Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Kommer du på freakfesten 2013?
Ja 25 17,99%
Nei 66 47,48%
Kanskje 48 34,53%
Stemmegivere: 139. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  58 8927
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg jobber med å arrangere freakfesten i år, og trenger i den forbindelse informasjon om hvor mange som er interessert i å komme. Hvis ingen ønsker et arrangement legger jeg det fra meg, men hvis det er en respons closer jeg dealen og kjører på!

Dette er hva jeg kar klart å ordne i stand:

Tid: Lørdag 22 juni 22:00-03:30
Sted: Jaeger (Grensen 9)
Pris: 150-200 kroner
Aldersgrense: 20 år
Kapasitet: 200 muligens litt flere.
Billetter: (billettservice)
Bar: Øl, vin, sprit, champagne, etc..

Artister:
Har noen forslag til eventuelle artister som kan spille? Har kontaktet et par, venter på svar.

Hvorfor er det 20 års grense?
Jeg veit det er kjedelig med 20 års grense, men å finne et lokale med 18 år var ikke lett i år. Begge lokalene som hadde freakfest tidligere har ikke anledning i år, derfor er Jaeger løsningen. Som et lite plaster på såret vil det ordnes i stand et pizzatreff på fredag kveld og et skikkelig fortreff på lørdagen.

Har du konstruktiv kritikk er det bare å fyre løs..
Er bare 18 ;/ Får hive i meg pizza
Nei !!! få igang med 18 års grense daa !!!!!
Sitat av Cappy Vis innlegg
Jeg jobber med å arrangere freakfesten i år, og trenger i den forbindelse informasjon om hvor mange som er interessert i å komme. Hvis ingen ønsker et arrangement legger jeg det fra meg, men hvis det er en respons closer jeg dealen og kjører på!

Dette er hva jeg kar klart å ordne i stand:

Tid: Lørdag 22 juni 22:00-03:30
Sted: Jaeger (Grensen 9)
Pris: 150-200 kroner
Aldersgrense: 20 år
Kapasitet: 200 muligens litt flere.
Billetter: (billettservice)
Bar: Øl, vin, sprit, champagne, etc..

Artister:
Har noen forslag til eventuelle artister som kan spille? Har kontaktet et par, venter på svar.

Hvorfor er det 20 års grense?
Jeg veit det er kjedelig med 20 års grense, men å finne et lokale med 18 år var ikke lett i år. Begge lokalene som hadde freakfest tidligere har ikke anledning i år, derfor er Jaeger løsningen. Som et lite plaster på såret vil det ordnes i stand et pizzatreff på fredag kveld og et skikkelig fortreff på lørdagen.

Har du konstruktiv kritikk er det bare å fyre løs..
Vis hele sitatet...
ble kjempeskuffet da jeg ikke kunne komme i fjord, men i år bor jeg i hovedstaden, datoen er holdt av og jeg gleder meg allerede! Gleder meg til å se hvordan det blir i år i forhold til 2011 treffet! :P
Parkettetterligning
Virkelig kjipt at det er så vanskelig å ordne med 18 årsgrense. Men hvorfor må det egentlig være et superdigert lokale med scene og bar? Blir vel til at de fleste som vil prate holder seg litt unna musikken? Og er ikke det poenget med freak? Den gode diskusjon? Selv hadde jeg egentlig ikke hatt noe problem hvis vi møttes under et stort partytelt og koser oss der. Og hvis sjenkebevilgning blir umulig så går det jo an å ta med drikke selv istedenfor. Har aldri vert på freakfest så gledet meg til i år. Og tipper det er mange i min båt.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Hva blir aldergrensa på pizza, om det blir?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Det burde vel være fullt mulig å ha et eventuelt for-arrangement utendørs hvor de som er under 20 kan delta ville jeg tro ?

Men ja, jeg kommer, med bart og tupè.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Virkelig kjipt at det er så vanskelig å ordne med 18 årsgrense. Men hvorfor må det egentlig være et superdigert lokale med scene og bar? Blir vel til at de fleste som vil prate holder seg litt unna musikken? Og er ikke det poenget med freak? Den gode diskusjon? Selv hadde jeg egentlig ikke hatt noe problem hvis vi møttes under et stort partytelt og koser oss der. Og hvis sjenkebevilgning blir umulig så går det jo an å ta med drikke selv istedenfor. Har aldri vert på freakfest så gledet meg til i år. Og tipper det er mange i min båt.
Vis hele sitatet...
Det som skiller freakfesten fra andre fester er at den er forseggjort, også er det jo litt stas med ordentlige konserter.

Folk har muligheten til å prate på fortreffet som vil vare i mange timer, musikken skal være lav fram til 00:00, etter dette kan folk lett gå opp til bakgården for å slå av en prat.

Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Hva blir aldergrensa på pizza, om det blir?
Vis hele sitatet...
Det blir ingen aldergrense på pizzatreffet, alle kan møte. Planleggingen om hvor dette skal være tar jeg litt seinere, men det blir i Oslo sentrum.
Parkettetterligning
Cappy: Mente hovedsaklig det med aldergrensen. Men setter uansett pris på at noen gidder å arrangere. Har selv ikke stor kjennskap til festlokalene i Oslo. Selvom jeg aldri har sett poenget med å ha en fest inne når det er varmt nok til å ha den ute. Mener at det kan ha blitt veldig tøft med et stort partytelt (messetelt), bål og et pa-anlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Mitt inntrykk i fjor var at svært mange var meir interessert i å preike med medfreaks, enn å høyre på musikk? Kanskje lytte litt til det, og ikkje planlegge for mykje? Gi folk ei øl i hånda, så kjem dei i prat...
Møter definitivt opp hvis muligheten er der, må se ann litt nærmere!
Hadde vært koslig å hilse på deg igjen, Cappy.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Cappy: Mente hovedsaklig det med aldergrensen. Men setter uansett pris på at noen gidder å arrangere. Har selv ikke stor kjennskap til festlokalene i Oslo. Selvom jeg aldri har sett poenget med å ha en fest inne når det er varmt nok til å ha den ute. Mener at det kan ha blitt veldig tøft med et stort partytelt (messetelt), bål og et pa-anlegg.
Vis hele sitatet...
Et arrangement ute er avhengig av vær, også kan man ikke sette opp partytelt helt uten videre i en park i Oslo, da kreves det tillatelse, etc. Hvis dette ble holdt i utkanten av byen ville det vært vanskeligere å finne frem, og transporten ville vært kinkig ut mot natta. Når folk kommer langveisfra er det greit å kunne love dem minst et skuddsikkert arrangement.

Tanken bak ideen er god, men det blir vanskelig..
Er ikke muligheter for en stempel/bånd løsning for oss under 20 år??
Dette forteffet: har du tenkt på hvor det blir? Er det mulig ha det på en bar med 18 års aldersgrense ?
dette her kan bli gull! er helt fresh på forumet men har blitt litt småforelsket i hele greia her
kommer definitivt!
Sist endret av PurFaen; 29. mars 2013 kl. 17:56.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av slashdot Vis innlegg
Mitt inntrykk i fjor var at svært mange var meir interessert i å preike med medfreaks, enn å høyre på musikk? Kanskje lytte litt til det, og ikkje planlegge for mykje? Gi folk ei øl i hånda, så kjem dei i prat...
Vis hele sitatet...
Det har blitt lagt til rette for dette, så det skal ikke være så vanskelig å komme i prat med folk. Musikken er som nevnt lav fram til 00:00, og det er mulig å gå opp til bakgården hvis man ikke ønsker støy. Det er selvfølgelig mulig endre på dette slik at volumet er lavt hele kvelden, spørsmålet er da om folk er villig til å betale 150-200 spenn for å komme inn, leie av lokale koster litt.

Det jeg setter mest pris på med disse møtene er det sosiale, derfor har jeg jobbet med en best mulig løsning for dette.

Sitat av Oddiii Vis innlegg
Er ikke muligheter for en stempel/bånd løsning for oss under 20 år??
Vis hele sitatet...
Nei, dessverre.. 20 års grensen kan jeg ikke gjøre noe med.

Sitat av SirAugustus Vis innlegg
Dette forteffet: har du tenkt på hvor det blir? Er det mulig ha det på en bar med 18 års aldersgrense ?
Vis hele sitatet...
Hvis været er fint tenkte jeg i all hovedsak på en park slik at alle har muligheten til å komme innom. Jeg er ikke så fan av Slottsparken, men den er nærmest Jaeger, så det blir muligens den. Altså der vi var i fjor..
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Cappy Vis innlegg
Det blir ingen aldergrense på pizzatreffet, alle kan møte. Planleggingen om hvor dette skal være tar jeg litt seinere, men det blir i Oslo sentrum.
Vis hele sitatet...
Satser på og komme da
Jeg er med Hadde vært meget morro med FF2k13. Øl og hyggelige folk, egentlig alt som skal til for å få en god kveld. Men nå er jo en hver kveld som starter med øl en god kveld.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Hvis noen her er rivende dyktig som DJ er det bare å gi livstegn. Planen er å ha noe chill fra 22:00-00:00 og muligens noe musikk med litt mer liv etterpå. Hvis flertallet derimot ønsker chill/lounge musikk hele kvelden er det også en mulighet.

Sitat av Lyra Vis innlegg
Møter definitivt opp hvis muligheten er der, må se ann litt nærmere!
Hadde vært koslig å hilse på deg igjen, Cappy.
Vis hele sitatet...
Hvilket nick har du operert med tidligere, eller har jeg møtt deg IRL som en en annen? Må ærlig innrømme jeg har vært litt animert på noen av treffene.
Har deltatt på fortreffene 2 år, og ventet til i år. Da jeg faktisk er 18, men kommer selvfølgelig ikke hvis det er 20 års aldersgrense
Sist endret av Pyromanic; 29. mars 2013 kl. 22:31.
Hmm pizza arrangementet kan det hende jeg dukker innom også. Er ikke så interessert i fester men elsker pizza så høres ut som en begynnende plan.
Neutral Good
Mith's Avatar
Jeg så du lurte på hvor mye billettservice tar for å selge billetter. Hvis jeg husker riktig så la de på 50spenn per billett i fjor og da koster det deg ingenting. Så om du har budsjetert med 150-200 spenn i billettinntekter så koster det da 200-250 for å komme inn. Anbefaler denne løsningen, det sparer deg for jævlig mye bry. Vi har hatt 150+ billetter solgt på tidligere fester, med 18årsgrense og 150kr per pers. Budsjettet har vært en plass mellom 15 og 20tusen og gått i null og da har vi hatt folk som jobber så og si gratis.
Sist endret av Mith; 29. mars 2013 kl. 22:45.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Hvis noen her er rivende dyktig som DJ er det bare å gi livstegn. Planen er å ha noe chill fra 22:00-00:00 og muligens noe musikk med litt mer liv etterpå. Hvis flertallet derimot ønsker chill/lounge musikk hele kvelden er det også en mulighet.



Hvilket nick har du operert med tidligere, eller har jeg møtt deg IRL som en en annen? Må ærlig innrømme jeg har vært litt animert på noen av treffene.
Vis hele sitatet...
Hove 2011, Camp Hælvette.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Kommer som faen, jeg

Sitat av Cappy Vis innlegg
Nei, dessverre.. 20 års grensen kan jeg ikke gjøre noe med.
Vis hele sitatet...
Sikker? Samme sa Forconin i fjor, men etter litt press lot det seg gjøre. Det er jo ikke verre enn at utestedet ikke serverer sprit så lenge det er 18-årsgrense. Ingen mulighet for at du kan presse de litt ekstra?

Creds for at du tar tak, btw
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Gode muligheter for at jeg kan dukke opp

Festen i fjor var ganske så awesome, spesielt lokalet vi var på, men også parktreffet!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lyra Vis innlegg
Hove 2011, Camp Hælvette.
Vis hele sitatet...
Jeg syntes å erindre noe derfra..

Sitat av Mith Vis innlegg
Jeg så du lurte på hvor mye billettservice tar for å selge billetter. Hvis jeg husker riktig så la de på 50spenn per billett i fjor og da koster det deg ingenting. Så om du har budsjetert med 150-200 spenn i billettinntekter så koster det da 200-250 for å komme inn. Anbefaler denne løsningen, det sparer deg for jævlig mye bry. Vi har hatt 150+ billetter solgt på tidligere fester, med 18årsgrense og 150kr per pers. Budsjettet har vært en plass mellom 15 og 20tusen og gått i null og da har vi hatt folk som jobber så og si gratis.
Vis hele sitatet...
Thanks.. Billettservice tar 35 kroner for hver billett og 1000 kroner i oppstartsum. Så det må selges noen billetter for å gå i null.

Sitat av BomberMan Vis innlegg
Sikker? Samme sa Forconin i fjor, men etter litt press lot det seg gjøre. Det er jo ikke verre enn at utestedet ikke serverer sprit så lenge det er 18-årsgrense. Ingen mulighet for at du kan presse de litt ekstra?

Creds for at du tar tak, btw
Vis hele sitatet...
Har prøvd, men kan gjøre enda et forsøk..
Bra du kommer..

Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Har deltatt på fortreffene 2 år, og ventet til i år. Da jeg faktisk er 18, men kommer selvfølgelig ikke hvis det er 20 års aldersgrense
Vis hele sitatet...
Har jobbet mye de siste dagene for å få tak i et passende lokale med 18 års grense og hatt fortløpende kontakt med utleiere. Det er faktisk ikke så lett, og hvertfall ikke når det blir tatt på sparket. Det kuleste hadde vært om alle kunne deltatt på alt, men det lar seg dessverre ikke gjøre. Jeg håper pizzatreffet og fortreffet hjelper litt på for noen.

Bare husk på at jeg ikke har noen personlig agenda med å holde de som er under 20 utenfor arrangementet. Som nevnt ovenfor skal jeg gjøre et siste forsøk..
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Sikker? Samme sa Forconin i fjor, men etter litt press lot det seg gjøre. Det er jo ikke verre enn at utestedet ikke serverer sprit så lenge det er 18-årsgrense. Ingen mulighet for at du kan presse de litt ekstra?
:
Vis hele sitatet...
I fjor var vi så heldige at barsjefen ved utestedet også er freak. Denne freaken brukte en del tid på "lobbyvirksomhet" mtp aldersgrense og hadde et par diskusjoner med eier og daglig leder for å skifte standpunktet fra 20 til 18

Om man spør pent kan det kanskje la seg gjøre, men et utested som jaeger kan fort vise seg å være ganske bastante.

Cappy, hvordan er det med penger og lokal-leie? Veldig kjiper'n om du som privatperson står med en leie-regning på mange tusen
Pleier det å være godt oppmøte på slike treff?
Sitat av Cappy Vis innlegg
Har du konstruktiv kritikk er det bare å fyre løs..
Vis hele sitatet...
Ok, siden du spør..

Sitat av Cappy Vis innlegg

Thanks.. Billettservice tar 35 kroner for hver billett og 1000 kroner i oppstartsum. Så det må selges noen billetter for å gå i null.
Vis hele sitatet...
Vel, dette er seriøst bortkasta penger, det eneste kompliserte jeg kan se med å gjøre dette selv må være ansvaret. 200 billetter = 7500,- er jo nok til å leie ett bra band. Dårlig økonomi og 1/3 - 1/4 av budsjettet rett i dass for noe som kan gjøres med en bankkonto ev. i kombinasjon med paypal.

Har prøvd, men kan gjøre enda et forsøk..
Vis hele sitatet...
Gjør det..

Har jobbet mye de siste dagene for å få tak i et passende lokale med 18 års grense og hatt fortløpende kontakt med utleiere. Det er faktisk ikke så lett, og hvertfall ikke når det blir tatt på sparket. Det kuleste hadde vært om alle kunne deltatt på alt, men det lar seg dessverre ikke gjøre. Jeg håper pizzatreffet og fortreffet hjelper litt på for noen.
Vis hele sitatet...
Jeg har litt problemer med å forstå hva det er som er så vanskelig med dette, undersøker du bare utesteder eller utleielokaler også? såfall hva er greia, er det en dårlig dag, alt er utleid eller hva? Si fra om du trenger tips på lokaler skal se hva jeg kan komme opp med, jeg er ikke lenger helt oppdatert på miljøet Oslo men det kan jeg nok fort bli igjen med mine kontakter.

Bare husk på at jeg ikke har noen personlig agenda med å holde de som er under 20 utenfor arrangementet. Som nevnt ovenfor skal jeg gjøre et siste forsøk..
Vis hele sitatet...
Kansje jeg har det,

Neida, men jeg har nå begynt å trives her og kan hende jeg tar meg en tur og selvom jeg er både 18 og 20 syns jeg nå ungdommen må få være med.

Må jo få legge til at det ser ut til at du gjør en super innsats forøvrig tross alt..
Sitat av [K]aLLeMcSnurp Vis innlegg
Pleier det å være godt oppmøte på slike treff?
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri vært på et møte med mindre enn 10 folk.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
I fjor var vi så heldige at barsjefen ved utestedet også er freak. Denne freaken brukte en del tid på "lobbyvirksomhet" mtp aldersgrense og hadde et par diskusjoner med eier og daglig leder for å skifte standpunktet fra 20 til 18

Om man spør pent kan det kanskje la seg gjøre, men et utested som jaeger kan fort vise seg å være ganske bastante.

Cappy, hvordan er det med penger og lokal-leie? Veldig kjiper'n om du som privatperson står med en leie-regning på mange tusen
Vis hele sitatet...
Leie står på meg, så går det i minus får jeg bare ta regningen. Er veldig gira på freakfest!

Det hadde jo vært stas med en freaker som kunne trekke i noen tråder denne gangen også.

Sitat av [K]aLLeMcSnurp Vis innlegg
Pleier det å være godt oppmøte på slike treff?
Vis hele sitatet...
De to siste årene har oppmøtet vært bra.

Sitat av Yalla Vis innlegg
Vel, dette er seriøst bortkasta penger, det eneste kompliserte jeg kan se med å gjøre dette selv må være ansvaret. 200 billetter = 7500,- er jo nok til å leie ett bra band. Dårlig økonomi og 1/3 - 1/4 av budsjettet rett i dass for noe som kan gjøres med en bankkonto ev. i kombinasjon med paypal.
Vis hele sitatet...
Billettservice gjør det enklere, bankkonto og Paylpal medfører en del stress. Folk har en tendens til å ofte glemme å legge inn navn, betale for lite, kreve penger tilbake eller bare være kjipe. Jeg har vært med på å arrangere fester tidligere og har gått i mange av de klassiske feilene. Dessuten har jeg begrenset med tid, er på siste semester med eksamen i hue og ræva.

Sitat av Yalla Vis innlegg
Jeg har litt problemer med å forstå hva det er som er så vanskelig med dette, undersøker du bare utesteder eller utleielokaler også? såfall hva er greia, er det en dårlig dag, alt er utleid eller hva? Si fra om du trenger tips på lokaler skal se hva jeg kan komme opp med, jeg er ikke lenger helt oppdatert på miljøet Oslo men det kan jeg nok fort bli igjen med mine kontakter.
Vis hele sitatet...
Har undersøkt barer og uteleielokaler. Jeg har riktignok sett bort fra utleielokaler i utkanten av Oslo, de uten bar og de som stenger 01:00.

Hvis du kjenner noen som leier ut passende loakler er det bare å komme med forlslag.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Leie står på meg, så går det i minus får jeg bare ta regningen. Er veldig gira på freakfest!

Det hadde jo vært stas med en freaker som kunne trekke i noen tråder denne gangen også.
Vis hele sitatet...
Okei. Vi får bare kjøpe biletter da


Jeg har egentlig pensjonert meg fra utelivsbransjen på det nivået. Jeg drifter ingen bar lenger og de jeg kjenner i en slik posisjon sitter på helt andre konsepter enn noe som kunne fungert som freakfest-sted.

Har du hørt med månefisken? Det er jo helt ok lokaler til et slikt arrangement. De kan også være ganske snille på aldersgrense også forsåvidt.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg har aldri vært på et møte med mindre enn 10 folk.
Vis hele sitatet...
Selveste FreakFest har da også pleid å trekke ganske mye mer enn 10 personer..
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Okei. Vi får bare kjøpe biletter da


Jeg har egentlig pensjonert meg fra utelivsbransjen på det nivået. Jeg drifter ingen bar lenger og de jeg kjenner i en slik posisjon sitter på helt andre konsepter enn noe som kunne fungert som freakfest-sted.

Har du hørt med månefisken? Det er jo helt ok lokaler til et slikt arrangement. De kan også være ganske snille på aldersgrense også forsåvidt.
Vis hele sitatet...
Månefisken har alltid vært drømmestedet, de har kun månehallen til disposisjon i sommer og det er en hel del mer kostbart. Jeg prøver en gang til med dem og ser om det er mulig å få til en 18 års grense. Uteområdet med utsikt til Akersevla er fantastisk, trives forsovet ganske godt på østkanten også..
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Jeg kan få til lørdag 15 juni på Fabrikken, da blir det 18 års grense. Det er den mest optimale løsningen jeg kan få til, håper folk er positive til denne løsningen..
Sist endret av Cappy; 2. april 2013 kl. 15:16.
Jeg er fortsatt trolig med. Men kan være det er mye opplegg den helga så vil ikke love noe - men blir i hvertfall å kjøpe billett og komme om jeg er dagen ledig.
Får vel prøve å ete meg ihjel på pizza da
Sist endret av robojot; 2. april 2013 kl. 15:42.
18 og jeg er med
2 dager før bursdagen min :P, men kommer selvfølgelig på fortreff! Kult at du klarte å skaffe 18 års aldersgrense Kredz
Takk for at du tar initiativ og legger ut for festen Cappy! Jeg kommer!
For de som lurer, dette var veldig bra ifjor med bra oppmøte av masse hyggelige folk og heftig konsert med Binärpilot.
married to google
Xmalix's Avatar
Og hvordan er disse treffene da? Har en tanke om at 80 til 90 prosent er menn? Og hvem er dere? Freaks? Hva vil det si?
Sitat av Xmalix Vis innlegg
Og hvordan er disse treffene da? Har en tanke om at 80 til 90 prosent er menn? Og hvem er dere? Freaks? Hva vil det si?
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro at de aller fleste som deltar på treff synes det er morsomme greier. Det er jo blitt arrangert haugevis av treff, og freakfest hele to ganger, tidligere. Så noe "riktig" har man jo gjort siden dette er noe som repeteres.

Vi er fler menn. Men, de jentene som har vært med har etter det jeg erfarer også kost seg masse. Om du er hypp på sjekke jenter er kanskje ikke treff og fester i freak-stil helt greia, men om du er gira på å kose deg så er det ikke så dumt å ta turen.

Hvem vi er; mange forksjellige personer med massevis av bakgrunner og preferanser. Det eneste vi har totalt til felles er at vi henger på dette nettstedet.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Jeg kan få til lørdag 15 juni på Fabrikken, da blir det 18 års grense. Det er den mest optimale løsningen jeg kan få til, håper folk er positive til denne løsningen..
Vis hele sitatet...
Er dette sikkert?

Kommer kanskje og! Takk for siste treff tho! Det var bra

- Pix
Parkettetterligning
Jeg er veldig positiv til forslaget ditt cappy. Blir det 18 årsgrense kan jeg tråkke over lik for å komme.
Fabrikken med 18års vil nok trekke flere peeps, men da må baren oppgraderes fra forifjors lunkne Hansa-boks
Sist endret av fustercluck; 4. april 2013 kl. 20:31. Grunn: leif
Tror jeg skal prøve å komme på min første fest! Virker som det er gode mennesker i bøtter og spann Så en video fra forrige fest (?) så ut som det var god S og at folk bare setter pris på selskapet!

FREAKFEST 2013!
Sitat av Xmalix Vis innlegg
Og hvordan er disse treffene da? Har en tanke om at 80 til 90 prosent er menn? Og hvem er dere? Freaks? Hva vil det si?
Vis hele sitatet...
Moret har helt rett. Anbefaler deg Xmalix uansett å komme. Jeg har vært med på flere freak-treff, og nei - vi er nok ikke skumle.. De fleste hvertfall.

Selv om det kan se ut sånn på avataren, f.eks min?
Sist endret av aeon_illuminate; 4. april 2013 kl. 21:00.
Facebookevent? Trodde freak var et av stedene som fortsatt verdsatte anonymitet temmelig høyt.

Her er teksten fra eventet:

Tid: Lørdag 15 juni 20:00-03:00
Sted: Fabrikken (Vulkan/Maridalsveien 13B)
Pris: 220 kroner
Aldersgrense: 18 år
Kapasitet: 200
Billetter: www.billettservice.no +freakfest.no

Artister:
Solnørdal:
Marius Koren: https://soundcloud.com/marius_k/m-k-tech-house-mix
WeAreFiasko: https://soundcloud.com/wearefiasko

Spilletider:
20:00-21:30 Solnørdal
21:30-02:00 Marius Koren
02:00-03:00 WeAreFiasko

Info:
Konversasjon blant gjestene er prioriert fram til 00:00, etter dette blir lyden tilpasset stemningen i lokalet.
Tror seriøst jeg skal komme. Noen som gidder å møte meg et eller annet sted i såfall? Kjører solo
Kunne vært kjekt med en egen tråd, navngitt på annet vis?
Hva med en plakat? Hva med å bumpe FF13 som en slags "prioritert tråd" slik at man slipper å lete, men at den heller slår deg i fjeset hver gang du er på forsiden?

Kudos til gjengen bak initiativet!

Til alle eventuelle jenter som ikke tør dukke opp i frykt for pølsefest: Det er noen av oss her, og vi kan drekka Cosmo og se på Sex og Singelliv som vors dersom det er ønskelig.
Sist endret av Lily Bowen; 4. april 2013 kl. 22:37.