Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1019
Hei ...

PÅ skolen bruker vi i klassen og sitte å spille på LAN.. men så har det seg slik at med pc'en min "person" springer ca. dobbelt så fort som normalt (og ladder etc..)..

jeg bruker ingen hack eller noe sånnt så jeg lurer på hvorfor dette skjer ... de andre tror jeg jukser..

jeg har prøvd og laste ned ny verson av spillet men akkurat det samme skjedde!!..


noen andre som har hatt dette problemet ..

eller er det noen som vet hva jeg kan gjøre med det!?!?!?
Noen andre har lastet ned cheats?
Har riktignok hørt om spill der slikt skjer pga. dualcore prosessor - men aldri hørt at det skjer i Counter-strike. Noen som har noe å legge til?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Jeg opplevde noe lignende når jeg forsøkte å spille Rune over LAN med en kamerat, og ja, det hadde noe med dual-core prosessorer. Mer veit jeg ikke.
Sist endret av ticks; 2. april 2008 kl. 18:39.
Trådstarter
79 0
Sitat av The Wizz
Noen andre har lastet ned cheats?
Vis hele sitatet...
nei ... lastet senest ned en version idag .. å prøvde det ( ikke på LAN ) å da jikk det enda like fort............

_________________________________________________

Men jeg har en"AMD Turion 64 X2 Mobile Technology-Processor" .. så tror da ikke det skal være problemet!?!?!

eller??
Samme skjedde md kompisen min... han har pentium 4, og ikke dualcord...

prøv å høyreklikk på cs ikonet på skrivebord, og ta av "Avanserte grafikkegenskaper" eller hva det heter :P
Har hørt at folk med dualcore har hatt problemer med sinsyk "fast-motion" i GTA osv, men har ikke sett noen med problemer i cs. Mener å huske at det var en reg fil man kunne adde for at det skulle virke, men husker ikke helt..
Sist endret av fiNk; 2. april 2008 kl. 21:21.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Når du greier å skrive "version", "å" der det skal være "og" (x2!) og "jikk" vil jeg heller si du har bedre ting å gjøre på skolen.
Sitat av robhol
Når du greier å skrive "version", "å" der det skal være "og" (x2!) og "jikk" vil jeg heller si du har bedre ting å gjøre på skolen.
Vis hele sitatet...
Det var helt irellevant her!
Dessuten, så kan CS funke som en behandlign som gjør sånn at man kobler ut, og senker nervene... Dette gjør man da i friminuttet! Dette vil gjøre sånn at man ikke er nervøs på framføringer etc. Hvis man bruker cs riktig...

Så ikke kom her og leik tøff!
Sitat av kaktusen
Dette vil gjøre sånn at man ikke er nervøs på framføringer etc. Hvis man bruker cs riktig...
Vis hele sitatet...
Ny Quote ! Haha.
Sitat av Kugie
Ny Quote ! Haha.
Vis hele sitatet...
Dere spammer så mye
Hva er hennsikten med å¨quote det? :P Vel... har du prøvd å reinstallere cs?

Vennen min speller med at han går dobbelt så raskt, og dt funker fett siden han har blitt vant til det... Søvnløse weekends
Trådstarter
79 0
Sitat av kaktusen
Vel... har du prøvd å reinstallere cs?
Vis hele sitatet...
jepp ... 3 ganger..
spør på catch-gamer!
møteplassen for norges svett nerder som driver med cs

tar jeg ikke feil så er det sikker thread om det fra før på forumene demmers !
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bruttern har Dual core prosessor, og han hadde samme problem. han formaterte bare en milion ganger, så funka det.
Opplevde noe lignende når jeg spillte LAN på cossacs.
Spiller du CS 1.6 gjennom steam med orginal account og "orginal" nedlastining fra steam?
Hvis du prøver deg på noe random-shit CS 1.6 LAN (No internet) bullshit og laster dette ned fra suspekte sider kan jeg ikke hjelpe deg mye. Vet aldri hva de finner på :P
f.eks at de har lagt inn "innebygd" speedhack i programfilene etc... I dont know
Jeg har også vært borte i lignende problemer i mange spill, og det var så absolutt ikke med noen dualcore prosessor. Det var vel snarere en sliten gammel Dell laptop.

Jeg husker ikke helt hvordan vi fikset det, men vi gjorde et eller annet med innstillingene for spillet, kjørte det optimert for Win2k og økte prioriterings nivået for spillet i taskmanager.

Takk for en ny signatur, Kaktusen.
Sist endret av Lille Nikotin; 20. mai 2008 kl. 16:16.
Kanskje du har noe som heter !xspeedpro? Sjekk det ut, om du har, så er det bare til å slå av.
Trådstarter
79 0
Hei .. viss det er flere som har dette sammeproblemet så har "Subs0nic" funnet svaret..

han sendte meg en pm med løsningen.. og her er den:


Subs0nic
Hei!

Jeg vet ikke om dette er skikkelig relevant i forhold til problemet ditt men jeg har ett tips du kan prøve.. hvis ikke du har gjort det.. gå på task manager og gå på prosesser også finner du frem til exe fila til cs, her høyre klikker du og kikker på Set affinity.. så kommer det opp en box, der kommer det opp CPU1 Og CPU2 velg bort CPU2 og trøkk ok og prøv deg igjen.
Dette gjør så spillet bare kjører på den ene kjernen i prosessoren
Vis hele sitatet...
som vil si at viss du har dette problemet så gjør du følgende:

1. start CS
2. trykk "Ctrl+Alt+Delete"
3. finn prosessen som heter "hl.exe"
4. Høreklikk på prosessen og trykk på "Angi Affinitet...."
5. Da får du ett vindu opp som som det står en listover mange CPU'er (0 til 31)
6. "CPU 0" og "CPU 1" er da merket av.
7. Ta bort merkingen på "CPU 1"
8. Trykk på CounterStrike på Startlinjen.

og da skal det fungere.

viss det ikke fungere da .. kan jeg dessværre ikke hjelpe deg..
___

men viss du har dette problemet .. og du spiller med noen som du ikke liker (xP) så er jo det en veldig bra "SpeedHack".. hehe..




Takk til Subs0nic