Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2006
Hei, medmennesker.

Jeg har litt problemer med touchpaden på min Asus laptop. Tidligere har jeg kunnet scrolle nettsider eller mapper, ved enten å dra to fingre nedover eller ved å dobbeltklikke og dra nedover. Jeg kan minnes å ha drevet med noen innstillinger før, som muligens kan ha hatt innvirkning, men kan ikke huske hva det var. Med trådløs mus fungerer det knirkefritt.

Det er forøvrig en Asus X52, med Windows 7 64 bit. Noen kloke hoder som har forslag?
Det er en driver eller et program som mangler som skal kjøres i bakgrunn

vil jeg tro
Sist endret av toriiii; 31. oktober 2011 kl. 20:59.
Gå inn i kontrollpanelet, velg vis ikoner istedenfor kategori og trykk på ikonet som heter "mus".
Gå på fanen "enhetsinstillinger" merk touchpadden din og velg innstillinger. Om du har synaptics touchpad skal du ekspandere valget rulling og sette på rulle med to fingre. Det er slik det er hos meg i det minste...