Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1215
noen som har noen erfaringer med pgone sitt nye gratis ringing mellom pgone kunder abonnement? fikk et tilbud om et abonnement som var 49kr pr måned, 39øre for sms, 1.29 pr min til andre telefoner og gratis til alle pgone mobiler hele døgnet. høres nesten for godt ut til å være sant, jeg har netcom youngtalk idag men er fortsatt usikker på om det er verdt å skifte.
Dette gørtes ut som et mystisk godt tilbud.. Det må være en hake med det.
Dårlig service er en selvfølge, men ellers er det nok greit. 50,- pr. måned er jo litt, så tviler på at det er noen hake her.

edit: Mobyson er billigere.
http://www.mobyson.no/go/k/startside
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg har hatt Mobyson en stund nå, og jeg er meget fornøyd
Opprinnelig postet av Santiago
noen som har noen erfaringer med pgone sitt nye gratis ringing mellom pgone kunder abonnement? fikk et tilbud om et abonnement som var 49kr pr måned, 39øre for sms, 1.29 pr min til andre telefoner og gratis til alle pgone mobiler hele døgnet. høres nesten for godt ut til å være sant, jeg har netcom youngtalk idag men er fortsatt usikker på om det er verdt å skifte.
Vis hele sitatet...
Er da du må se hvor mange av vennene dine som har Pgone.
Ringer du mye til folk som har pgone lønner det seg kanskje. Men er ikke så mange som har det. (som jeg vet om).
Chess er absolutt et bra alternativ hvis ikke.

Jeg gadd ikke sjekke om de prisene faktisk stemte, for pgone hadde en elendig side! Må laste ned prisoversikt til alle de forskjellige abonementene.
Men ha i tankene at Pgone er et pyramidespill og de som selger deg det vil tjene på det, så undersøk og dobbelsjekk alt de sier
Har eit par kameratersom har abonemennte og som er distributører, og i følge dei så lønner det seg. Har du mange kompiser som har pgone, så lønner det seg. Dei ringer gratis til kvarandre. Sjølv valgte eg Chess sitt billigste abonemang, pga, dei eg kjende med pgone reiste bort.

Ein kamerat hadde truffet på ein Chessselger på gata i Stavanger, og han hadde spurt kva abonemang han hadde .Han svarte pgone, og chess fyren sa ikkje noko. Kameraten min sa da "ja, det var bedre enn det du hadde", og chess mannen måtte seie seg enig i det...
Det er ikkje svindel, det er stort i mange andre land. I finland tilbyr dei gratis ringing frå pgone fasttelefon til pgonefastelefon og. Mykje kjekt.

Eg er meir skeptisk til Seven, organisasjonene bak, som distributørerene jobber for. Kameratene mine betalte inn nokre tusen kroner (trur kanskje det var 5000), for å få lov til å selge, bygge nettverk, få noko utstyr og for å få akskjer i selskapet. Alt har fungert kjempebra, utenom akskjene, som dei har venta på i over eit år nå..

Mitt råd:
Kjøp abonemang, men ikkje bli distributør.
Opprinnelig postet av Nimbus
Har eit par kameratersom har abonemennte og som er distributører, og i følge dei så lønner det seg. Har du mange kompiser som har pgone, så lønner det seg. Dei ringer gratis til kvarandre. Sjølv valgte eg Chess sitt billigste abonemang, pga, dei eg kjende med pgone reiste bort.

Ein kamerat hadde truffet på ein Chessselger på gata i Stavanger, og han hadde spurt kva abonemang han hadde .Han svarte pgone, og chess fyren sa ikkje noko. Kameraten min sa da "ja, det var bedre enn det du hadde", og chess mannen måtte seie seg enig i det...
Det er ikkje svindel, det er stort i mange andre land. I finland tilbyr dei gratis ringing frå pgone fasttelefon til pgonefastelefon og. Mykje kjekt.

Eg er meir skeptisk til Seven, organisasjonene bak, som distributørerene jobber for. Kameratene mine betalte inn nokre tusen kroner (trur kanskje det var 5000), for å få lov til å selge, bygge nettverk, få noko utstyr og for å få akskjer i selskapet. Alt har fungert kjempebra, utenom akskjene, som dei har venta på i over eit år nå..

Mitt råd:
Kjøp abonemang, men ikkje bli distributør.
Vis hele sitatet...
Faktisk JÆVLIG mange av minne kompiser som er med på detta! Gidder ikke å bli med selv, men har vurdert abbenomentet deres
▼ ... over en måned senere ... ▼
Valgte å ta abonnementet. Alt bra sålangt. Kundeservice svarer telefonen ganske kjapt (ca. 1 min, ovenfor netcom 15min) så helt ok på den fronten.

Snakket forresten en del med han som solgte det til meg om de tingene dere nevnte. Kan klarere opp i at PGOne har Ventelo som hovedeier. Og at Seven er et direkte salgs selskap som forøvrig har åpnet aksjetradingen sin og eier en del av PGOne.


Takk for tilbakemeldingene!