Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1005
jeg ser noen på forumet har andre ting en det normale under navnet sitt, hvordan får man det.
Admins \ moderatorer \ crew \ VIFs \ VIPs og andre brukere som har vært her en en god stund.
Sist endret av Ruudi; 9. november 2011 kl. 10:51.
Sitat av Petoholic Panda Vis innlegg
Det er admins.
Vis hele sitatet...
Nei, vi er ikke alle admins, det står klart å tydelig hvem som er Administrator eller Crew under tittelen. Her har du en oversikt over hvem som kan gjøre hva og hvor.

Vi andre vifs er vel brukere som crew mener fortjener en klapp på skuldra etter å ha vært aktive en stund og/eller bidratt med noe ekstra.
Sist endret av Mith; 9. november 2011 kl. 10:52.
Kort oppsummert får man det ved å oppføre seg fint, bidra positivt til forumet (f.eks ved å skrive gode innlegg) og generelt ikke være en søppelnerd.

Det er ingen faste kriterier for å bli promotert til en av brukergruppene, man kan ikke søke om å bli det og utdelingen skjer etter voldsomme krangler i crew-forumet.
Såpass ja, beklager på det sterkeste. Kan jeg bli "promotert"..?
Med 1 måned her og 173 innlegg ville jeg ikke hatt så høye forhåpninger om det
Sitat av moridin Vis innlegg
Kort oppsummert får man det ved å oppføre seg fint, bidra positivt til forumet (f.eks ved å skrive gode innlegg) og generelt ikke være en søppelnerd.

Det er ingen faste kriterier for å bli promotert til en av brukergruppene, man kan ikke søke om å bli det og utdelingen skjer etter voldsomme krangler i crew-forumet.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hva du mener med søppelnerd?

Edit: med*
Sist endret av toriiii; 9. november 2011 kl. 18:53.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Med 1 måned her og 173 innlegg ville jeg ikke hatt så høye forhåpninger om det
Vis hele sitatet...
Det var ironi...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Petoholic Panda Vis innlegg
Såpass ja, beklager på det sterkeste. Kan jeg bli "promotert"..?
Vis hele sitatet...
Det er få ting som er så diskvalifiserande som å stille det spørsmålet
Sitat av Petoholic Panda Vis innlegg
Såpass ja, beklager på det sterkeste. Kan jeg bli "promotert"..?
Vis hele sitatet...
Tja, vi har også tittelen "midlertidig utestengt" og "utestengt". Eneste måten ellers er å bli godt likt av crew/admins. Og siden vi alle er meget forskjellige, er det i kategorien klin umulig hvis du setter deg det som utgangspunkt for å være medlem her.
Sitat av toriiii Vis innlegg
Kan jeg spørre hva du mener med søppelnerd?

Edit: med*
Vis hele sitatet...
Uttrykket startet såvidt jeg husker med denne tråden: http://freak.no/forum/showthread.php?t=27274

En kan vel trygt si at nFF var et litt annet forum i 2003 enn det er i 2011
Sitat av moridin Vis innlegg
Uttrykket startet såvidt jeg husker med denne tråden: http://freak.no/forum/showthread.php?t=27274

En kan vel trygt si at nFF var et litt annet forum i 2003 enn det er i 2011
Vis hele sitatet...
Det var jo en fin tråd! Virker som om folk har vokst litt siden den gang eller så har admins gjort en fin jobb med å kvitte seg med riktige folk