Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 618
Fins det noe program eller noe som kan sende ut tusen vis av mail til en mail adresse?
tenker på alt på en gang eller fordelt utover en tid.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Tror ikke det. Dessuten tror jeg dette heller ikke er helt lovelig.
Som i spam?

Edit: Ikke tusenvis akkurat da.
Sist endret av Butchern; 23. mai 2008 kl. 14:06.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Å sende mail fra f.eks en sendmail server er noe av det letteste som går an.

Jeg anbefaler at du tar en titt på sendmail RFC,
man kan på få sekunder/minutter lage et script/program som sender mail fra hvilken som helst adresse.

Å sende mange mail er ikke store jobben heller, men de fleste public sendmail servere er vel konfigurert
slik at de ikke tar i mot 1000 mail requests i sekundet. Trikset da er kanskje å bruke flere forskjellige servere.

Den tiden man satt opp en egen sendmail server er vel for lengst over, ettersom ingen andre servere tar i mot mail fra servere som ikke er på en trusted host list.
Du kan jo bare lage ditt eget lille program? Med litt peiling på Stmp servere og Php eventuelt C++ vil dette funke fint
Det finnes, husker jeg lasta ned et program fra mmowned.com, husker dog ikke hva det het, og har slettet det i ettertid, men testet det ofc. først, og det fungerte.
Skal se om jeg finner linken.

Kode

<?php
while(1==1)
{
mail(person.to@own.com,"Hoho","Hihi");
}
?>
Legg det scriptet der på en hvilken som helst server som støtter PHP. Får vel en timeout på scriptet etterhvert .. men det går nok noen mail ut før den gjør det. Gratis konto hos home.no kan jo kanskje være en mulighet ?

Edit:Leif
Sist endret av Java; 23. mai 2008 kl. 14:27.