Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 822
Hei !

Jeg sitter her nå med en stasjonær pc som starter opp med bildet, og alt er som normalt. Men når den kommer til loadingscreenen blir skjermen svart, jeg har prøvd å starte i safemode men det samme skjer også der.
Tror det har noe med oppløsningen å gjøre, jeg lurer derfor på hvordan jeg kan sette oppløsningen til standar innstilling uten bruk av safemode... hvis det er mulig .

Eller om det er noen som har et lignende tilfelle med en bedre løsning , Feel free!

Har testen den på forskjellige skjermer med forskjellige skjermkort
(hovedkort og det vanlige skjermkortet).

skjønner faktisk ikke en dritt håper at noen av dere har en lur ide !
Ingen som har noe ? Jeg kan jo tilføye det at når jeg skal starte i sikkerhetsmodus at det kommer en hvit bindestrek i venstere hjørne.

Finnes det ingen måte å resette data'n tilbake til standar innstillinger uten å måtte være på skrivebordet eller i sikkerhetsmodus , eller å formaterer (vil helst ikke formatere)

Håper på noen hendvendelser.. (stressa)
Prøv 1:
Bytte kabel/output/skjerm
Prøv 2:
Følge guiden i signaturen min ("problemer med Pcen?")
Gjør alt i guiden under "får bilde men ikke boot", og si så tilbake her.

EDIT: Les under "Hvis du får bilde og BIOS under oppstart:"
Neeei så ikke ut til å gjøre susen gitt :/ men takk for godt forsøk !

Når jeg starter maskinen loader den gjennom hele lista også går videre til loadingscreen , deretter blir skjermen svart og det samme skjer i Sikkerhetsmodus når jeg velger det alternativet. Har prøvd alle alternativene på F8 funksjonen.

Har du / dere noen flere tips og komme med så fyr løs!
Prøvde du å boote Linux? (ubuntu)
Ja.. den svarer ikke på verken Windows cd'n eller ubuntu : /
Hmm, this is confusing
Har du skjermutgang på hovedkort? Hvis du har, ta ut skjermkort og prøv igjen
Harddisken din har tatt kvelden. Samme skjedde med min gamle pc.
Uhm, samme skjedde med min pc.. det jeg gjorde var og ta ut strømkontakten til Strømforsyningen --> Skru "av" av og på brytern på strømforsyninga(hvis du har noen) --> Trykke på start knappen EN gang --> vente ca 30 min ---> pcen starte og bildet kommer og alt er som det skal
( Kan hende det ikke er sikkert samme probleme som på min som på din )