Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1222
Hei.

Har nettopp fått meg noen briller jeg kjøpte på nettet. De passer meg veldig bra men jeg har litt tykk nese og de sitter litt høyt helt inntill, så tenker kanskje det hadde vært lurt å utvide broen litt. Brillene er i plastik ala sånn havana mønster. Noen som vet om dette er mulig å gjøre eller om det bare går til helvette, evt metoder for å gjøre det på? Tenkte kanskje kokende vann, men er litt usikker.
Hva skjer etterhvert når du har lyst å utvidde dem enda litt lengre? En dag så er det plutselig ikke rom lengre, og du finner det for godt å utvidde enda en gang. Og plutselig sitter du der så er brillene dine forstore. Jeg anbefaler deg å være forsiktig, hilsen en med store briller.
Slenger meg på i denne brilletråden med et spørsmål. Jeg har nettopp fått progressive briller, var lei av å lete etter leserbrillene hele tiden. Hvordan skal jeg holde de rene? Det fulgte med en klut og en spray, men det virker dårlig. Hva glør en dreven brillebruker for å slippe å vaske de med vann hele tiden?
Klem fra Betty
Så på den linken at det var mulig å gå til en optiker for å få det gjort og at dette som oftest var gratis. Stemmer dette eller?
Ja, dette har vært gratis for meg i hvert fall, men for høflighetens skyld kjøpte jeg en boks brillevask i samme slengen.
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Slenger meg på i denne brilletråden med et spørsmål. Jeg har nettopp fått progressive briller, var lei av å lete etter leserbrillene hele tiden. Hvordan skal jeg holde de rene? Det fulgte med en klut og en spray, men det virker dårlig. Hva glør en dreven brillebruker for å slippe å vaske de med vann hele tiden?
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Dra innom feks. Brilleland og kjøp en egen klut, de fungerer mye bedre
Ok, takk så mye.
Klem fra Betty