Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 926
kom over denne urlen da jeg så etter kabinett.

microplex

det ligger i skjeberg, så for oss østfoldinger er porto bare å glemme
Microplex ligger på kurland det vil si at det ligger 300meter fra Borgbryggerier i Sarpsborg
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
microplex er å anbefale. de har masse av kabler/vifter mm (de selger ikke kort, osv) som andre butikker som psdata, komplett og andre ikke har på lager. har handlet der før og det gikk helt smertefritt.
De fleste har vel vist om microplex lenge. Men er vel greit og informere litt så alle andre får det med seg også.. Microplex forevah!
Trådstarter
Opprinnelig postet av TipeX
De fleste har vel vist om microplex lenge. Men er vel greit og informere litt så alle andre får det med seg også.. Microplex forevah!
Vis hele sitatet...
jeg hadde ikke inntrykk av det, men at folk bør vite at det ikke koster all verden og ikke ha et plain tower, det synes jeg.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Skulle hatt noen tusinger og brukt der ja. Ja, vært så sinnsykt fett å modda kabinettet skikkelig.
Better than thou.
Har planer om å kjøpe litt stuff fra dem selv etter TG. Bla. runde ide kabler, stillegående vifte og shiz.
Til alle som ikke har runde ide kabler : Kjøp dem!

det er utrolig digg, ser så mye penere ut enn hjemmelagde runde ide kabler, og til dere som skal ha heavy lufting i kabinettet anbefaler jeg på det sterkeste å kjøpe støv filter, til dere som spør hvorfor det, kjøp og finn det ut
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
jah, MICROPLEX ja, har vært kunde hos de i ca 2 år nå vel. De har mye gøy. Pointet er at de tar inn alt det som ps og komplett ikke "tør" ta inn. kjøpte kabinettet mitt der. Chieftech server tower, i fjor høst, da det var helt nytt betalte jeg 1030,- m/porto og alt. Kommer kjapt og godt pakka. Kjøper en del vifter og stash der. Har det man trenger for kjøling/modding/tweaking/kabling.

Takk for Microplex!!!!!!

Totto
Jeg handler også en del på microplex...
Kjøpte psu, kabinett og runde sølvfarga ide kabler der!
Rask levering osv, men de er litt dyre.
Vurderer snat og kjøpe nytt kabinett der.
Kan noen anbefale noe.
sanders: Njå. Støvfilterene hjelper nok litt på men de tetter seg igjen og motstanden til vifta blir høyere. Dermed større vibrasjoner og mer støy. Støvesuger heller engang i blant jeg

reeper: Et av Chieftec Scorpion serien
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av TipeX
sanders: Njå. Støvfilterene hjelper nok litt på men de tetter seg igjen og motstanden til vifta blir høyere. Dermed større vibrasjoner og mer støy. Støvesuger heller engang i blant jeg

reeper: Et av Chieftec Scorpion serien
Vis hele sitatet...
bedre å bruke luft på boks