Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4299
på de fleste nettsteder står det at amf vanligvis er ute av urin på 2-4 dager, men noen steder står det opptil en uke eller tom. lenger ved hyppig/langvarig bruk.

tok sist helg, fra tor kveld til lør, og så man+tir. tåler lite, så tok kanskje til sammen (på alle dagene) max 1g. Har lest at amf er basisk, så det hjelper å surne urinen for å få det ut raskere. Har derfor spist appelsin eller drukket appelsinjuice hver dag, drukket mye vann, og spiste også en del kiwi de første dagene. I dag har jeg også spist masse C-vitamin. Tar prøven i kveld el i morra.

regner m at jeg er clean, da det er 6.dagen siden sist inntak, men spør likevel.Hvor stor sjans tror dere det er for at jeg fortsatt er positiv (er langsom forbrenner på bla. heroin, men det er jo noe helt annet), og er det isåfall noe jeg kan "skylde på" for at jeg ble positiv? f eks kryssreaksjon med andre stoffer som f eks anti depressiva? og er det noe mer jeg kan gjøre nå i siste liten, i tillegg til å drikke masse vann?

håper på svar, det ville være til stor hjelp både nå og i fremtiden :-) ønsker dere en fortsatt fin 1.mai!
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det blir helt umulig å svare på dessverre. Blir jo ren gjetning. Jeg gjetter 90% sjanse på at du er clean.
2 - 4 dager er generelt, men så er det den inviduelle delen.
Noen har veldig god forbrenning og forbrenner raskere, andre har treg forbrenning og det vil gå tregere.
Vil tro du er negativ nå etter 6 dager, men det er jo ikke sikkert.
Andre ting du kan gjøre i tillegg til å drikke vann er å trene.
Ta deg en joggetur, løpetur, styrketrening eller lignende, så lenge du svetter er det innafor.
Trådstarter
40 8
takk for foreløpig svar!
noen tips til svar HVIS man skulle være positiv da?
Sitat av SplAna Vis innlegg
takk for foreløpig svar!
noen tips til svar HVIS man skulle være positiv da?
Vis hele sitatet...
tja, et tips er jo og være ærlig å innrøm skyld hvis prøven er positiv? med tanke på strafferabatt
hva er din tanke? å slippe straff? har du fått tiltale? er det politi vi snakker om? er det 6dager siden siste inntak er du(nesten) sikker. kommer litt an på om du har tatt blod prøver/spytte test eller urinprøve?.

hvor gammel er du?
Sist endret av plater; 1. mai 2017 kl. 19:53.
Du var på en fest, satte fra deg glasset/boksen din for å pisse.
Du kom tilbake og drakk den opp uvitende om at noen hadde puttet noe i den.

Kan funke som en unnskyldning, men kommer jo ann på hvor troverdig du selv er.
Har troverdighet noe å si? Uskyldig helt til man er funnet skyldig mener jeg rettssystemet opererer etter. Vedkommende kan også prøve å si at han ikke var i Norge på det tidspunktet... Synes den loven er vag og man har ingenting å tape på å prøve å "teste" diverse strategier. paragraf 24 er fortsatt paragraf 24 samme om det er Hasjkotika eller diverse annet fra narkotialisten.
Sitat av Kloroplast Vis innlegg
Har troverdighet noe å si? Uskyldig helt til man er funnet skyldig mener jeg rettssystemet opererer etter. Vedkommende kan også prøve å si at han ikke var i Norge på det tidspunktet... Synes den loven er vag og man har ingenting å tape på å prøve å "teste" diverse strategier. paragraf 24 er fortsatt paragraf 24 samme om det er Hasjkotika eller diverse annet fra narkotialisten.
Vis hele sitatet...
Dumt å prøve seg frem ved å først si "var på fest den dagen og fikk nok noe i drikka mi" og forandre til "nei stemmer det var jo i Peru denne helga jeg!"

Da mister du troverdighet og i en rettssak kan retten velge å ikke tro på forklaringen og dømme deg. Å holde seg til en og samme forklaring er det beste man kan gjøre. Man kan jo også velge å fortelle sannheten eller ikke uttale seg i det hele tatt, men da vil man jo få straff.
Sist endret av Pygoscelis; 2. mai 2017 kl. 18:35.
Sitat av Kloroplast Vis innlegg
Har troverdighet noe å si? Uskyldig helt til man er funnet skyldig mener jeg rettssystemet opererer etter. Vedkommende kan også prøve å si at han ikke var i Norge på det tidspunktet... Synes den loven er vag og man har ingenting å tape på å prøve å "teste" diverse strategier. paragraf 24 er fortsatt paragraf 24 samme om det er Hasjkotika eller diverse annet fra narkotialisten.
Vis hele sitatet...
Troverdighet har mye å si, skal du først lyve om grunnen til at du har inntatt stoffet så burde du jo klare å holde maska under løgnen.
Sitter du å forteller en historie som virker utrolig usannsynelig samtidig som man ser på hele deg at du lyver så vil det jo bli lettere å se om du snakker sant eller ikke.
Klarer du derimot å holde maska, komme med noen små detaljer som styrker historien din osv så vil du mye lettere komme deg unna.
Trådstarter
40 8
Takk for innspill folkens! :-D
Dette får ikke noen rettslige konsekvenser for meg, det er behandlingsapparatet som er involvert. Men blir mange andre kjipe konsekvenser ift behandling osv.
Ps var negativ på hurtigtest væffal, så da har jeg kjøpt meg litt tid... Men de sender også inn, så i verste fall KAN de finne spor - men tviler egentlig, for hurtigtestene har blitt så sensitive nå at da tror jeg nok det ville slått ut på den. Uansett hjelper den uka mye :-p
Tusen takk til alle som har engasjert seg, jeg sier ifra om en ukes tid om det ble baluba eller ikke ;-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
40 8
Ville bare si fra at ingenting skjedde, så da var jg visst rein :-) greit å vite for egen del (husk, d er veldig individuelt!) at så lenge jg ikke får i mg meta eller d er ekstremt mye så går d bra innen 6 dager max.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Utifra egen erfaring så vil jeg påstå at jo mer du har innabords, jo fortere er det ute av kroppen.
Snakker selvsagt ikke om år med daglig bruk.
Trådstarter
40 8
Hvorfor tenker du det? :-) spør kun utfra nysgjerrighet.
Relativt sett er jeg enig; om du tar ti ganger høyere dose tar d jo ikke ti ganger lenger tid.
Men mener du at hvis d f eks tar 5 g istedet for 1, så tar d kortere tid enn om du bare tok 1?
I såfall vil jeg gjerne høre mer om din erfaring med dette:-)