Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1323
Huba huba hopp.

Da nærmer NaIT 2008 seg med stormskritt og NFF bruker å være godt representert her som vanlig regner jeg med ?

Hvem kommer og hvem har ikke hørt om dette før, men har enda lyst å være med på nord-norges største årlige datatreff?

Som vanlig skjer påmelding via http://www.naitparty.org så snart vi legger billetter ut for salg!
Husk å vær tidlig ute da billetter ofte går på under 12 timer når de først er lagt ut.
nFF crew blir som sedvanlig representert av undertegnede.
Wow, overrasket over at det fortsatt arrangeres! Dessverre, har forlatt Narvik til fordel for Bergen (for en stund i hvertfall), så jeg kommer meg ikke på noe NaIT i år :/
Sitat av charz0r
Wow, overrasket over at det fortsatt arrangeres! Dessverre, har forlatt Narvik til fordel for Bergen (for en stund i hvertfall), så jeg kommer meg ikke på noe NaIT i år :/
Vis hele sitatet...
Du får ta deg en tur på ByLAN i stedet da