Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 6668


Får opp dette hver gang, og kommer ikke inn med Firefox. ??!!??
Kommer ../forum/profile.php?do=dst opp hver gang du går inn på freak.no ?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Kommer ../forum/profile.php?do=dst opp hver gang du går inn på freak.no ?
Vis hele sitatet...
Ja, det kommer automatisk hver gang jeg går inn på Freak med Firefox de siste ca 2 ukene. Det er ingen problemer på Android eller InternetExplorer (eller hva det nye navnet på den er).
Jeg får lignende beskjed på Facebook av og til i en annen browser..
Jeg får opp den noen gang her jeg og, og ser at Firefox problemet med at forsiden og forumposter ikke oppdaterer seg når man klikker seg inn er tilbake. Jeg må manuelt trykke Refresh i browseren for at forsiden skal vise nyeste poster og trådene vise nyeste kommentarer. Var sånn for en kort stund siden også og noen uker normalt men nå er det tilbake igjen sånn.. Det virker som at Freak har bugs i Firefox.
Har også hatt litt problemer med freak og firefox i det siste. Prøvde å google litt men ikke funnet noe fornuftig løsning :/
Sitat av celtseus Vis innlegg
Jeg får opp den noen gang her jeg og, og ser at Firefox problemet med at forsiden og forumposter ikke oppdaterer seg når man klikker seg inn er tilbake. Jeg må manuelt trykke Refresh i browseren for at forsiden skal vise nyeste poster og trådene vise nyeste kommentarer. Var sånn for en kort stund siden også og noen uker normalt men nå er det tilbake igjen sånn.. Det virker som at Freak har bugs i Firefox.
Vis hele sitatet...
Det var akkurat sånn jeg hadde det for noen uker siden. Men nå kommer jeg ikke inn i det hele tatt. Må bruke Microsofts sin browser istedenfor.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Android chrome browser også bare en annen beskjed

Står at den shekker browseren før den sender meg videre.

Er nokså nytt
Sist endret av PapaMarathon; 1. november 2020 kl. 11:16.
Jeg vil tippe at dette muligens er en bug på siden, og ikke hos deg. Spesielt dersom flere opplever det samme.
Hva er dette for noe bæsj
Index vil ikke oppdatere hos meg, men jeg har heldihvis fått logga inn
Firefox
Sist endret av zykonaut; 2. november 2020 kl. 15:10.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg kommer fortsatt ikke inn. Har ledelsen noe svar på hvorfor Firefox ikke kommer inn på forumet deres?
Synes det er unødvendig å bruke en annen nettleser bare for Freak.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Firefox er rar, vet ikke om det har noe med måten cloudfare fungerer men rare ting skjer i kombinasjon med firefox, man må ofte oppdatere/refreshe siden manuelt for at ting skal fungere.
Slik jeg har forstått det er cacher-headerene 90 freak litt feil, og Firefox tolker det som at siden skal caches mens andre nettlesere ikke gjør det. Om det er freak eller cloudflare som setter de headeren vet jeg ikke. Men enn så lenge må man enten bruke annen nettleser eller skru av caching.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Skal se på det

Force-refresh (ctrl-f5) av forsiden nå skal ihvertfall forhåpentligvis løse cache-problemet
Sist endret av nso; 17. november 2020 kl. 20:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har løst dette problemet i Firefox ved å gjøre som denne oppskriften sier: https://resrequest.helpspot.com/inde...kb.page&id=385

Det løser ikke hovedproblemet, men det løser det i alle fall lokalt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Endelig, i dag virket nettsiden på Firefox igjen. Takk!