Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 452
Nå som det nye Trackmania er ute så vill eg spille det online på skulen, men får ikkje koblet til noen servere, er antaglivis blokert elLER noe.
men på det Trackmania Nations så fikk eg til og spille her på skulen, problemet er bare at det husker eg ikkj hvordan eg gjore

Noen som kan ha peiling?
SockersCap og YourFreedom en er combo som kjøere mange spiller igjennom en brannmur uten noe probelm, hvordan kofigurere dette kan du google.

Proxy server burde være en mulighet(?)

OpenSSH(?)
Skall35's Avatar
Trådstarter
Takker, er det enkelt og bruke foreksempel yourfreedom?
Yourfreedom har en wizard som gjør det eldig lett å bruke, sockscap er lett det også ( det er det som forteller programmet at det skal gå igjennom your freedoms connection), men er dog et par instillinger som kreves. Ikke mye fra begge.

Om du setter ut på dette nå er det vel disse 2 tingene som du bør huske om sockscap:
Socks server inne i settings : 127.0.0.1 (/ localhost), Port: 1080

Socks 5 er det du vil ha krysset av.

På yourfreedom må du registrere deg, men alt dette burde gå lett, de har en guide når du kjører det første gang.