Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2884
Hei.
I år kom nye narko relger med en viss prosent, Ritalin slår ut som amf under pissing, men hvis jeg tar feks; 20mg ritalin kapsel, hvor mye mikromål vil den gi?
Vil 20mg ritalin gjøre sånn du mister ditt førebevis hvis du blir mistenkt under din kjøring?

Noen som kan regne ut 20mg i micromål?
Hvordan politiet behandler saken din om du blir tatt, og siktet for å ha kjørt under påvirket tilstand, kommer mye an på om du har resept på ritalin.. Hvis du tar ritalin for å ruse deg, bør du ikke kjøre bil i det hele tatt.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Hvordan politiet behandler saken din om du blir tatt, og siktet for å ha kjørt under påvirket tilstand, kommer mye an på om du har resept på ritalin.. Hvis du tar ritalin for å ruse deg, bør du ikke kjøre bil i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Politiet dømmer etter prøven, selv om jeg ikke resept på ritalin å bruke det under kjøring, så vil ikke 20mg gi noe som helst betydning på min kjøring.
Er nesten farligere å kjøre uten, er steine vill å gir faen, men under 20/40mg ritalin blir kroppen roligere

Hvis jeg overdose fra 100+mg da vil så klart holde meg unna bilen.
du blir tatt for kjøring i påvirket tilstand om du tar ritalin uten resept.. derimot har du resept kan dem ikke gjøre noe da du kun har tatt medisinen din
True phreak.
Sitat av everything man Vis innlegg
du blir tatt for kjøring i påvirket tilstand om du tar ritalin uten resept.. derimot har du resept kan dem ikke gjøre noe da du kun har tatt medisinen din
Vis hele sitatet...
Det kommer vel strengt tatt an på hva slags medisiner det er snakk om. Ritalin er en ting, sterke opiater f.eks er noe ganske annet. Ritalin har jo tross alt en positiv innvirkning på konsentrasjon i små doser.
nå var det vel snakk om ritalin.. og det hjelper lite om det er oppkvikkende så lenge det står på narkotikalisten.. men for og si det på en annenmåte. amfetamin også virker oppkvikkende
Folkens, du kan kjøre bil under den grensen uten at førebeviset ryker.
Hvordan regner jeg ut selveste 20mg ritalin i micromål, slik jeg kan holde meg under den lovlige grensen.