror jeg at jeg hadde ligget lavt i terrenget i fremtiden, og holdt meg langt unna unger iallefall. Å være eksentrisk er ikke det samme som å være dum, men han kan virke som om han ikke har den helt fulle oversikten. Ingen tvil om at han har lagd mye bra musikk, men hans rolle som far, har ikke helt overbevist meg. Skal ganske mye til for at jeg tar min datter over gelenderet, og dingler.
Opprinnelig postet av Sméagol
[SIZE=3]Jacko er kongen av pop til det motsatte er bevist![/SIZE]
Vis hele sitatet...
Ville heller sagt at Jacko er heller Wacko til det motsatte er bevist...
Jack er wacko, men jeg tror ikke han er pedofil. Han har ikke hatt en barndom, som han sikkert skulle ønske. Og det har nok følgende gjort at han har hatt problemer med å utvikle seg. Å bli voksen rett og slett. Han er rett og slett en liten unge. Se bare på hvordan han oppfører seg, hvordan han snakker. Sikkert spist mye syre opp gjennom tidene og, noe som kanskje har vært med på å påvirke han.
Passer bilde?
Haha! LoL! Passet nokk bra det ja

_CQ_: Han hadde nokk ikke noen barndom nei... Det er nokk drømmen om å ha en barndom han lever ut nå på ranchen sin Neverland vil jeg tro...


Edit: Skriveleif
trur alt dette bare er bullshit jeg. syns han er litt tvilsom ja, men faan heller om han har gjort noe mot en 12-åring.

annet tull bilde :]
Haha! Lattis2k! Han har jo innrømt selv at han har tilbringt natten i samme seng som et annet barn da... Han brukte som unskylding at barnet hadde sakt at det var greit for foreldrene, og det var barnet som spurte selv...