Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 854
Litt konstruktiv kritikk takk

Link: www.powned.net

Evt. skrivefeil er bare å neven også.
så, det skal ikke være noe annet enn det der ? ikke noen menyer eller noe sånt ? om det skal være en LAN side blir det vel en del info på siden, overnatting, "ta med liste" osv osv, tror det designet der blir for lite for en LAN side egentlig, men hadde det hvert en personlig side så... jeg liker den men tror den kan bli for lang etterhvert som infoen blir fylt inn...
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Det skal komme en meny. Må bare finne på en klok plassering. Tenkte at helt på toppen av det hvite kunne passe. Men orker ikke legge det til ennå.

*edit* Adressen er midlertidlig.
Synes du burde flyttet "KAOSLAN" mer inn på banneren..
Og kanskje legge mindre vekt på W3C og PHP logoene nederst, ved å i hvertfall halvere størrelsen på bildene.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Kan ikke halvere størrelsen på dem. Det vil bli stygt. De viser jo at siden er skrevet i riktig html og riktig style.
hva med å se litt på andre lan sider, tenker jo ikke på TG men hva med denne siden?

http://www.vivaco-lan.no/

den er da grei og oversiktlig
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Tingen er at jeg er fargeblind, så jeg må bruke minst mulig farger. Var jo nesten bare dropshadow der. Siden må jo være orginal. (Noe ikke min er da men.)
Er ikke så mye å si om siden egentlig, siden det er bare en rute med tekst i. Så jeg sier det samme som de fleste her; Lag en meny med litt mer features. Så kommer jeg med kritikk
men grunnen til at jeg nevnte den var jo pga det var bra med menyer som f.eks: regler, ta med liste, påmelding, om selve lanet.

dette synes jeg manglet litt på din side da, å bare siden du er fargeblind trenger jo ikke disse menyene mangle på siden din :P

du kan alldri gi for mye info.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Menyen mangler fordi vi ikke har bruk for den enda.
Logoen blir litt "undertrykt" når du har så mye luft over den, ta heller å dropp den idéen du har der og lag noe tøft. Også kan du droppe den "generation: lan" greia, ser jalla ut.

Litt irriterendes at blikkfanget på siden er W3C logoene og php logoen, forstyrrer voldsomt, ta heller å bytt ut bildene med linker m/liten skrift.
Skjønner ikke at du skal ha de knappene nederst for å vise at siden cleant skrevet. Tror ikke folk kommer inn på siden og sier "shit, det lanet må jeg på, de kan skrive html". De er bare irriterende og passer _ikke_ inn.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
"ta heller å dropp den idéen du har der og lag noe tøft. Også kan du droppe den "generation: lan" greia, ser jalla ut."
Vis hele sitatet...
Droppe en ide som har var i 2 år alt. Og faktisk er realitet? Trokke det nei. Vi hadde faktisk fult forrige gang(~80/90).
"Generation: LAN" mener vi med at vi er generasjonen som LAN-er. Altså 1990(?) generasjonen kalte seg for "Generation: X" Derav vi "LAN". Nå har jeg ikke diskutert dette med andre crewmedlemmer, så det er ikke sikkert det kommer til å bli ståendes.
Jeg mente du skulle droppe logoen og lage en ny logo, ikke LANet ditt, det kan du bare beholde
Det finnes bilder som sier at siden er gyldig (X)HTML og CSS, vet ikke helt hvor de ligger, sikkert w3schools e.l.

Har sett veldig mange sider bruke disse, da de som ligger på w3c sine sider er store og stygge i enkelte sammenhenger. Burde ikke være vanskelig å finne de.

EDIT: Klarer ikke å finne en selv, ikke hatt tid til å lete så veldig mye (er på jobb..), men jeg står fortsatt på mitt
Sist endret av Knuti; 10. juni 2004 kl. 09:23.
Beklager, men jeg kan ikke komme med så mye positivt her... Dessverrre... Dette er jo bare en hvit side med en enkel sort kant rundt, i tillegg til en logo som var litt kjedelig. Foreslår at du starter på nytt. Prøv å få litt mer "design" på siden dn, dette ble helt tomt, og er vel ikke noe å be om tilbakemelding på. Lek deg litt i Photoshop, bruk slice tool og klipp opp greiene, så blir det sikkert litt mer spennende enn dette. Hva med å ha noen sider også, ikke bare en underside?

Lyykke til!
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Det er som jeg sa være vanskelig for meg å bruke farger på sider siden jeg er fargeblind. Derfor svart/hvit side. God idê om det med w3c bilder, skal se om jeg finner noen når jeg kommer hjem.