Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1143
Denne flotte høstdagen i hovedstaden ble innledet med frokost i det fri på St. Hanshaugen.


28mm, 1/800s, f/4, ISO 100

Bildet er så godt som uredigert, kun litt crop og ørlitegrann endret svartnivå. Liker selv roen og høststemningen i bildet.
Jeg synes dette var interessant. Begynner å lure på hva hun tenker på, hvordan hun ser ut, hva hun gjør med hendene osv. Det er bra! Vet ikke om jeg likte lens flaren der (om det er det det heter).. men den virker jo naturlig så.. :P Savner litt mer fokus på dama, men alt i alt et fint bilde. Kanskje til og med litt mer luft til høyre hadde gjort seg
jeg synes muren bak i bildet ble litt for utydelig, men ellers et flott bilde!
Fikk veldig høst feelingen over bildet.Ser ut som hun sitter og fryser selv om det er fint vær ute.synes du traff fint. (Er det ett basseng hun sitter ved?)


Sitat av tafsern
Vet ikke om jeg likte lens flaren der (om det er det det heter).. men den virker jo naturlig så.. :P
Vis hele sitatet...
Hehe denne er nok irl lens flare
Jeg syns du kan ta bedre bilder enn dette. Jeg likte ikke dette så godt som alle de andre du har tatt.

Det er sikkert meningen at det skal være utbrent, men syns ikke det var vellykket. Bildet traff meg ikke helt. Var ikke behagelig å se på rett og slett. Himmelen var helt hvit, og bakken var helt hvit. Det blir for mye hvitt, og det kan fort bli ubehagelig å se på.

Noe jeg derimot likte ved bildet var komposisjonen, og den flotte grønne fargen på trærne. Stilig lensflare også :=)
Veldig rolig. Det minner meg om H&M-stilen fra reklamene deres. Lens flare: yummy! Tangeringen nede til venstre er litt fyfy, men ellers et vakkert foto. I stedet for at jeg får "anonym rusmisbruker" siden hun har ryggen til gir det meg en mer god-stemning på grunn av lyssettingen og at det ser ut som om hun holder på med noe.
Takk for gode tilbakemeldinger!
Lensflaren er tilsiktet og naturlig, det samme gjelder sløretheten som kommer av at solen skinner inn i objektivet. Utbrentheten er også planlagt. Vi sitter i den store fontenen øverst på St. Hanshaugen som tørrlegges utenom sommeren, og ikke ser spesielt idyllisk ut. Derfor brant jeg like greit ut hele dritten.
Sitat av froskenfredrik
Takk for gode tilbakemeldinger!
Lensflaren er tilsiktet og naturlig, det samme gjelder sløretheten som kommer av at solen skinner inn i objektivet. Utbrentheten er også planlagt. Vi sitter i den store fontenen øverst på St. Hanshaugen som tørrlegges utenom sommeren, og ikke ser spesielt idyllisk ut. Derfor brant jeg like greit ut hele dritten.
Vis hele sitatet...

Hvorfor, hvorfor og hvorfor? Si hvorfor du har planlagt det slik? :b
Med mye utbrenthet, en irriterende og oppmerksomhetskrevende lens flare og en stor brun vegg av en genser, gir ikke dette bildet meg noe, beklageligvis. Hva vil du si med det? Jeg har sett gode bilder av deg, dette er ikke ett av de. Billdet har null tiltrekningskraft eller spenning, det er en rygg.

Jeg vil gjerne se et ansikt her.
Digital nomade
trippy's Avatar
Fikk vondt i hodet når jeg så på bildet av en eller annen grunn :/
Sitat av froskenfredrik
Vi sitter i den store fontenen øverst på St. Hanshaugen som tørrlegges utenom sommeren, og ikke ser spesielt idyllisk ut. Derfor brant jeg like greit ut hele dritten.
Vis hele sitatet...
Sprøtt. Jeg forbinder utbrente bilder med idyll.

http://cache.virtualtourist.com/2724235-Troux_Au_Biche_in_a_word_idyllic-Mauritius.jpg
Sitat av dynamite
Sprøtt. Jeg forbinder utbrente bilder med idyll.

http://cache.virtualtourist.com/2724235-Troux_Au_Biche_in_a_word_idyllic-Mauritius.jpg
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke de utbrente skyene som skaper idyllen her, det er vel mer stranden og palmene. Dette bildet hadde jo sett mye bedre ut om det var riktig eksponert over hele flaten.
Sist endret av Keyser Söze; 16. oktober 2008 kl. 12:42.
syns det blir litt for mye utbrent..