Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1973
Anonym bruker
"Snill Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet hva dette er
Kapslene ligner på Melatonin synes jeg.

De blå tablettene er mest sannsynlig Aerius som er et antihistamin.
Pakket i plastfolie og greier. Bra kjøp!
Aerius har samme print som det, korrekt. Kapslene kan være alt ifra dianabol, til melatonin.

Og med det, så mener jeg absolutt ikke at det TRENGER å være dianabol eller melatonin.
Sist endret av IW2022; 27. mai 2022 kl. 13:26.
Rip 8-4-23
De blå er aerius allergimedisin,kapslene kan være hva som helst
Anonym bruker
"Snill Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok to blå to hvite, røyka og snuste og kroppen min føles lirt nummen og jeg er låst til senga. Er også ganske fjern
Anonym bruker
"Utstø Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok to blå to hvite, røyka og snuste og kroppen min føles lirt nummen og jeg er låst til senga. Er også ganske fjern
Vis hele sitatet...
Er nok "snusen og røyken". Resten har du blitt lurt på. Tenk å kjøpe allergimedisin som knark
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når de blå er allergimedisin så vil jeg nesten tippe kapslene er fullt med mel eller noe i den dur. Rundlurt kan man vel si. Men ingen her kan si sikkert hva som er inni der...
Hva sa dealern at det skulle være?
Anonym bruker
"Snill Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fikk de av en venn som ikke kunne ta dem fordi hun er på pissing. Hun har en rik venninne som kjøper det til henne. Hun sa de var beroligende og fantasifulle?. Fikk noen andre av henne som var ganske bra. Gå henne litt brunt for det.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hun fikk en god deal
New generation
colakork's Avatar
Gjør deg selv en tjeneste og slutt med røyk og ikke heng med folk som bruker deg
Anonym bruker
"Snill Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av colakork Vis innlegg
Gjør deg selv en tjeneste og slutt med røyk og ikke heng med folk som bruker deg
Vis hele sitatet...
Jeg er en person folk er med for de de syns synd på meg eller en de bruker. Sånn er det bare vel.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er en person folk er med for de de syns synd på meg eller en de bruker. Sånn er det bare vel.
Vis hele sitatet...
Sånn trenger det ikke være og det burde heller ikke være sånn. Var litt sånn med meg og i tidlig tenåra følte meg stuck det var liksom enten det eller ingen venner. Men prøv å unngå sånne folk mest mulig det er ikke noe å spare på. Så fort man skaffer seg EN eneste ekte venn som bryr seg om deg og vil deg godt så er det alt man trenger, det er bedre enn uendelig mange andre dårlige venner. Vet ikke hvor gammel du er men vær tålmodig så finner du den ene vennen (og etterhvert får dere garantert andre fine folk å være med) Feks VGS er en god plass å finne ekte venner bare drit i å være populær og alt annet piss du får ikke noe ut av det som kan måle seg med et ekte vennskap
Sist endret av Bluesky_; 27. mai 2022 kl. 17:58.
Anonym bruker
"Snill Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Sånn trenger det ikke være og det burde heller ikke være sånn. Var litt sånn med meg og i tidlig tenåra følte meg stuck det var liksom enten det eller ingen venner. Men prøv å unngå sånne folk mest mulig det er ikke noe å spare på. Så fort man skaffer seg EN eneste ekte venn som bryr seg om deg og vil deg godt så er det alt man trenger, det er bedre enn uendelig mange andre dårlige venner. Vet ikke hvor gammel du er men vær tålmodig så finner du den ene vennen (og etterhvert får dere garantert andre fine folk å være med) Feks VGS er en god plass å finne ekte venner bare drit i å være populær og alt annet piss du får ikke noe ut av det som kan måle seg med et ekte vennskap
Vis hele sitatet...
Hører hva du sier men vis jeg ikke har noen venner har jeg ingenting av alt og hva er vitsen da. Ingen venner, ingen interesser, ingen gode karakterer, ingen bra forhold med familien. Hva annet skal man gjøre da. Sittte å vente på å dø liksom.
ser ut som piller og kapsler med ukjent innhold.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hører hva du sier men vis jeg ikke har noen venner har jeg ingenting av alt og hva er vitsen da. Ingen venner, ingen interesser, ingen gode karakterer, ingen bra forhold med familien. Hva annet skal man gjøre da. Sittte å vente på å dø liksom.
Vis hele sitatet...
Du spurte hva du hadde av tabletter, også kommer du etterpå og snakker om følelseslivet ditt. Prøv heller å våkne opp med et smil i morgen
Sist endret av BearSleeps; 27. mai 2022 kl. 19:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Utstø Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hører hva du sier men vis jeg ikke har noen venner har jeg ingenting av alt og hva er vitsen da. Ingen venner, ingen interesser, ingen gode karakterer, ingen bra forhold med familien. Hva annet skal man gjøre da. Sittte å vente på å dø liksom.
Vis hele sitatet...
Bytt krets. Noen som liker deg er der ute Sansynligvis mange.

Første steg er å ikke las utnyttes.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det verste du kan gjøre mot deg selv er å la andre utnytte deg, det er veldig mange sånne folk så da handler det om og være sterk å holde seg unna den type folk, om det så betyr at du må være aleine en stund. Selvfølelsen blir gradvis verre av sånt, begynn å stå opp for deg selv, ikke la andre skitne narkiser få viljen sin, eller tjene grovt på deg, aldri!