Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 10834
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Har skrevet en artikkel om sosiale medier med Facebook som utgangspunkt. (Fikk 6) :bitchin:

Uansett, jeg mener FB chatten er fantastisk, det er det eneste jeg bruker Fb til. Ja, Skype er bra, men det er ikke alle vennene mine som er der, bruker med andre ord begge
Music Producer
Kobberkabel's Avatar
52 9
Er 15 år og sirka alle på ungdomsskolen har facebook, der blir man ikke mobbet for og ikke ha facebook, men man blir mobbet hvis man ikke skriver noe/oppdaterer fackebook sin, om du er singel på facebook for lenge blir du mobbet for det! Jeg får lyst til å slå til alle som sir ''du får ikke likes på facebook haha''

Det var en person i klassen min som satt på facebook 10min før tentamen og var jævelig stolt av det, fikk lyst til å smekk til han.
Som mange andre her er jeg også drit lei...
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Har skrevet en artikkel om sosiale medier med Facebook som utgangspunkt. (Fikk 6) :bitchin:
Vis hele sitatet...
Har du løst å dele det med oss?
Er forøvrig veldig interssert i å lese om sånt
Merker jeg får mer og mer Facebook angst.
Verste dagen jeg vet er bursdagen da det tikker inn mld etc.

Jeg vet det liksom skal være koselig men siste åra har jeg begynt å mislike det.

Har gjort veggen min privat (bortsett fra bursdag så folk ikke synes jeg er rar)

Og skriver sjelden noe som helst, bortsett fra en glipp i fylla i ny og ne.
Nå har jo jeg sliti mye med nerver i mange år da tatt i betraktning.
Jaja, det var det jeg hadde å dele.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Uansett, jeg mener FB chatten er fantastisk, det er det eneste jeg bruker Fb til. Ja, Skype er bra, men det er ikke alle vennene mine som er der, bruker med andre ord begge
Vis hele sitatet...
Da foreslår jeg at du bruker Trillian! Så får du brukt både FB og Skype og mange flere klienter samtidig! AIM, ICQ, Windows Live Messenger, Yahoo! Messenger, IRC, Novell GroupWise Messenger, Bonjour, XMPP, POP3, IMAP, Gmail, Hotmail og Yahoo! Mail.

Sa jeg du også kunne installere det på mobil?
Jeg er helt enig. Det endte med at jeg sletta driten og begynte å besøke folk oftere igjen. Har aldri hatt smarttelefon og kommer aldri til å skaffe meg det.
Facebook er vel fint for de som er ensome og ikke takler ensomhet. Jeg er ikke ensom, men alene and i love it, derfor jeg ikke har behov for FACERN. Til tross for at jeg også naturlig nok har behov for å sosialisere meg en gang i blandt, har jeg värt litt selektiv opp igjennom årene og funnet likesinnede.

Dette gjelder selvsagt ikke for alle, men majoriteten.
Personlig bruker jeg facebook for å holde kontakt med folk langt unna, blant annet i andre land. Det kan likevel gå flere dager, kanskje en uke mellom hver gang jeg er innom.

Alt med måte, mener jeg.
Facebook (og andre sosiale medier) i seg selv er ikke problemet. Den samme sosial-interaktive avhengigheten dukket opp da SMS og e-post var unge også.
Det er denne avhengigheten folk må bli kvitt, ikke de sosiale mediene i deg selv. De er i utgangspunktet ment for å være nyttige, men mange har gjort dem til en alt for stor del av sitt liv.
Jeg skaffet meg en profil inne på denne svært så populære nettsiden en gang for et par-tre år siden. Har over hundre venner og greier til og med. Det er nok ikke helt min ting dette her altså, det meste som foregår der finner jeg ikke nyttig i det hele tatt. Jeg får dog oppdateringer og lenker fra Arild Knutsen og noen andre sider jeg har likt, som jo kan være interessant nok. Det er med bekymring jeg ser denne trenden med overivrig bruk av disse flate "touch" mobilene spre seg blant de unge. Jeg synes det er utrolig ødeleggende for sosiale sammenkomster når folk skal drukne hodet i mobilen sin, gjerne et utall ganger i timen. Alltid et eller annet pip, pling eller annet onde som skal forstyrre. Ja jeg mener at det å velge lesing av facebook når man omgås andre mennesker sosialt er direkte frekt og har fint lite med vanlig, god folkeskikk å gjøre.
Hver gang det dukker opp noe folk er opptatt av, så er det noen som skriker opp om at det ikke er bra. På 50-tallet var det rockemusikk, på 60-tallet tv.
En annen ting som alltid går igjen også, er når det er noen som "går ut av et forhold" på facebook, altså fra i et forhold til singel, så kommer det hauger av folk under:

"HÆ?!"
"What?!"
"Hææææ?"


Altså, det er jo ikke så vanskelig å forstå at noen har slått opp da, er jo bare å lese det som står der liksom. (Jada, noen blir sikkert sjokkerte, men uansett.)
Jeg deaktiverte facebook profilen min den 1. mars! Hadde planlagt å ha en facebookfri måned, etter jeg gransket min fritid og fant ut av facebook var en tidstyv.

Den første uka var det veldig slitsomt å ikke ha facebook, for da kunne jeg ikke bruke ledige øyeblikk til å sjekke face på telefonen osv.
Nå derimot synes jeg at den hvite måneden min er helt konge, og jeg vurderer å la kontoen være deaktivert.

Det eneste negative jeg enda merker er at det er kjedeligere å sitte på dass.
Har ca 50 venner på facebook, og det er vel de eg faktisk snakker med av og til. Ellers går tiden min i facebook til "The Facebook-COmmunity", liker en del sider som poster mye bra. Navn som kan gjenkjennes er blant annet Cell/Carl Sherburne (Cell er jo vekke nå da), Tristan Barker, Nebz Adlay, Brett White, Facebeef osv... Er jo andre sider som Satan og Brock Obama, men liker ikkje innholdet de poster.
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Det eneste negative jeg enda merker er at det er kjedeligere å sitte på dass.
Vis hele sitatet...
Det finnes mange alternativer på en telefon som du kan gjøre mens du driter
Facebook er jo genialt på mange måter. Jeg scroller ned newsfeeden en gang om dagen, men dette bryr jeg meg ikke så mye om. Jeg sluttet å skrive statuser for flere år siden, legger ut et bilde eller to i løpet av året.

Først og fremst bruker jeg facebook til å chatte, sende meldinger, ha studiegrupper og slike ting. Er disse tingene som gjør meg avhengig av facebook. Det vil si avhengig av praktiske aspekter ved facebook og ikke det at jeg bruker enormt mye tid der. Enkel deling av filer på grupper, rask sending av bilder og slikt er genialt når man driver gruppearbeid på skolen. Det er også lettere å finne informasjon angående skole eller andre interresser. Jeg gir derimot blanke i alle venners statusoppdateringer. Hvis vennene mine har noe spennende å si, så sier de det som regel til meg. Halvparten av newsfeeden min består heldigvis av oppdateringer fra sider jeg følger som utvalg fra skolen, eller nyheter fra roskilde-festivalen.

Jeg får rett og slett veldig mye nyttig ut av facebook, og skjønner ikke helt hva folk driver med på facebook, som er så tidskrevende.


Sorry, dette var rotete gitt.. klokka er visst mye
Syntes det er viktig å være tilstede på facebook (altså ha en profil), bruke den er derimot er opp til hver enkelt.

Regner med dem som ikke har facebook har kompiser/venninner som eier en profil, noe som gjør at det er praktisk med tanke på dem å faktisk ha en.

Selv er jeg av typen som alltid er pålogget fordi jeg bruker chatprogrammet der veldig ofte, er dog ikke aktiv med tanke på profilbilder, veggposts etc etc (Regnet ut for gøy hvor ofte jeg har byttet profilbilde og skriver veggposter siden jeg startet med facebook September 2009; Bytter profilbilde hver 8 måned, har 10-12 veggposts årlig hvor flesteparten er sanger)

Arrangementer for skolen og andre organisasjoner er også veldig bra satt opp på facebook, man kan lag sine egne grupper/arrangementer for skolearbeid, sosialt (har en vennegjeng på 10-15 som ofte poster "noen opp for kino, poker? eller hva enn det skulle være") mm.

Jeg ser meg forøverig enig i mange av dem som poster veldig negative ting om "face"samfunnet, av dem jeg har som venner som er 14-17 er det ekstremt mye bytting av profilbilder, veggposter, snakk om facebook (i form av "så du det bilde av han/hun, så du hva han/hun hadde skrevet der og der bla bla.). Dette gjelder dog også maange i aldersgruppen 19-22 hvor jeg lokalisert, men i en litt mindre grad.
Ekstremtilfellene er dem som bytter profilbilde daglig (har 10-20 forskjellige profilbilder, men roterer for å få flere "likes"). Har også en som postet rundt 1000 veggposter iløpet av 2012, dette var ikke noe jeg regnet ut selv, men som jeg så noen skrive til han (Regner med det er sant siden jeg vet han er veeeldig aktiv på facebook).

Selv håper jeg facebook er kommet for å bli, men at nettstedet blir sett på som mer et praktisk verktøy i form av arrangementinvitasjon, fotoalbum (Slik som i "gamledager" bare online, hvor man tok bilder av hendelser som faktisk var av betydning som f.eks bursdag, ferier etc) og chatprogram.
Og at denne trangen for å bli "størst" i form av likes, mest spam på veggen og "se hvor good jeg er" oppdateringer/bilder (F.eks, var på trening i dag, skal ut å jogge, spiser sundt, se best ut på alle bilder, ha flest bilder, ha flest kommentarer på bilder) blir kraftig redusert.
Sist endret av Edited; 20. mars 2013 kl. 07:47.
De som ikke har facebook har en tendens til å bli glemt tror jeg. Som at de ikke eksisterer lengre. Det kan være en enkel måte å holde seg utenfor samfunnet på om man ønsker det. Go Facebook!
Sykt mye lamet her.

Om du ikke liker facebook, så slett deg fra facebook.
Sitat av RandomNatural Vis innlegg
Sykt mye lamet her.

Om du ikke liker facebook, så slett deg fra facebook.
Vis hele sitatet...
Hva er det egentlig som er lame her? Vi diskuterer om Facebook er bra for oss eller ikke, da er det naturlig at ikke alle er enige med alle.

Jeg kan også komme med en like pløsete uttalelse som deg, hvis du føler det er så sykt mye "lamet" her, hvorfor gi faen i å skrive et innlegg?
Rather exquisite
insistens's Avatar
66 8
Min mening er at bruker du det med måte, vil man ofte finne Facebook som et nyttig verktøy. Da jeg var tretten år+ hadde jeg allerede Facebook og likte alle mulige merkelige nettsider, som årets Paradise-folk, og morsomme reklamer. Endte opp på 500 likes, som resulterte i at newsfeeden min konstant hadde noe nytt "spennende" å informere om. For noen måneder siden (er nå 18) unliket jeg alt av dette, slettet venner som sitter igjen i fjortis-perioden og så videre.

Det største jeg gjorde var å endre mine brukervaner. Jeg logger kun på når jeg skal ha kontakt med mennesker eller selv informere andre. Informasjonen fjorsvinner ikke, og dette måtte jeg innse. Så når jeg logger inn har jeg en del notifikasjoner og kan sjekke alle på en gang.
De fleste som bruker Facebook har gjort det Facebook vil at de skal, nemlig å gjøre det en del av hverdagen. Det er da i mine øyne at dette har tatt overhånd, og rett og slett ikke er sunt.

Så for å konkludere, vil jeg si at Facebook kan være nyttig så lenge man innser at man må endre sine brukervaner!

Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
En annen ting som alltid går igjen også, er når det er noen som "går ut av et forhold" på facebook, altså fra i et forhold til singel, så kommer det hauger av folk under:

"HÆ?!"
"What?!"
"Hææææ?"


Altså, det er jo ikke så vanskelig å forstå at noen har slått opp da, er jo bare å lese det som står der liksom. (Jada, noen blir sikkert sjokkerte, men uansett.)
Vis hele sitatet...
Eller når de "chat?"
"vil du snakke om det? er på chat? <3"
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Har fått mer og mer Facebook rage. Alt startet etter jeg fikk min først smarttelefon.
Jeg ble mer og mer opphengt i å lese siste nytt. Brukte Facebook på dass urinerte eller dreit samme faen. Jeg Facet under bilkjøring osv..
Postet alt fra nu står jeg å ser på en fugel til min personlige rage/helse og videre...

For rundt 1mnd slettet jeg alle innleggene/bildene/likes/info osv... tok meg nesten halve natta med å fjerne.
For 1uke siden fjernet jeg sånn rundt 90venner fra facebook å fjernet folk fra min nyhetsside. Fjernet meg ut av de fleste gruppene og slettet mine innlegg der.

Den irritasjonen den frustrasjon jeg har når feks; dama, venner osv.. Må sitte klistret til Facebook og preple å bable om alt manshit, det tar rett og slett livet av hodet mitt.
Fikk også en del kommentarer på hvorfor jeg slettet dem som venn, var dem ikke bra nok for meg eller? eller hater jeg dem? osv.. mange ble sur.
Ikke nok med det. Har fått utrolige mange spørsmål på hvorfor er du ikke i forhold på facebook, er det ikke offisielt? eller er du/ho flau over deg?
Også fått mye rare blikk på min facebook rage, blant annet "Du er ikke helt riktig" du må jo ha FACEBOOK.

FACEBOOK DITT FACEBOOK DATT. Nu for tiden går nesten undervisningen gjennom facebook. Vet også at skolen nesten krever at du har facebook, fordi der kan du diskutere/samles med klassekamerater å få info om eventuelt forandringer på skoleplan.

Hvorfor skal vi mennesker være så komplett hjernedød at vi forventer at naboen våres skal sitte å nerde på facebook?

Finnes det noen gode argumenter/fakta/bevis på at facebook ikke er bra for oss?
Del gjerne din erfaring
Vis hele sitatet...
Kan hende jeg er litt euforisk men jeg fikk litt lættis av deg stå på broder!
Sist endret av Kommunisten; 20. mars 2013 kl. 11:30.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
En annen ting som alltid går igjen også, er når det er noen som "går ut av et forhold" på facebook, altså fra i et forhold til singel, så kommer det hauger av folk under:

"HÆ?!"
"What?!"
"Hææææ?"


Altså, det er jo ikke så vanskelig å forstå at noen har slått opp da, er jo bare å lese det som står der liksom. (Jada, noen blir sikkert sjokkerte, men uansett.)
Vis hele sitatet...

Noe som er værre enn dette er når folk skriver feks "Jeg skjønner ingenting" så når noen skriver "Hva har skjedd" svarer de med "Personligt", altså det gir INGEN mening å skrive at du har problemer på en status hvis du ikke vil si hva det er.

En annen ting som jeg blir irritert over er når en jente skriver på en annen jente sin vegg " Gleder meg sånn til vi skal være sammen i helgen", hvorfor ikke bare ta det på chat ? >.>
Sist endret av ArtOfHacking; 20. mars 2013 kl. 11:36.
Det værste er når folk skriver på wallen til hverandre mens de sitter i samme fuckings hus! Dette ser jeg hele tiden og det irriterer meg noe jevlig.
Bruker bare fisboka til litt stalking og småsnakke med nære buddies/lage deals (ofte ulovlige deals). Legger så og si aldri ut noe, profilbilder er det også lite av. Finner nesten ingenting interessant der, så besøkene til fisboka har sunket betraktelig den siste tide. Skal jeg ha kontakt med noen benytter jeg meg heller av mobilen, besøker de, gjennom steam eller spille online spill.
Problemet er at folk er blitt så vanvittig investert i denne digitale verden. Alt foregår rund pc'n. Onani, musikk, venner, ALT! Kan bli veldig overveldende, og jævlig frustrerende.
Jeg anbefaler og sette opp en profil som du er fornøyd med, for så og la den stå i fred. Er jo greit og ha en offentlig profil. Har du ikke face blir folk mistenksomme, er jo ingen som tvinger deg til og oppdatere den. Ikke lenge siden jeg slette profilen min, bilder og alt det der. Gikk noen uker, så var jeg tilbake. Nå lar jeg et "glansbilde" av meg stå der i fred. Bare og akseptere at facebook ikke bi og gå bort med det første.
Som vi alle vet er verden i stor utvikling, å da er det jo greit og ha kontakt med menneskene rundt deg. No worries man, er bare en nettside, ikke noe og henge seg for mye opp i. Fokuser heller på det du EGENTLIG liker. personlig er det natur, spiritualitet, musikk, venner, og kjæresten min. Å det prøver jeg og holde borte fra denne digitale matrixen. Husk, kjærlighet er viktigst! Du har ingenting i verden og miste bortsett fra lenkene dine Peace min bror!
Skjønner ikke folk som er på facebook hele tiden. Jeg slettet brukern min engang der, men fikk så jævlig mye drit på hvorfor jeg ikke var på face og osv.
Til slutt måtte jeg gi opp og lage en en ny bruker... Men jeg har lært at jo mindre du blir aktiv, sletter venner-bilder-kommentarer osv, så vil de fleste ikke bry seg. jeg har selv kanskje rundt 30 venner eller noe in RL, på face har jeg litt over 500 hundre... Tja nå bruker jeg bare facebook for spill(MMORPG), reklame og nyhets greier...
Svaret ligger nok her, tror ikke den "generelle konsensus" her på bruker er gamle nok til å begripe det.

Sitat av Odonkor Vis innlegg
Facebook er vel fint for de som er ensome og ikke takler ensomhet. Dette gjelder selvsagt ikke for alle, men majoriteten. Jeg er ikke ensom, men alene and i love it, derfor jeg ikke har behov for FACERN. Til tross for at jeg også naturlig nok har behov for å sosialisere meg en gang i blandt, har jeg värt litt selektiv opp igjennom årene og funnet likesinnede, av mine 4-5 venner har 1 Facebook.
Vis hele sitatet...
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Finnes det noen gode argumenter/fakta/bevis på at facebook ikke er bra for oss?
Del gjerne din erfaring
Vis hele sitatet...
Jeg sier det fra motsatt ståsted: jeg har verken facebook eller
såkalt "smart"-telefon, og klarer meg helt utmerket uten.

Fristelsen har likevel vært tilstede. Det hadde vært spesielt
moro med en konto i fiktivt navn slik at jeg kunne tulle med
venner som har "ekte" profiler på facebook.

Har en følelse av at endel folk tar internett litt for alvorlig.
I mine øyne er disse tingene fremdeles leketøy.
Sitat av Manualah Vis innlegg
De som ikke har facebook har en tendens til å bli glemt tror jeg. Som at de ikke eksisterer lengre. Det kan være en enkel måte å holde seg utenfor samfunnet på om man ønsker det. Go Facebook!
Vis hele sitatet...
Tror du har rett i mange tilfeller angående dette. Selv får jeg nå mye mer personlig besøk på døren og flere telefonsamtaler Og ønsker jeg å ta kontakt med noen så slår jeg på tråden. Facebook er genialt på mange måter, men samtidig så utrolig usosialt på en merkelig måte. Jeg er veldig glad for at jeg slettet meg fra tjenesten, men det er fordi som noen sier ikke klarer å ha selvkontroll med tanke på bruk av tjenesten. Jeg var en av de som måtte innom flere ganger i dagen for å sjekke om det var noe nytt.
Nå slipper jeg å høre alt tull, og får heller relevant nytt via samtaler med bekjente som er på besøk

Jeg tror også det har mye å si hvor man bor angående det å bli glemt om man ikke har facebook. Jeg har et såpass lukka miljø rundt meg at jeg blir inkludert i det meste av events selv om jeg ikke står på deltakerlista på fjesboken

Man vet man ikke har gode venner, om de slutter å ta kontakt med deg om du sletter deg fra facebook Det gjaldt heldigvis ikke i mitt tilfelle, men det er klart jeg har mistet kontakt med mange rundt i landet som var i vennelista. Et annet poeng er at jeg også synes det er mye mer trivelig nå og treffe på bekjente ute på en fest f.eks. Siden jeg ikke har fått hele livet deres servert til meg på facebook har jeg nå en masse spørsmål om hvordan ting er i liva deres
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Bruker bare fisboka til litt stalking og småsnakke med nære buddies/lage deals (ofte ulovlige deals).
Vis hele sitatet...
... ikke bruk facebook til det, mann. Den infoen blir aldri sletta, selv om politiet per dags dato har problemer med å hente ut info derfra. Det kan fort endres. Ring heller til hverandre over Skype eller noe.
Meh, facebook er da decent nok. Chatfunksjonen er fantastisk, arrangementgreia er grei å ha siden folk har en tendens til å lage fester/events gjennom der. Gruppemanian kan være praktisk hvis f.eks er på en gruppe i en skoleoppgave.

News Feeden bryr meg jeg lite om, har ett par venner som deler noen interessante linker av og til. Alle de som dere klager på (de som skriver om å skifte bleie osv) de har jeg sletta for lengst.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Noe som er værre enn dette er når folk skriver feks "Jeg skjønner ingenting" så når noen skriver "Hva har skjedd" svarer de med "Personligt", altså det gir INGEN mening å skrive at du har problemer på en status hvis du ikke vil si hva det er.

En annen ting som jeg blir irritert over er når en jente skriver på en annen jente sin vegg " Gleder meg sånn til vi skal være sammen i helgen", hvorfor ikke bare ta det på chat ? >.>
Vis hele sitatet...
Ja fy faen!

Vet du ikke hvor mye det sårer meg?! :'( :'( :'( :'(

Også spør du enten på statusen eller chat hva det er, også bare "Ikke noe."

Well fuck logic.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Ja fy faen!

Vet du ikke hvor mye det sårer meg?! :'( :'( :'( :'(

Også spør du enten på statusen eller chat hva det er, også bare "Ikke noe."

Well fuck logic.
Vis hele sitatet...
Protip: Slett alle på vennelisten din som er under 16 år... Eventuelt whitetrashet som fortsatt oppfører seg sånt.
Sist endret av Znusken; 20. mars 2013 kl. 14:22.
Sitter her å leser å ler godt... Mange gode komentarer her, men stikker til facebook å ser om det er noe nytt og kanskje ein like. snakkes
Sist endret av gondron; 20. mars 2013 kl. 16:51.
facebook = drama+skryt

Nthx.

edit: ingenting slår at når du plutselig møter en gammel venn et sted og ramser opp hva som har skjedd i mellomtiden, istedet for å lese det via facern'
Sist endret av Egget; 21. mars 2013 kl. 20:49.
Det verste eksempelet er når lærerere får seg facebook, oppretter en klassegruppe og gir info, ja til og med lekser via facebook. Har hørt om flere skoler som har lærerere som gir leksene via facebook. Er vel et tappert forsøk på å ungdommen, men det er jo skikkelig selvmotsigende siden man bare sitter og spille farmville og liker ting.

Meldte meg ut av facebook for et år siden, folk på skolen kom bort og lurte på om noe var galt, om jeg var deppa osv. Følte også at jeg falt litt utenfor "den sosiale sirkel", fordi jeg ikke så invites og ikke svarte på de, tok folk det som at jeg ikke var interessert. Facebook er bare en dårlig chat ved tonnevis reklame, som alle har. Det eneste "fancy" er at man kan spille javaspill og legge ut bilder. Når samfunnet blir tilpasset av noen 48år gamle folk som er med på "det ungdoman likar" blir det helt feil fra vårt (iallefall mitt) synspunkt, i tillegg til at de utnytter mediet til å pøse ut reklame til veldig tvilsomme selskaper, hovedsaklig mot barn.

Var sikkert en smart fyr som satt (zuckerberg) og så på myspaceprofilen sin, tenkte at hvis man addet en chat, litt enkelt oppsett og markedsfører det smart, så slår det nok an. Deretter kan man utnytte markedsføringpotensialet til max. For det første er det som sagt masse søppelreklame på hele greia, for det andre bruker man kontodetaljene dine i kommersiell sammenheng.

Jeg var ikke i utgangspunktet imot facebook, men når "alle" har det, blir det ut.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
En annen ting som irriterer meg på Facebook er voksne folk som skriver titusener av "<3" & "!". :/, Greit nok, alle fjortiser har en periode der de skriver en haug av teng, men voksne folk på 30+ burde ha iallefal en normal grammatik.
Sitat av Manualah Vis innlegg
De som ikke har facebook har en tendens til å bli glemt tror jeg. Som at de ikke eksisterer lengre. Det kan være en enkel måte å holde seg utenfor samfunnet på om man ønsker det. Go Facebook!
Vis hele sitatet...
En av mine kollegaer opplevde å ikke bli invitert til reunion med klassen sin fra videregående. Det var snakk om 20-års reunion, så de er ikke ungdommer, men invitasjonen ble gitt på facebook, og ingen hadde husket å varsle den eneste som ikke var der.