Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 742
Jeg oppdaget nylig et fantastisk kult båtspill, Aquadelic GT.
Sitat fra anmeldelse på Gamer.no:
Sitat av Gamer.no
Konklusjon
Aquadelic GT er et lavbudsjettspill, men i motsetning til mange andre billigproduksjoner leverer det et veldig godt grunngameplay. Det er moro å kjøre fort med båt, og dette spillet klarer å overføre denne moroa til spillskjermen på en veldig overbevisende måte. Varigheten er ikke ekstrem, våpnene kan være en kilde til litt irritasjon, og det er litt kjedelig at du starter med en såpass elendig båt, men ellers har utviklerne gjort en god jobb her. Dette er ikke et spill som vil sette dype spor etter seg, men det leverer akkurat det det skal: Enkel, men tilfredsstillende, moro i det våte element.
7/10
Vis hele sitatet...
Jeg er helt forelsket i dette spillet, og anbefaler andre å prøve det. Det har ingen kopisperrer eller cd-keys, og det koster under 200 kroner.

Det har ikke spesielt høye krav, men kan kjøres med 31x anti-aliasing
Sitat av Systemkrav
Minimal:

OS: Windows(r) XP/VistaT 32/64-bit
CPU: 2 GHz Pentium(r) 4 / AthlonT XP 2000+
RAM: 512 MB
Hard Drive: 1 GB
VIDEO CARD: 64 MB OpenGL 2.0 (like DirectX(r) 9) Compatible
(GeForce(r) 5500 / Radeon X600)
Sound Card: DirectX(r) or OpenAL Compatible
DirectX(r): 8.0 or Higher
DVD-ROM: 2x or Higher
Multiplayer: 10 Mbit/s LAN

Recommended:

OS: Windows(r) XP/VistaT 32/64-bit
CPU: 2.5 GHz Pentium(r) 4 / AthlonT XP 2500+
RAM: 1 GB
Hard Drive: 1 GB
VIDEO CARD: 128 MB OpenGL 2.0 (like DirectX(r) 9) Compatible
(GeForce(r) 6600 / Radeon(r) X800)
Sound Card: DirectX(r) or OpenAL Compatible
DirectX(r): 8.0 or Higher
DVD-ROM: 2x or Higher
Multiplayer: 100 Mbit/s LAN
Vis hele sitatet...
Dette spillet disker opp med pene omgivelser og fri båtkjøring. Det minner litt om senere Need for Speed-spill, hvor du kjører til båtbutikker og race heller enn å bare velge det i en meny, og må vinne for å komme til nye områder.
I tillegg kan man plukke opp våpen underveis, og ved å skyte eller legge feller for motstandere får man popularitetspoeng. Det får man også hvis man kjører på hopp under race. Popularitetspoengene gjør deg attraktiv for sponsorer som du er avhengig av for å tjene gode penger.

Jeg håper folk prøver dette spillet og er klare for å bli gruset på TG!

Noen av mine egne screenshots fra spillet følger under.






Så jo faktisk veldig nice ut, da! Må prøves..
Ok, lastet det ned og har nå kommet meg inn i det, men pc'n min er treig og nitros'en kan ikke brukes fordi pc'n lagger og jeg kan ikke styre, noe som ødelegger race'et. Hehe, skal jo ikke klage, fikk det jo tross alt gratis. Nitros eller ikke nitros, dette spillet er virkelig tøft! Anbefales
Sist endret av Samantide; 24. februar 2008 kl. 00:24.
Ja, enigma ha en release som fungerer utmerket. Men til den prisen var jeg ikke i tvil- dette må kjøpes.

Try-and-by!

Jeg kjører dette spillet med god grafikk med 1.86 GHz (dual core intel) 8800 GTS og 3GB ram uten det minste lagg.
Sitat av froskenfredrik
Ja, enigma ha en release som fungerer utmerket. Men til den prisen var jeg ikke i tvil- dette må kjøpes.

Try-and-by!

Jeg kjører dette spillet med god grafikk med 1.86 GHz (dual core intel) 8800 GTS og 3GB ram uten det minste lagg.
Vis hele sitatet...
Skal nok kjøpe jeg og. Elsker båtspill, men det er for få av dem. Håper de lager en oppfølger til dette spillet (Kanskje med flere race og båter), eller noe lignende... Vet du forresten om noen andre bra båtspill til pc eller xbox360?