Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1679
http://farm3.static.flickr.com/2145/2051994219_3587b251d7_m.jpg
Klikk for stor utgave

Exif:
Canon EOS 400D, Sigma 17-70mm
ISO100
Blender f/4
Lukker 1/50s
Brennvidde 36mm

Forsøkte å tenke komposisjon og teknikk da jeg tok bildet. Har kun behandlet råfilen, ikke manipulert i Photoshop.

Noen konstruktive tilbakemeldinger?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hva skal man si? Har god sjanse for å være med i en konkurranse om å gjette hva som er avbildet.

Trykket på det for større avbildning, og jeg må si at det ble noe helt annet. Dette betyr ny skrivebordsbakgrunn!

Lav dybdeskarphet fjerner kanskje litt av den grove mystikken i forgrunnen.

Tittel til bilde? Hm... Svarte falmer...?

Ekstremt vanskelig å si hva det minner om...en klippe sett fra siden? Lava? En fjellkjede sett ovenfra?

Edit: 666!
Sist endret av Jonta; 22. november 2007 kl. 18:36.
Sitat av Jonta
Hva skal man si? Har god sjanse for å være med i en konkurranse om å gjette hva som er avbildet.

Trykket på det for større avbildning, og jeg må si at det ble noe helt annet. Dette betyr ny skrivebordsbakgrunn!

Lav dybdeskarphet fjerner kanskje litt av den grove mystikken i forgrunnen.

Tittel til bilde? Hm... Svarte falmer...?

Ekstremt vanskelig å si hva det minner om...en klippe sett fra siden? Lava? En fjellkjede sett ovenfra?

Edit: 666!
Vis hele sitatet...
Tittelen på tråden er "Foto: Papirlampe, tekstur"...
Ergo: bildet i posten er mest sannsynelighvis av en papirlampe, med fokus på dens tekstur.

Dritbra froskenfredrik!
Jeg digget det.
Dette skal bli min nye skrivebordsbakgrunn!
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger!
Motivet er en lampe fra Ikea, Orgel heter den.

Her finnes det en utgave i full størrelse dersom noen skulle ønske den til skrivebordsbakgrunn.
(Stor fil: 6,35 MB, 3758x2506 piksler)

Har forresten en versjon til:

http://foto.no/bilder/images/thumbnails/large/v_72526.jpg
Klikk for stor utgave

Jeg likte det grove, kraftige uttrykket i den grønne versjonen, men den lyse har også sin rolige sjarm synes jeg.
Personlig har jeg de begge som skrivebordsbakgrunn på hver sin skjerm
Jeg liker bildet veldig godt, men jeg ville nok kanskje prøvet å få hjørnet på lampen i midten av bildet.
Sitat av bronsky
Jeg liker bildet veldig godt, men jeg ville nok kanskje prøvet å få hjørnet på lampen i midten av bildet.
Vis hele sitatet...
Ville tro at hjørnet bevisst er flyttet not til venstre for å gi et inntrykk av et eller annet
Første bildet var "best".. Enda ingen av de var noe spess..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Turbolego
Tittelen på tråden er "Foto: Papirlampe, tekstur"...
Ergo: bildet i posten er mest sannsynelighvis av en papirlampe, med fokus på dens tekstur.
Vis hele sitatet...
Nei du sier ikke det du gitt. Tittel på tråd og tittel på bilde er to helt forskjellige ting.

Jeg må si at begge bildene er helt annerledes i fullversjon, og at de absolutt er veldig fine begge to, selv om jeg likte første versjon best.
Flott bilde! Mitt nye wallpaper
Sånne lamper har vi også, btw
Sitat av bronsky
Jeg liker bildet veldig godt, men jeg ville nok kanskje prøvet å få hjørnet på lampen i midten av bildet.
Vis hele sitatet...
næh, hjørnet er otrentlig i det gyldne snitt


fett bilde btw!
Sist endret av thetaman; 23. november 2007 kl. 18:42.
Kjempebra bilde, funker veldig bra som skrivebordsbakgrunn.
ikke det mest spennende bilde jeg har sett, men du har jo fått riktig fokus og greier. ikke et bilde man stirrer på så lenge.