Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1158
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Som sikkert alle dere vet så er Battlefield 2 helt nytt, og koster rundt 5 små lapper, kun for spillet.

Men, tilbake til tema. Jeg var i byen for å spise pizza, og gikk på min favoritt resturant, dolly dimple's, for å spise. Etter en stund så var jeg god og mett, klar for å gå hjem. På veien ut lot jeg merke til en reklameplakat. Der averterte de med:
  • Battlefield 2
  • Stor pizza
  • 1,5l Pepsi

Til den nette sum av 359,-.

Det første som slo meg var at dette var en trykkfeil. Og modig som jeg var så tok jeg mot til meg for å spørre betjeningen. Til min forskrekkelse så var det ingen teit trykkfeil. Du får det til og med levert på døra. Til samme pris.

Edit: Det viser seg å være en trykkfeil, selv om betjeningen sa det motsatte. Legger ved link. http://www.dolly.no/modules/module_1...l=&iMin=&iMax=

Uansett så må det være mulig å få det til den prisen. Siden de averterte med det på brygga i kristiansand. Vi var to der, og begge er helt sikre på at det var 359,- det stod.
Sist endret av Deezire; 25. juni 2005 kl. 21:29.
heldig - gratis pizza og brus. lurer om det gjelder også i bergen, hehe. men dumt å sløse bort pizza når jeg er stappmett nå håper at det varer litt til
I denne linken koster det faktisk 579,- for hele og ikkje 359,- som du sa. Blir kanskje mer riktig med 579,-
Sitter fakrist med battlefield nå, med denne presalen fra komplett med headsett som følger med, med bf2-logo på. Er det forresten mange her som har kjøpt den?

--Lenge leve Battlefield--
Sist endret av Oddgeirf; 26. juni 2005 kl. 01:28.
Alle annonser har vel "med forbehold om trykkfeil" elns? Trur ikkje du har så stor sak om du trur du kan få det for 359,-.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Sitat av hawkai
Alle annonser har vel "med forbehold om trykkfeil" elns? Trur ikkje du har så stor sak om du trur du kan få det for 359,-.
Vis hele sitatet...
Jeg kunne ikke se noe, og jeg spurte da vitterlig betjeningen.
Det høres ut som om de har avertert med en håndskrevet plakat, da jeg tror Dolly Dimple's Sentralt er nøye med å unngå trykkfeil på de trykte plakatene sine. Derfor tror jeg Deezire kan ha en god sak om han er kjapt ute. Få med en til meg og.
Sitat av Cthulhu
Derfor tror jeg Deezire kan ha en god sak om han er kjapt ute.
Vis hele sitatet...
Sak?
Men du kan vel prøve å true med TV2 hjelper deg... og boikott

Men tror nok du må ha bedre grunn, ettersom det ikke fikk noen konsekvenser for deg (bortsett fra tapt lykke )
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Plakaten var en typen masseprodusert, så det ut som. Tror jeg stikker innom i morgen en tur - bare for å sjekke.
Hmm.. Jeg mener å huske at tidligere nett-reklamer og slikt jeg har sett for dette tilbudet har vært med 379,- eller noe i den duren.
Battlefield virker så sykt rått! Det haster med ny PC... Men hva koster BF2 i butikken, der det ikke er skrivefeil og slikt?
Du er min venn
niigu's Avatar
Jeg syns uansett ikke 579,- virker sånn altfor mye heller jeg ..så det var enda et veldig bra tips!
579,- er ikke dyrt, og det er inkludert spill, pizza, stor brus + levering på døra!

Edit: skriveleif
Battlefield koster fra 349 i butikk. De har det iallefall til det på Elkjøp der jeg bor.
synes jeg fikk en sak fra dolly i posten for ei stund siden. om jeg ikke husker feil så sto det at det kostet 359 for brus, pizza og bf2. levering kom i tillegg trur jeg.
lurer på noe: vis jeg kjøper BF2 i morgen er min pc god nok til spillet?:

512 ddr ram
120 gb hd
2.5 ghz
Geforce fx 5600
Skjekk http://bf.nordicgamers.se/?action=more&id=705&news=0 for systemkrav

Selv om det er ramset opp en hel del skjermkort så betyr ikke det at det bare er de som fungerer. Det er bare skjermkortene som er støttet offesielt av EA Games, men jeg tror oppsettet ditt kommer til å kjøre greit på middels/low.
Sist endret av xcv; 26. juni 2005 kl. 15:33.
lol pcen min er så vidt god nokk =) tror jeg skal kjøpe det selv om jeg må ha alle instilningen på low