Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1138
Halla, jeg har nå fått ny pc, gfx kortet er et asus gtx 580, problemet er at innimellom hakker det på f.ex tf2 og på css er det akuratt som om jeg blir dratt ett hakk bakover inimellom mens jeg spiller. Why?
Drivere? Er resten av pcen like bra som grafikkortet?
Trådstarter
71 0
Sitat av antring Vis innlegg
Drivere? Er resten av pcen like bra som grafikkortet?
Vis hele sitatet...
Skal oppdatere drivere, har i7, 8 gb ram, resten husker jeg ikke nå i farten, men ja. Resten er kvalitet!
Gi oss en update når du har oppdatert driverne.
Trådstarter
71 0
ok, men det blir ikke før til fredag elns.
Husker at første gtx jeg fikk var ødelagt, fikk erstatning fra dustin, kan den ha skadet noe av det andre?
Det anbefales å formatere pc'n og re-innstallere OS om du har byttet ut hardware.
Trådstarter
71 0
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Det anbefales å formatere pc'n og re-innstallere OS om du har byttet ut hardware.
Vis hele sitatet...
Bruker Dban og reinstallere windovs da?
Sitat av EkzM Vis innlegg
Halla, jeg har nå fått ny pc, gfx kortet er et asus gtx 580, problemet er at innimellom hakker det på f.ex tf2 og på css er det akuratt som om jeg blir dratt ett hakk bakover inimellom mens jeg spiller. Why?
Vis hele sitatet...
Hvis du blir flyttet "ett hakk" tilbake i CSS online har nok ikke det noe å gjøre med hardware, men med at du har sugen nettlinje, eller du er på en server med høy ping.
Trådstarter
71 0
Sitat av woop Vis innlegg
Hvis du blir flyttet "ett hakk" tilbake i CSS online har nok ikke det noe å gjøre med hardware, men med at du har sugen nettlinje, eller du er på en server med høy ping.
Vis hele sitatet...
5 ping på leet gamers, lol
Sitat av EkzM Vis innlegg
5 ping på leet gamers, lol
Vis hele sitatet...
Da har du ustabilt nett, eller så lagger serveren pga høy belastning.
Har du testet noen singleplayer spill som ikke er avhengig av nettrafikk for å fungere?
Samme problem der?
Trådstarter
71 0
Sitat av antring Vis innlegg
Har du testet noen singleplayer spill som ikke er avhengig av nettrafikk for å fungere?
Samme problem der?
Vis hele sitatet...
Det var faktiskt en god id'e, spilelr kun online spill. Skal prøve quake 2 offline, doom offline og team fortress og css offline. Men dette er kun til fredag fordi jeg er uten pc'en min nå.
Noen som vet hvordan jeg kan stabilisere "nettet" ?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Om du eller flere i huset ditt laster ned fks torrenter, så burde du sette ned antall connections, og sette ei grense på hastighet.

Om du har trådløst nett, så burde du(om mulig)bytte over til kabel, evt sjekke over signalstyrken din, og kjøpe ei bedre nettverksantenne, evt kort.