Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2346
Tok dette bildet tidligere i dag. Prøvde å få frem en slags skrekkfilm-feeling, hvor morderen/monsteret overfaller offeret bakfra. Bildet er ikke manipulert på noen måte, kun redigert i Lightroom.

Sitter igjen med litt blanda følelser. Mulig jeg har sett meg litt blind på dette bildet, derfor ber jeg om deres tilbakemeldinger.

Klikkbart bilde (667x1000)

http://fjeldweb.no/bilder/skitch/IMG_0685-20090909-180837.jpg
vet ikke helt hva jeg mener.
Føler ikke att noe kommer bak meg liksom. men jeg vil ut av den åkeren.. hehe, vet ikke helt
Jeg synes det i forgrunnen er alt for forstyrrende.
EDIT: men ellers er det ganske kult
Sist endret av looperjohn; 9. september 2009 kl. 18:54.
Det bildet der er noe av det stiligste jeg har sett:P

Som Rmth sier, så er det som om jeg vil ut av den åkeren når jeg ser det...
Levde meg inn i det:P
Personen går kjempesakte.. Hun er ikke redd? Det er noe rart med de lyseste punktene, hva er det du har redigert?
synd det er tatt på dagen
Jeg synes det er noe av det bedre som postes her. Fikk litt "signs" feeling over bildet.
Sitat av dynamite Vis innlegg
Personen går kjempesakte.. Hun er ikke redd? Det er noe rart med de lyseste punktene, hva er det du har redigert?
Vis hele sitatet...
Sitat av Faenskap Vis innlegg
synd det er tatt på dagen
Vis hele sitatet...
dynamite: Som Faenskap sier, bildet er tatt på dagen. Derav de lyse punktene.

Tenkte kanskje jeg kunne komme unna med at det var månen som lyste lavt over maisplantene til venstre
Jævlig stilig bilde, personen på bildet skulle hatt håret løst, og vert litt nermere kameraet.

så kunne jeg hengt det opp i stua, lett!
Kjempe kult bilde!
Sitter igjen med følelsen med at noe er bak meg.
Ville likt å sett et lignende bilde tatt litt senere på dagen og mot natt.
Får litt følelsen av at det er en kar med headset som trasker gjennom åkeren. Effektene var kule, men personen skulle vært mer i bevegelse. Bra effekter, men ble ikke akkurat "skremt".
Nifst bilde! Liker det. Gir meg definitivt ikke lyst til å besøke åkeren etter mørkets fall!
▼ ... over en uke senere ... ▼
lukkertid? blender? linse? kult bilde ingen tvil
Det ser for meg ut som det kjem noko i stor fart bakfrå og skal til å hoppe over eit intetanande offer. Veldig kult bilde

Føler eg blir dratt inn i bilete.
Sitat av adrbjord Vis innlegg
lukkertid? blender? linse? kult bilde ingen tvil
Vis hele sitatet...
1/30s, f/14, ISO 125, Sigma 10-20mm

Exif:

Kode

Camera Make: Canon

Camera Model: Canon EOS 40D

Image Date: 2009:09:09 14:21:59

Flash Used: No

Focal Length: 10.0mm

CCD Width: NaNmm

Exposure Time: 0.033 s (1/30)

Aperture: f/14.0

ISO equiv: 125

White Balance: Auto

Metering Mode: Matrix

Exposure: Manual

Exposure Mode: Manual
Ganske så tøft bilde!
ganske så fet bilde, får den creepy følelsen. men kanskje personen skulle vært litt nærmere kamera
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Liker harde kontrastet og synes dette motivet passer til det.
Får ikke frem noen hostorie i dette, om det var meningen.

Det som fremhever bildet er han til venstre som står og ser på mannen til høyre, slik jeg opplever kommunikasjonen. Får ikke helt tak i ansiktet til han til høyre, usikker på hva som er årsaken. Men ser ut som det er smeltet sammen med plakaten bak.
tips: tar du bilde rett før soloppgang ender du opp med en veldig gjevnt lys.
Likte bildet godt. Det er litt rart at hun går der så rolig, midt i en åker, men følelsen av at det kommer noe fort bakfra er dritbra. Motivet har noe tankefullt over seg, med underarmene hevet, som om hendene tankeløst tvinner noen strå, mens hun prøver å samle tankene. Det skriker kontrast med Ondskapen som kommer der bak.

Syns det var kult at hvis jeg scrolla ned, så så det ut som en eksplosjon med glassplinter.

På rumpa hennes er det en flekk som ser litt ut som den er lagt til senere.
En nytelse dette, og "drømmepreget" grunnet lang eksponering er det som bærer bildet etter min mening. Komposisjonsmessig spennende med klippen til høyre.
Er det bare meg eller er det ungtrær av gran jeg ser?
Kunne vært, men sjelden grantær blir dyrket i åker.