Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135500
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Dette er sikkert sagt før, men likevel: Online-delen av dette spillet er fortiden ubrukelig.
Vis hele sitatet...
Langt ifra. Nå i en god periode har det fungert smertefritt for min del. Dog er jeg klar over at det er litt buggy og serverproblemer her og der for noen.
Hva er det jeg burde gjøre for å øke i ranks? Er i rank fire nå.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Hva er det jeg burde gjøre for å øke i ranks? Er i rank fire nå.
Vis hele sitatet...
Gjøre missions fra Simeon og Gerald og de der. Mange av dem kan du bare gjøre alene for å få litt fortgang
Sist endret av boblesaft; 3. oktober 2013 kl. 06:43.
Får logget meg på Online delen helt fint. Men problemet er at jeg bare spiller alene.
Jeg får ikke logget inn på Social Club og det er virkelig irriterende.
Får skrevet inn mailen og det kommer et grønn hake om at mailen er grei, skriver da inn passord, men ingenting skjer. Log inn knappen er da bare grå og kan bare skrive inn passord en gang til eller trykke resett passord.

Så jeg trur jeg venter noen dager til før jeg prøver igjen.

Får heller spille BF4 Beta og C&C Alpha mens jeg venter.
Synes dette var skikkelig skuffende, prøvde igår og i forgårs uten å komme inn.

Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Får heller spille BF4 Beta og C&C Alpha mens jeg venter.
Vis hele sitatet...
Jeg fant ikke BF 4 beta, går det fortsatt ann å laste den ned? (Xbox)
Noen som vet om det er mulig å laste ned bildene fra snapmatic i høyere oppløsning?
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Noen som vet om det er mulig å laste ned bildene fra snapmatic i høyere oppløsning?
Vis hele sitatet...
Hadde vært gøy, men kan bare se for meg at oppløsningen er satt for å spare båndbredde og plass.
Ikke akkurat en overraskelse at ikke online-delen fungerer som den skal med det samme. Vent en måned eller to, så blir det nok bra.
Sitat av AnaMorph0s|s Vis innlegg
Ikke akkurat en overraskelse at ikke online-delen fungerer som den skal med det samme. Vent en måned eller to, så blir det nok bra.
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro det holder med en uke eller to før det er spillbart, men det kan ta lang tid før det er som det skal ja....
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Dette er sikkert sagt før, men likevel: Online-delen av dette spillet er fortiden ubrukelig.
Vis hele sitatet...
Spørs jo på konsoll også da. Som forventet funker PS3 helt ræva, da PS3 sin online-løsning er nettopp helt ræva. På Xbox funker det bra når man har kommet seg inn, men iblant kommer man seg ikke inn på TDM osv. Men etter et par forsøk går det som regel.

Jeg og et par folk fra freak-crewet kjørte nå rundt og hadde det megagøy igår. Har du Xbox-headset og mic så kan du joine oss idag, send PM!
Headset er på tur fra komplett. Hiver meg med når det kommer. Men crewet er fullt ser det ut for.
Noen freaks med PS3 som spiller nå?
Virker som at det er veldig stabilt i dag forhold til sånn det var i går!

Anyways, trenger 1 person ekstra for og ta et mission, noen frivillige som kunne tenkt seg og hjelpe til?

Fanz93

@
Playstation 3
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Dette er sikkert sagt før, men likevel: Online-delen av dette spillet er fortiden ubrukelig.
Vis hele sitatet...
ubrukelig ? Jeg har spilt med flere ifra NFF (Xbox). Uten noe problemer i det hele tatt. Gjort flere oppdrag+++.
Som jeg sa i en annen tråd, hva med at noen her oppretter et nytt xbox crew?
Hadde vert kult å spilt med dere
Har et crew ment for oss fra Telemark her, men vi spiller i hovedsak på PS3
http://socialclub.rockstargames.com/...ns_of_telemark
Sitat av svaart Vis innlegg
Vis hele sitatet...
thank you, jeg sente en request til dem.
burde forresten sikkert finne frem headsettet også.
Gjorde et sånt race der man har co/pilot, funka dårlig uten.
Sist endret av kenny; 3. oktober 2013 kl. 17:48.
Ja kan være greit med headset har jeg og funne ut. Iallefall på oppdrag der du skal hente flere ting å ingen vet hvor den stumme skal :P
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Noen som har hatt problemer med "waiting for other players" på første online mission som har klart å komme seg forbi det? spiller på ps3
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av snowdog Vis innlegg
Noen som har hatt problemer med "waiting for other players" på første online mission som har klart å komme seg forbi det? spiller på ps3
Vis hele sitatet...
Etter det, så tar du bare soloplay, har funka for meg
Game disconnected
pokemon's Avatar
kommer ikke forbi første race
Noen som har oppdaget at de har oppdatert loading skjermen for online og?
Virker som om de driver med et eller annet, men skulle ønske de fikset problemet før de tok tak i det kosmetiske.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Sitat av Affe Vis innlegg
Etter det, så tar du bare soloplay, har funka for meg
Vis hele sitatet...
Når jeg går i solomode så blir den stuck på "loading"..
Game disconnected
pokemon's Avatar
samme her snowdog.
Dere på ps3; blir spillet deres sava? Her hos meg er det rimelig skyffitt og har vært siden launxh =\
Sitat av Sittnduck Vis innlegg
Dere på ps3; blir spillet deres sava? Her hos meg er det rimelig skyffitt og har vært siden launxh =\
Vis hele sitatet...
Nope.. Og nå er jeg jævla lei av å se den introen..
har ikke hatt noen problemer hverken idag eller igår ;o. funker smertefritt her
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Har enda problemer med online. Takk Obama!
Kommer inn på ps3. Men er det virkelig noe vits nå? Blir progress lagret?
Sitat av Dasset Vis innlegg
Kommer inn på ps3. Men er det virkelig noe vits nå? Blir progress lagret?
Vis hele sitatet...
Jeg har gitt opp for denne uken, kommer inn noen ganger, andre ganger ikke, og om jeg kommer inn blir det ALDRI lagret. Så jeg vil ikke anbefale å spille for lenge ihvertfall, frustrerende å begynne på nytt
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja, begynner å bli jævlig irriterende. Virker som alle bortsett fra meg får spillt..
Ja, lar det ligge til alt er fikset da. Ingen vits å spille om det ikke blir lagret. Frustrerende
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Faen det var strået som fikk kamelen til å renne over ass. Ikke bare fungerer Online helt jævlig, men de har klart å føkke med Singleplayer og, får ikke kommet meg videre, siden jeg er stuck med Michael.
Er det ingen fra nff-crewet her som spiller online? Har spilt online i hele kveld, men har ikke sett noen herfra.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Er det ingen fra nff-crewet her som spiller online? Har spilt online i hele kveld, men har ikke sett noen herfra.
Vis hele sitatet...
spiller på xbox.
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
spiller på xbox.
Vis hele sitatet...
PS3 her. Det går vel ikke å spille på tvers av konsollene så vidt jeg har skjønt?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
PS3 her. Det går vel ikke å spille på tvers av konsollene så vidt jeg har skjønt?
Vis hele sitatet...
Nope. Det går ikke.
nei det går ikke
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nope. Det går ikke.
Vis hele sitatet...
ok.

Men det kan være det samme nå. Jeg har ikke hatt problemer før nå, men nå har jeg mistet alt jeg har gjort, som flere av dere. Så drøyer spillinga til uka heller.

-Har jo the last of us liggendes, så nå har jeg en unnskyldning for å teste dette ut.
Sist endret av Fuzzybossen; 3. oktober 2013 kl. 23:44.
noen som vet hvordan jeg accesser tutorial?

får bare session timed out her..
Tidenes flause. Tenke seg til at de grossa 3mrd dollar profitt første dag også fucker de opp lanseringen av online. Utrolig.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av uaexed Vis innlegg
Tidenes flause. Tenke seg til at de grossa 3mrd dollar profitt første dag også fucker de opp lanseringen av online. Utrolig.
Vis hele sitatet...
Enig. Det verste er at det er så og si bare PS3 som har problemer..
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Enig. Det verste er at det er så og si bare PS3 som har problemer..
Vis hele sitatet...
Jeg spiller på Xbox, kommer meg online, men timer ut, føkker opp singleplayer og serverne er nede halve tida.
De burde rulle ut oppdateringer innen denne uka er over...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Skulle vist komme en oppdatering imorgen som skulle fikse ting. La oss håpe den gjør det.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Tidenes flause. Tenke seg til at de grossa 3mrd dollar profitt første dag også fucker de opp lanseringen av online. Utrolig.
Vis hele sitatet...
Er jo absolutt ikke tidenes flause i det hele tatt. De gikk jo tross alt ut og sa at lanseringen mest sannsynlig ble å være full av problemer, og det var jo det som skjedde.

Sitat av Quakecry Vis innlegg
Enig. Det verste er at det er så og si bare PS3 som har problemer..
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke så rart. Som alle vet så har jo PS3 helt latterlige nettløsninger i forhold til Xbox, og derfor er det ikke rart at de har problemer. PS3 funker dårlig om man skal game online, vil man game online på konsoll så er det jo Xbox man skal gå for.

Vi som har spilt på Xbox uten så ekstremt mye problemer til nå har det ihvertfall kjempegøy! Tonnevis bedre enn single playeren, og jeg tipper det bare blir enda bedre når vi får heists og lignende! Gleder meg veldig til å se hvordan det går videre.
Sist endret av Dongerino; 4. oktober 2013 kl. 01:28.
Heist blir rått
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Heist blir rått
Vis hele sitatet...
Når kommer Heists til Online btw? Og håper de lager et mer komplekst system enn det i singleplayer, som ordentlig planlegging med diverse faktorer osv.
Men og si at det er nesten BARE PS som har hatt problemer er tull!
Jeg har kanskje hatt 3-4 timer totalt med online spill, og sittet nesten helet siden lanseringen å prøvd å komme inn og ut.
Sitat av kenny Vis innlegg
Men og si at det er nesten BARE PS som har hatt problemer er tull!
Jeg har kanskje hatt 3-4 timer totalt med online spill, og sittet nesten helet siden lanseringen å prøvd å komme inn og ut.
Vis hele sitatet...
Tuller du? Jeg har sikkert spilt 20 timer siden lanseringen, minst. Må bare gjøre et par forsøk så kommer man som regel inn!
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Tuller du? Jeg har sikkert spilt 20 timer siden lanseringen, minst. Må bare gjøre et par forsøk så kommer man som regel inn!
Vis hele sitatet...
Er par forsøk? Prøver du å være morsom?
Har prøvd sikkert 100 ganger de siste dagene, men ikke f om jeg kommer forbi den ubrukelige intro møkka!