Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1553
Hvorfor er det ingen som snakker om dette med langtidsabstinenser/reaksjoner? Eller hva man skal kalle det. Flere som har opplevd å være dårlig I magen hver dag opptil flere måneder etter slutt?. Nå har jeg vært av subitex/heroin i nesten fire måneder ,men hver dag er jeg løs i magen. Finner ikke noe om det på nett heller.
Inneholder kostholdet ditt fiber og sånt ?

Man blir gjerne veldig forstoppet av opiater, men at du er løs i magen i lang tid kan ha flere årsaker vil jeg tro
Fuck Mr. Plod!
Trodde de fleste viste det jeg joa. Det skjer det, motsatt når du tar opiater, forstoppelse til helvette
Da jeg startet i LAR med subUtex så ble jeg forstoppet som et helvete så tarmen omtrent revna for å få drite. Blod på papiret og greier. Så etter en stund så gikk det over og ting var normalt en stund. Så prøvde jeg å trappe ned subutexen, men var ikke klar for det og så var det steinhardt igjen. Nå drikker jeg et shot med duphalac hver dag for å mykne dritten. Det er noe dritt hele greia
Dette er helt normalt ettersom man gjerne får fart på sakene når opiatene er ute av kroppen. Men at det skal pågå så lenge har jeg aldri hørt om, det bruker vanligvis å stabilisere seg etter en måned eller to. Har du sjekket deg for cølaki og lignende?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bli stygg dårlig i magen når jeg tar oxy,i begynnelsa va det forstoppelse men virker som magen er ødelagt av tabbiser null forstoppelse nå bare diare rett etter inntak ett helvetep
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Står at du blir sinnsykt dårlig i magen om du ikke tar før abstinenser melder seg
Det var en lege på en avgiftningsklinikk som fortalte meg at det egentlig skal deles ut avføringsmiddler samtidig når man får opiater eller opiatantagonister av noe slag, men at det sjeldent blir gjort.