Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2402
Heisann!

Lurer på om det er noen søte freaks som har noen forslag til steder hvor man kan leie til fest i Moss. Det eneste kriteriet er at det er en grei pris, helst så lav som mulig. Det må også ikke være noe i veien for at mindreårige skal kunne konsumere alkohol.

Takk for alle svar!

Blizz
Bueskytterhuset på ørejordet, vellet på mosseskogen og vellet på ørejordet er jo et partre alternativer.. Antar meg som lokal freak er invitert?
Misantrop
Bl1zzarD's Avatar
Trådstarter Donor
Takk for svar! Skal sjekke det ut! Nja, får nå se på det ettersom det skal være klassefest..
Går også god for Mosseskogen Vel. Sist gang ble jeg riktignok kastet ut etter å ha vært for frempå utkasteren, men har hatt greie opplevelser der tidligere.
Misantrop
Bl1zzarD's Avatar
Trådstarter Donor
Okei, skal prøve på det. Men det står at personer under 25 år ikke har tilgang til leie ..
Kan det også være litt utenfor Moss? Tenkte først på Mølla i Rygge. Det er på Dilling rett utenfor Moss(5-10 minutter fra Moss sentrum). Vil også nevne Sprint Jeløys klubbhus på Bellevue(Jeløya) og lokalet som ligger ved Amfi-banen på Refsnes(også Jeløya). Jeg vet ikke hvordan det er med pris og mindreårige, men jeg vet at har vært en del utleie av lokalene før.

Ellers henviser jeg til de andre lokalene som er nevnt her
Misantrop
Bl1zzarD's Avatar
Trådstarter Donor
Takk for svar! Når jeg ser det er såpass mange mossekråker her burde vi jo nesten få til et minitreff en dag!
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Bueskytterhuset på ørejordet, vellet på mosseskogen og vellet på ørejordet er jo et partre alternativer.. Antar meg som lokal freak er invitert?
Vis hele sitatet...
Disse er vel de eneste stedene å leie et ordentlig lokale i hølet Moss.