Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 577
Hallo
Jeg har prøvd mange forskjellige måter for å få CS 1.6 til å funke på skolepc'en. Har t.o.m. overført installasjons fila og klart å innstalere direkte på PC'en (istedenfor å kopiere det via en minnebrikke/CD). Men jeg får det ikke til å funke. Problemet er at hver gang jeg starter spillet, så ser alt ut til å gå greit i 3 sek, før det bare går ut igjen, uten at jeg får noen feilmelding. Siden jeg er n00b på dette forumet (og ikke klarer å laste opp bilder), så linker jeg til et annet forum hvor dere kan se screenshots fra dxdiag.
CS fåes i såkalt "lan" versjon. Få fatt på en sann en og åpne HL.exe fila
for så å trykke change game å så CS.. det skulle funke..
Men du kan gi litt mer info om det er steam og slikt du har prøvd, eller om det er original CS cd..
Det er en CS versjon fra piratebay. (tror det er en såkalt LAN versjon jeg har. Installasjonsfila het ihverfall : Counter Strike 1.6 (LAN versjon).)
Jeg har prøvd å endre oppløsning inne i spillet til 1280 x 800 (slik det er på skolelaptopen), men det funket ikke.