Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1359
jeg skal begynne å jobbe like ved tusenfryd, og jeg har da fått via arbeidsgiveren tilgang til diverse stundentboliger/leiligheter på diverse studentbyer i oslo... hvilken studentby er det dere anbefaler meg å søke på?

jeg skal jobbe 6 dager i uken der, så man blir nok å pendle til og fra dit. har dessverre ikke bil heller.. så ja, studentby/bolig/leilighet som er nærliggende til transport/buss til tusenfryd hadde vært ypperlig.

ingen prisklasse, så lenge det ikke ligger i "gokk"... vil egentlig bare vite om hvilke studentbyer i oslo som dere anbefaler.

har sett at noen mener Bjerke og Kringsjå.. noen som kjenner til disse studentbyene?

noen anbefalinger å komme med?

takk for snarlig hjelp!
Ås kommune er mye nærmere enn oslo, i Ås ligger UMB, så du har en del studentboliger der borte du kan sjekke ut.
Både Kringsjå og Bjerke er kakkerlakkinfisert til de grader. Kringsjå ligger i "gokk", 16 minutter t-bane til Oslo S.
Beste studentboligene i byen, finner du i siloen på Grünerløkka. Grünerløkka studenthus.

Veldig off topic: Din arbeidsgiver, er han knyttet til utdanning og stat på noe som helst måte? For det er veldig kritikkverdig at en eventuell privat bedrift/random aktør betaler seg til studentboliger når det finnes mange studenter som gjerne skulle ha flytta inn der.
Sist endret av Lily Bowen; 21. mars 2013 kl. 13:01.
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Beste studentboligene i byen, finner du i siloen på Grünerløkka. Grünerløkka studenthus.

Veldig off topic: Din arbeidsgiver, er han knyttet til utdanning og stat på noe som helst måte? For det er veldig kritikkverdig at en eventuell privat bedrift/random aktør betaler seg til studentboliger når det finnes mange studenter som gjerne skulle ha flytta inn der.
Vis hele sitatet...
Jeg har sterk tro på at de studentboligene tusenfryd ordner, er studenter som fremleier for sommeren. Sio er veldig fleksible på fremleie, siden en stor andel av studentene er hjemme hos mor og far på sommeren.