Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 603
Hei, jeg har en DVD+RW plate som jeg ikke får slettet filene/overskrevet filene som igger på den. Hvis jeg åpner DVD'en på vanlig måte min datamaskin > DVD RW stajson, får jeg opp fila som ligger der (installasjonsfiler til BF 1942 + exp.), men hvis jeg trykker "tøm denne CD-RWen" får jeg med en gang "veiviseren kan ikke fullføre slettingen av platen, og har stoppet prosessen". Hvis jeg merker fila og trykker "delete", får jeg at fila er skriverbeskyttet, og at jeg må fjerne skriverbeskyttelsen. Hvis jeg høyreklikker på fila, og trykker egenskaper og huker bort slik at den ikke er skriverbeskyttet får jeg:" Det oppstod en feil under angivelse for attributter for filen" + "mediet er skriverbeskyttet".

Noen som vet hva jeg må gjøre?
Du må bruke et program som f.eks Nero for å overskrive eller tømme platen. De innebygde funksjonene i Windows holder ikke mål for å behandle RW-plater.
Nature's Avatar
Trådstarter
ok, takk for kjapt svar. Skal se om jeg får det til nå.